|
Post by holdingthestick on Nov 24, 2005 23:17:22 GMT 1
Oskar Räihä, stackarn, nu har han hamnat i dödens. Som det heter i travbranschen... man kanske skulle testa ett norskt huvudlag på Mats, som clarre fick rycka i 20 sek in på varje byte ....
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 24, 2005 23:18:51 GMT 1
Kellman travar orent. Borde ta vintervila och träna för en comeback i mars jag bryter ihop, kanske beror på trötthet...godnatt bryter ut menar du väl ?
|
|
|
Post by HF on Nov 25, 2005 12:29:26 GMT 1
nej
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 25, 2005 15:20:46 GMT 1
OK du har aldrig varit på trav
|
|
|
Post by HF on Nov 25, 2005 20:03:25 GMT 1
OK du har aldrig varit på trav av skratt, OK du har aldrig varit snabbtänkt
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 12:48:35 GMT 1
Enligt en säker källa skulle khk haft en slovakisk spelare på gång från finska ligan. Men han gick till djurgården... Mågon som vet om detta stämmer och vem det är? Sorry om jag trampade på en öm tå. var det fel av mig att ta död på detta rykte ? Skulle jag hållit käften och låtit dig tro att det var sant ? Du ställde ju frågan om detta stämmer ?
|
|
|
Post by newman on Dec 9, 2005 12:51:30 GMT 1
Enligt en säker källa skulle khk haft en slovakisk spelare på gång från finska ligan. Men han gick till djurgården... Mågon som vet om detta stämmer och vem det är? Sorry om jag trampade på en öm tå. var det fel av mig att ta död på detta rykte ? Skulle jag hållit käften och låtit dig tro att det var sant ? Du ställde ju frågan om detta stämmer ? Knappast. Stålhätteskor....................
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 9, 2005 16:56:42 GMT 1
Det verkar som om Oskar har börjat att komma igång nu, kommer att bli mycket nyttig för KHK i vinter.
|
|
|
Post by newman on Dec 12, 2005 9:15:55 GMT 1
Oskar kommer mer och mer,. Vill se henrik a tillsammans med oskar och fredd p .
|
|
|
Post by newman on Dec 12, 2005 9:16:29 GMT 1
Enligt en säker källa skulle khk haft en slovakisk spelare på gång från finska ligan. Men han gick till djurgården... Mågon som vet om detta stämmer och vem det är? Sorry om jag trampade på en öm tå. var det fel av mig att ta död på detta rykte ? Skulle jag hållit käften och låtit dig tro att det var sant ? Du ställde ju frågan om detta stämmer ? Tydligen så stämde det................
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 12, 2005 9:54:04 GMT 1
Sorry om jag trampade på en öm tå. var det fel av mig att ta död på detta rykte ? Skulle jag hållit käften och låtit dig tro att det var sant ? Du ställde ju frågan om detta stämmer ? Tydligen så stämde det................ ? Vilken slovak gick till Djurgården ?
|
|
|
Post by newman on Dec 16, 2005 12:28:05 GMT 1
Det kanske sket sig. vad vet jag. Det vet väl DU isåfall, eller.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 16, 2005 12:34:10 GMT 1
Det kanske sket sig. vad vet jag. Det vet väl DU isåfall, eller. Då hade han nog inte frågat
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 1:22:04 GMT 1
Tillbaka till ämnet! Oskar Räihä kommer att bli oerhört nyttig för KHK framöver, synd att han inte får spela med bättre spelare. Men nu kommer ju snart Henrik A.. ;D ;D
|
|
|
Post by Prästen on Dec 18, 2005 17:55:28 GMT 1
han har väl gjort 9 poäng på sex matcher och då gjorde han inga poäng på de två första matcherna. Mycket bra enligt mig.
|
|