|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 15, 2005 14:14:31 GMT 1
Kul att khk ser om sitt hus. Så det inte blir som med putte. En kraftig back hade inte skadat oxå. Men man få vara nöjd så här långt. Det visar iallafall att styrelsen inte sitter med armarna i kors. Kunde inte sagt det bättre själv Inte jag heller, faktiskt!
|
|
|
Post by HF on Nov 15, 2005 14:56:24 GMT 1
Kul att khk ser om sitt hus. Så det inte blir som med putte. En kraftig back hade inte skadat oxå. Men man få vara nöjd så här långt. Det visar iallafall att styrelsen inte sitter med armarna i kors. hade putte haft nån som förstod hockey brevid sig hade han varit en succe. I år hade han haft det....
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 15:30:35 GMT 1
Kul att khk ser om sitt hus. Så det inte blir som med putte. En kraftig back hade inte skadat oxå. Men man få vara nöjd så här långt. Det visar iallafall att styrelsen inte sitter med armarna i kors. Enl den info jag har är det ju inte styrelsen som sköter detta
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 15:50:58 GMT 1
hoppas du är lika ironisk när de föreslår Hall som du tycks vara mot mig. Annars har vi nog helt olika syn på hockey ... Helt ärligt G. Hall är ingen dålig hockeyspelare han hade säkerligen producerat en hel del poäng i KHK. I jämförelse med Göran Hall så framstår Marian Stabel som en i försvarszon hårt arbetande spelare ... Det finns skäl till att hall får hålla till i trean. Från motståndarnas blålinje o framåt håller han div1-klass. (utom när han drar på sig sina vansinniga natchstraff) Eller hur Gigantisk skåning
|
|
|
Post by chriande on Nov 15, 2005 16:25:56 GMT 1
Kul att khk ser om sitt hus. Så det inte blir som med putte. En kraftig back hade inte skadat oxå. Men man få vara nöjd så här långt. Det visar iallafall att styrelsen inte sitter med armarna i kors. Enl den info jag har är det ju inte styrelsen som sköter detta Det är styrelsen/marknadsavd, som skapar förutsättningarna tex, ekonomi, jobb och annat praktiskt Sedan är det Tränaren/Sportchefen som hittar rätt spelare, så det är helt rätt att styrelsen inte har suttit med armarna i kors inför och under denna säsong. Invigningsmatch, Sponsoravtal, Reklam, Inköp material osv osv....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 15, 2005 16:37:03 GMT 1
Enl den info jag har är det ju inte styrelsen som sköter detta Det är styrelsen/marknadsavd, som skapar förutsättningarna tex, ekonomi, jobb och annat praktiskt Sedan är det Tränaren/Sportchefen som hittar rätt spelare, så det är helt rätt att styrelsen inte har suttit med armarna i kors inför och under denna säsong. Invigningsmatch, Sponsoravtal, Reklam, Inköp material osv osv.... Svar på tal, HTS. Sluta nu anklaga styrelsen för att vara lata!
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 15, 2005 16:47:36 GMT 1
hoppas du är lika ironisk när de föreslår Hall som du tycks vara mot mig. Annars har vi nog helt olika syn på hockey ... Helt ärligt G. Hall är ingen dålig hockeyspelare han hade säkerligen producerat en hel del poäng i KHK. Helt ärligt så skulle inte jag vilja ha Hall i KHK. I våras ryktades det att han skulle flytta till Karlskrona.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 15, 2005 16:58:47 GMT 1
Det finns skäl till att hall får hålla till i trean. Från motståndarnas blålinje o framåt håller han div1-klass.) Perfekt att slänga in honom i PP då
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 15, 2005 17:30:50 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Nov 15, 2005 19:13:37 GMT 1
Han är inte ens välkommen i klubben så den diskutionen kan vi lägga ner.
|
|
|
Post by Prästen on Nov 15, 2005 19:43:23 GMT 1
Vad jag har förstått så är Oskar en rökare på grillorna.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 20:28:06 GMT 1
Det är styrelsen/marknadsavd, som skapar förutsättningarna tex, ekonomi, jobb och annat praktiskt Sedan är det Tränaren/Sportchefen som hittar rätt spelare, så det är helt rätt att styrelsen inte har suttit med armarna i kors inför och under denna säsong. Invigningsmatch, Sponsoravtal, Reklam, Inköp material osv osv.... Svar på tal, HTS. Sluta nu anklaga styrelsen för att vara lata! Nu är det det med problem i nyanserna vid konversation här De har gjort ett BRA JOBB med att få in pengar med mera. www.khk.se/huvudstyr.htmVad jag menade var att det inte är de som jagar ihop spelartrupp o nyförvärv. www.khk.se/Asekt.htmNu är det bara att hoppas att publiken fortsätter komma så att detta inte var sista förstärkningen.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Nov 15, 2005 20:52:12 GMT 1
Ifall jag ska vara lite allvarlig så tycker jag att snacket om styrelsen lite väl överdrivet! Klubben/Styrelsen gör ett underbart jobb för att vara en div tre klubb!
Tillbaka till ämnet:
Oskar Rähiä (speakerns mardrömsspelare(?) bör spela med snabba spelare och jag har tänkt ut den bästa miljön för Oskar. Jag tycker att han ska spela med #85 och #10 med backpar # 26 och #20 (# 20 och #2 byter plats för att öka kvaliten offensivt ytterliggare hos förstalinan). Oskar har en mycket god arbetskapacitet och är mycket snabb på rören. Han har kapacitet att snitta 2-3 poäng/match i trean. Är beroende av passningsskickliga backar och rörliga forwards. Kan bli ett stort utropstecken!
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Nov 15, 2005 21:03:38 GMT 1
Svar till "holdingthestick": Jag garanterar ytterliggare minst ett nyförvärv till vid nästa fönster. Nu när förnstret var öppet hade KHK otur och lyckades inte få den underskrift som var mycket nära. Jag kan inte nämna vilken spelare det handlade om men han var mycket meriterad och spelar just nu på toppnivå någonstans i norden. Med lite tur vid nästa förnster kan samma kille vara högaktuell.
Fotnot: Backen som Örebro signade hade varit roligare att se men den kille som jag skriver om har en betydligt större meritlista. Nu ska vi allihopa välkomna Oskar med öppna armar så han känner sig välkommen. Kan vi nå upp till 1500 personer till nästa match?
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 21:36:48 GMT 1
Sätt in honom i andra femman istället för Fredde så kanske Kellman får fart på spelet. Sätt Kellman på bänken så kanske vi får två kanon bra femmor i stället. Fredde är väl den i femman som får hålla igen & bara se på då veteranerna passar ´mellan sig utan att tänka hockey. Är det någon som ska bänkas är det Kellman i den femman!!
|
|