|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 21:42:19 GMT 1
Kul att khk ser om sitt hus. Så det inte blir som med putte. En kraftig back hade inte skadat oxå. Men man få vara nöjd så här långt. Det visar iallafall att styrelsen inte sitter med armarna i kors. hade putte haft nån som förstod hockey brevid sig hade han varit en succe. I år hade han haft det.... Visa ord mannen, tyvärr tror allt för många att en ensam kan frälsa ett helt lag...
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 15, 2005 21:53:11 GMT 1
Sätt in honom i andra femman istället för Fredde så kanske Kellman får fart på spelet. Sätt Kellman på bänken så kanske vi får två kanon bra femmor i stället. Fredde är väl den i femman som får hålla igen & bara se på då veteranerna passar ´mellan sig utan att tänka hockey. Är det någon som ska bänkas är det Kellman i den femman!! Helt rätt!!! Kellman har gjort sitt så är de . Kvittar om han var bra för 5-6 år sen nu håller han inte längre , men tobbe värkar inte fatta
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 21:59:51 GMT 1
Kul med nytt blod i KHKs spelartrupp. Äntligen dax kanske att byta ut det statiska gamla spelet våra veteraner håller på med & komplettera upp vår "gamla" förstafemma m Kjellman i spetsen. Äntligen kan "17 &"18 få börja åka grillor igen & kanske rent av få upp ett likvärdigt tempo i spel & åkning om övriga femmor. Resterande femmor är i mina ögon redan kompletta & väldigt duktiga så jag ser inte någon annan plats än just denna. Fredde P visade senaste hemma matchen vad han kan tillsammans med Olof & Oskar. Ett byte räckte för att skillnaden för mig skulle synas. Om Claesson inte har skymd sikt pga sin skäggväxt vet vi åxå att denna spelare har ett hyggligt tempo & spelsinne.. ;D Hoppas vi får se dessa spelare tillsammans framöver vilket förhoppningsvis skulle bidra till TRE MER PRODUKTIVA FEMMOR i båda riktningar.
Välkommen & hoppas du kan motivera alla spelare till att prestera bättre för att bibehålla sina platser.
|
|
|
Post by ironman on Nov 15, 2005 22:08:31 GMT 1
Driver du med oss eller? Fredde P borde ha öst in mål med alla dom chanser han har haft! Han är förmodligen världsmästare på att skjuta målvakten i magen. Han får gärna bevisa för mej att jag har fel.
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 22:19:05 GMT 1
Driver du med oss eller? Fredde P borde ha öst in mål med alla dom chanser han har haft! Han är förmodligen världsmästare på att skjuta målvakten i magen. Han får gärna bevisa för mej att jag har fel. Nu syftar jag inte på enskilda prestationer utan LAGSPEL!! Är det någon som är mästare på att lägga pucken på målvakten varenda gång man är frispelad är det väl Kjellman som har kört samma "fint" i 15 år, sista 3 utan tempo & utan mål.. Eller "javetjagörnåtnyttdrarhöger&försökerläggamellanbenen Kjellman... Om jag inte minns fel gjorde Fredde P 2 mål & ett ass sista matchen jag såg.. Ett av målen kom på en snygg & effektiv styrning tillsammans m Oskar & Olof. Killen stod på rätt plats vid rätt tillfälle helt enkelt men han gjorde det inte av ren tur utan ett bra spelsinne & uppmärksamhet.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:21:21 GMT 1
Sätt Kellman på bänken så kanske vi får två kanon bra femmor i stället. Fredde är väl den i femman som får hålla igen & bara se på då veteranerna passar ´mellan sig utan att tänka hockey. Är det någon som ska bänkas är det Kellman i den femman!! Helt rätt!!! Kellman har gjort sitt så är de . Kvittar om han var bra för 5-6 år sen nu håller han inte längre , men tobbe värkar inte fatta Tobbes telnr står på hemsidan
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:23:02 GMT 1
Kul med nytt blod i KHKs spelartrupp. Äntligen dax kanske att byta ut det statiska gamla spelet våra veteraner håller på med & komplettera upp vår "gamla" förstafemma m Kjellman i spetsen. Äntligen kan "17 &"18 få börja åka grillor igen & kanske rent av få upp ett likvärdigt tempo i spel & åkning om övriga femmor. Resterande femmor är i mina ögon redan kompletta & väldigt duktiga så jag ser inte någon annan plats än just denna. Fredde P visade senaste hemma matchen vad han kan tillsammans med Olof & Oskar. Ett byte räckte för att skillnaden för mig skulle synas. Om Claesson inte har skymd sikt pga sin skäggväxt vet vi åxå att denna spelare har ett hyggligt tempo & spelsinne.. ;D Hoppas vi får se dessa spelare tillsammans framöver vilket förhoppningsvis skulle bidra till TRE MER PRODUKTIVA FEMMOR i båda riktningar. Välkommen & hoppas du kan motivera alla spelare till att prestera bättre för att bibehålla sina platser. Ditt inlägg var både kul o bra
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 22:24:18 GMT 1
Kul med nytt blod i KHKs spelartrupp. Äntligen dax kanske att byta ut det statiska gamla spelet våra veteraner håller på med & komplettera upp vår "gamla" förstafemma m Kjellman i spetsen. Äntligen kan "17 &"18 få börja åka grillor igen & kanske rent av få upp ett likvärdigt tempo i spel & åkning om övriga femmor. Resterande femmor är i mina ögon redan kompletta & väldigt duktiga så jag ser inte någon annan plats än just denna. Fredde P visade senaste hemma matchen vad han kan tillsammans med Olof & Oskar. Ett byte räckte för att skillnaden för mig skulle synas. Om Claesson inte har skymd sikt pga sin skäggväxt vet vi åxå att denna spelare har ett hyggligt tempo & spelsinne.. ;D Hoppas vi får se dessa spelare tillsammans framöver vilket förhoppningsvis skulle bidra till TRE MER PRODUKTIVA FEMMOR i båda riktningar. Välkommen & hoppas du kan motivera alla spelare till att prestera bättre för att bibehålla sina platser. Ditt inlägg var både kul o bra Har du lärt dig läsa mina inlägg nu äntligen... ;D Vad hade du att komentera då?? Stämde det även m dina tankar..Snälla säg nu JA
|
|
|
Post by ironman on Nov 15, 2005 22:25:26 GMT 1
En bra match kan inte repparera allt uselt han gjort.Anser att både han och Kjelle borde lägga skrillorna på hyllan och kanske släppa upp nån junis.
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 22:29:03 GMT 1
En bra match kan inte repparera allt uselt han gjort.Anser att både han och Kjelle borde lägga skrillorna på hyllan och kanske släppa upp nån junis. Du har inte funderat på att kanske en av dessa spelare har betydligt mer att ge i både fart & spelsinne men har hindrats pga kometensen han spelat med?? Kanske en av dessa spelare har fått dra ner på tempo & andra kvalitér för att han blivit styrd att spela ett visst spel?? En av dessa spelare är INTE Kjellman...
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:30:07 GMT 1
Ditt inlägg var både kul o bra Har du lärt dig läsa mina inlägg nu äntligen... ;D Vad hade du att komentera då?? Stämde det även m dina tankar..Snälla säg nu JA JA , det mesta instämmer jag i Jag har aldrig ifrågasätt dina kunskaper. Men ofta har ditt negativa språk skymt detta och retat några. kanske mest mig .. Är det så att både du o Hogan genomför en utbrytning ur Sandvik ? Eller är det en nyorientering likt moderaterna Isåfall är val Ragulin = Gunnar Hökmark o Les Paul = Bo Lundgren, Hogan = Fredrik Reinfeldt, Brutus= ?
|
|
|
Post by ironman on Nov 15, 2005 22:38:01 GMT 1
Du menar alltså att dom andra inte håller samma klass som han,tillåt mej att små le. ,tycker att han borde presterat mycket mer med tanke på alla lägen han haft.(Skulle vara skoj att se en skott statistik på honom).
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 22:39:44 GMT 1
Har du lärt dig läsa mina inlägg nu äntligen... ;D Vad hade du att komentera då?? Stämde det även m dina tankar..Snälla säg nu JA JA , det mesta instämmer jag i Jag har aldrig ifrågasätt dina kunskaper. Men ofta har ditt negativa språk skymt detta och retat några. kanske mest mig .. Är det så att både du o Hogan genomför en utbrytning ur Sandvik ? Eller är det en nyorientering likt moderaterna Isåfall är val Ragulin = Gunnar Hökmark o Les Paul = Bo Lundgren, Hogan = Fredrik Reinfeldt, Brutus= ? Brutus kan nog inte jämnföras med en politiker.. Ljuger inte, bryr mig inte om pengar, förklarar gärna mer än en gång vad jag menar, stoltar inte med vad andra gjort & inte eller försöker ta åt mig äran för något jag inte gjort. Skulle inte heller bygga något stort utan att först fråga dom som ska andvända det vad dom vill ha eller om någon är beredd att med skattemedel betala detta. Även inte utesluta vissa klubbar & främja andra bara för mitt egna intresse.. Kort sagt ärlig & rak & har inte i politik att göra då många skulle frukta sanningen om sverigers största dagis....
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:43:35 GMT 1
JA , det mesta instämmer jag i Jag har aldrig ifrågasätt dina kunskaper. Men ofta har ditt negativa språk skymt detta och retat några. kanske mest mig .. Är det så att både du o Hogan genomför en utbrytning ur Sandvik ? Eller är det en nyorientering likt moderaterna Isåfall är val Ragulin = Gunnar Hökmark o Les Paul = Bo Lundgren, Hogan = Fredrik Reinfeldt, Brutus= ? Brutus kan nog inte jämnföras med en politiker.. Ljuger inte, bryr mig inte om pengar, förklarar gärna mer än en gång vad jag menar, stoltar inte med vad andra gjort & inte eller försöker ta åt mig äran för något jag inte gjort. Skulle inte heller bygga något stort utan att först fråga dom som ska andvända det vad dom vill ha eller om någon är beredd att med skattemedel betala detta. Även inte utesluta vissa klubbar & främja andra bara för mitt egna intresse.. Kort sagt ärlig & rak & har inte i politik att göra då många skulle frukta sanningen om sverigers största dagis.... STORT och vilket är sveriges största dagis ? Riksdagen ?
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:46:15 GMT 1
Vad jag har förstått så är Oskar en rökare på grillorna. Efter div3-mått mätt odiskutabelt. Tror du kommer att lägga av en rökare när du köper grillad av förtjusning
|
|