|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:49:06 GMT 1
Nu ska vi allihopa välkomna Oskar med öppna armar så han känner sig välkommen. Kan vi nå upp till 1500 personer till nästa match? Göran hall drar väl 20 extra o oskar 180 extra
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 15, 2005 22:51:41 GMT 1
Vad jag har förstått så är Oskar en rökare på grillorna. Hmm, jag hörde att han var snabb också... Men det kan han ju inte vara, rökare får dåligt flås...
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 22:54:00 GMT 1
Ifall jag ska vara lite allvarlig så tycker jag att snacket om styrelsen lite väl överdrivet! Klubben/Styrelsen gör ett underbart jobb för att vara en div tre klubb! Instämmer. Ville bara tydligöra att inte KHK är organiserat som normala div3-klubbar och för den del många div2-klubbar och vissa div1-klubar dvs att att styrelsen letar spelare och att ordf o kassören sitter och förhandlar om kontrakten. KHK fungerar som ett företag med delegerat ansvar och egna budgetar.
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 22:55:25 GMT 1
Du menar alltså att dom andra inte håller samma klass som han,tillåt mej att små le. ,tycker att han borde presterat mycket mer med tanke på alla lägen han haft.(Skulle vara skoj att se en skott statistik på honom). Nä det var du som valde ut dessa spelare vi nu talat om. En av dessa håller en lägre klass än övriga femman, på damer faller bysten & på gubbar blir knäna svagare. ;D ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 15, 2005 23:01:20 GMT 1
Vad jag har förstått så är Oskar en rökare på grillorna. Hmm, jag hörde att han var snabb också... Men det kan han ju inte vara, rökare får dåligt flås... he he den var ju tom med roligare än min kommentar tidigare Varför denna uppsluppenhet o glädje i forumet ? har ni redna glömt hur usla KHK var efter senaste matchen
|
|
|
Post by Brutus on Nov 15, 2005 23:01:27 GMT 1
Brutus kan nog inte jämnföras med en politiker.. Ljuger inte, bryr mig inte om pengar, förklarar gärna mer än en gång vad jag menar, stoltar inte med vad andra gjort & inte eller försöker ta åt mig äran för något jag inte gjort. Skulle inte heller bygga något stort utan att först fråga dom som ska andvända det vad dom vill ha eller om någon är beredd att med skattemedel betala detta. Även inte utesluta vissa klubbar & främja andra bara för mitt egna intresse.. Kort sagt ärlig & rak & har inte i politik att göra då många skulle frukta sanningen om sverigers största dagis.... STORT och vilket är sveriges största dagis ? Riksdagen ? Ja vad går dagis ut på?? Den som leker mest får flest kompisar, ljuger du lite kan du skaffa dig fler & pratar du skit om andra & vad dom gör fel har du än större chans att vinna fler vänner. Fiska röster & välj ut vilka du kan utnyttja mest så har du en riksdag/regering/komunstyre..
|
|
|
Post by newman on Nov 16, 2005 7:56:02 GMT 1
Enligt en säker källa skulle khk haft en slovakisk spelare på gång från finska ligan. Men han gick till djurgården... Mågon som vet om detta stämmer och vem det är?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 16, 2005 8:15:48 GMT 1
Varför denna uppsluppenhet o glädje i forumet ? har ni redna glömt hur usla KHK var efter senaste matchen Nej, definitivt inte! Men man måste gå vidare, det hjälper inte att hänga läpp, tyvärr...
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 16, 2005 8:20:12 GMT 1
|
|
|
Post by newman on Nov 16, 2005 9:14:52 GMT 1
Nej då, ditt retfinger.... Vet du inget så knip. Kanske olle eller någon som vet.Eller någon dif-sup. som har koll på 08-laget, Typ iceman........
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 16, 2005 10:20:35 GMT 1
Nej då, ditt retfinger.... Vet du inget så knip. Kanske olle eller någon som vet.Eller någon dif-sup. som har koll på 08-laget, Typ iceman........ Bara tyckte det var kul att du hänvisade till en säker källa och sedan frågar om nån vet om det stämmer. Om det är en säker källa är det väl sant då behäver du väl inte fråga i forumet ? ;D Självklart vet väl de som sysslar med spelarekryteringen vad som är sant. Men lika självklart berättar de det inte i forumet. När nåt är klart lär det stå i tidningen och på khk.se precis som med Oskar och alla andra som skrivit på för khk
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 16, 2005 10:30:14 GMT 1
Nu till en mycket viktig fråga! Vilket nummer kommer Oskar Räihä att ha på sin tröja? Jag har kommit fram till att nr 5, 8, 11, 15 (kanske reserverat till nästa stormålvakt), 23 (om jonas får tillbaka sin tröja) samt 27 och uppåt är lediga utom strelerts 85. Så vad tror ni? Detta är som sagt en mycket viktig fråga av existensiell betydelse!
|
|
|
Post by chriande on Nov 16, 2005 10:40:02 GMT 1
Nu till en mycket viktig fråga! Vilket nummer kommer Oskar Räihä att ha på sin tröja? Jag har kommit fram till att nr 5, 8, 11, 15 (kanske reserverat till nästa stormålvakt), 23 (om jonas får tillbaka sin tröja) samt 27 och uppåt är lediga utom strelerts 85. Så vad tror ni? Detta är som sagt en mycket viktig fråga av existensiell betydelse! Oskar Räihä hade nr 15 i Mörrum och 16 i OIK
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 16, 2005 10:40:15 GMT 1
Nej då, ditt retfinger.... Vet du inget så knip. Kanske olle eller någon som vet.Eller någon dif-sup. som har koll på 08-laget, Typ iceman........ www.difhockey.se/truppen.phpVar finns denne slovakiske spelare ? Mitt förslag sprid inget här när du pratat med din "säkra källa"
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 16, 2005 10:47:17 GMT 1
Nu till en mycket viktig fråga! Vilket nummer kommer Oskar Räihä att ha på sin tröja? Jag har kommit fram till att nr 5, 8, 11, 15 (kanske reserverat till nästa stormålvakt), 23 (om jonas får tillbaka sin tröja) samt 27 och uppåt är lediga utom strelerts 85. Så vad tror ni? Detta är som sagt en mycket viktig fråga av existensiell betydelse! Oskar Räihä hade nr 15 i Mörrum och 16 i OIK Då gissar jag på att han kommer att spela i tröja nummer 15 i KHK. (Att det kommer någon bra målvakt hit har jag ändå slutat hoppas på...)
|
|