|
Post by dozan on Nov 16, 2005 14:43:12 GMT 1
jani är väl bra. han lirade mot oss när vi mötte olofström, han gjorde några mål och några fina uppåkningar. men om khk ska ta hit honom vet jag inte om jag tycker.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 16, 2005 15:07:36 GMT 1
jani är väl bra. han lirade mot oss när vi mötte olofström, han gjorde några mål och några fina uppåkningar. men om khk ska ta hit honom vet jag inte om jag tycker. Han har bra skott inget mer ..
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 16, 2005 15:42:06 GMT 1
1.77 lång bara..... Han är för liten! Men desto snabbare och rörligare!
|
|
|
Post by andersson72 on Nov 17, 2005 14:20:59 GMT 1
Någon som vet om Oskar ska vara med ikväll??
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 17, 2005 14:24:46 GMT 1
Någon som vet om Oskar ska vara med ikväll?? På KHK.se står det först: Oskar Räihä klar för KHKI nästa notis står det: I skrivande saknas Linus Claesson som är knäskadad och Jonas Ahnlund vilar fortfarande...Så det är han väl...
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 17, 2005 14:53:59 GMT 1
Någon som vet om Oskar ska vara med ikväll?? På KHK.se står det först: Oskar Räihä klar för KHKI nästa notis står det: I skrivande saknas Linus Claesson som är knäskadad och Jonas Ahnlund vilar fortfarande...Så det är han väl... Nej de är han inte , hörde från folk som var på träningen och kollade att han inte var någon höjdare!
|
|
|
Post by chriande on Nov 17, 2005 15:00:29 GMT 1
På KHK.se står det först: Oskar Räihä klar för KHKI nästa notis står det: I skrivande saknas Linus Claesson som är knäskadad och Jonas Ahnlund vilar fortfarande...Så det är han väl... Nej de är han inte , hörde från folk som var på träningen och kollade att han inte var någon höjdare! Tråkigt att höra, har man inte större koll på spelare man tar hit?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 17, 2005 15:01:32 GMT 1
Ganska hård bedömning en träning, Tobbe sade i tidningen att han skulle bli en förstäkning har svårt att tro att Tobbe har helt fel.
Varför skulle han inte var med i dagens match?
|
|
|
Post by tanstari on Nov 17, 2005 15:19:16 GMT 1
Ganska hård bedömning en träning, Tobbe sade i tidningen att han skulle bli en förstäkning har svårt att tro att Tobbe har helt fel. Varför skulle han inte var med i dagens match? varför skulle de värva nån som inte tillför laget något det skulle bara vara slöseri med pengar och jag har svåt att tro att KHK inte är varsamma med sina pengar.
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 17, 2005 15:24:57 GMT 1
Underskatta inte storlek på en spelare. Ok jag ska inte komma här och säga att killen är en "THEOREN FLEURY" men små spelare i rätt omgivning med rätt roll kan vara riktigt giftiga anfallsvapen. Men som sagt eftersom Hockey är en fysisk sport krävs det att omgivning är den bästa möjliga för största möjliga utdelning för små spelare. En stor fysisk spelare kan lättare skapa sig en egen roll defensivt eller offensivt än små spelare.
|
|
|
Post by balken on Nov 18, 2005 9:31:57 GMT 1
Troligtvis så kommer Oskar att spela med J-20 idag kl.19.00 mot Alvesta!! Ska nog dit och kika lite!!
Just nu vill jag se ett lag som aldrig viker ner sig och kämpar till sista sekunden. Det gjorde inte A-laget igår!!! Fy fan vad lamt det var!!
|
|
|
Post by newman on Nov 18, 2005 10:28:10 GMT 1
Han kommer att tillföra en del. Det kan inte var så svårt nu..........
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 18, 2005 10:46:01 GMT 1
Nej de är han inte , hörde från folk som var på träningen och kollade att han inte var någon höjdare! Tråkigt att höra, har man inte större koll på spelare man tar hit? Så du har större fötroende för andrandsuppgifter via nån somvar på KHK's träning än för Tobbe o co ....
|
|
|
Post by youngblood on Nov 18, 2005 11:45:12 GMT 1
Kommer Oskar den andre vara med på söndag??
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 18, 2005 12:00:18 GMT 1
Kommer Oskar den andre vara med på söndag?? Hoppas verkligen det, tror det kan behövas lite ny energi till laget, som det såg ut igår så finns det många lediga platser i laget.
|
|