|
Post by #72 Foppa on Mar 9, 2008 8:25:40 GMT 1
Efter hockeykarriären... Krönikör på sportbladet!!
|
|
Löparen
Ungdomslirare
BLI MEDLEM I KHK
|
Post by Löparen on Mar 9, 2008 8:44:37 GMT 1
Efter hockeykarriären... Krönikör på sportbladet!! när hadde du en hockeykarriär ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 9, 2008 8:46:25 GMT 1
Efter hockeykarriären... Krönikör på sportbladet!! när hadde du en hockeykarriär ;D Bordshockey kanske
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 9, 2008 8:53:29 GMT 1
när hadde du en hockeykarriär ;D Bordshockey kanske Grym på bordshockey!! Full fart framåt !!! Och du Löparen, bara för att du tror att en dator är nått man sätter på för att få ljust i rummet ;D, tycker jag ändå att t.o.m. du ska kunna se vad tråden handlar om..... ;D
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 10, 2008 7:49:49 GMT 1
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN DALEN BLOGGAREN!!! (UNDRAR OM DU/HAN VÅGAR SVARA HÄR PÅ FORUMET?? ;D )
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 10, 2008 22:31:47 GMT 1
Dalen bloggaren vill nog inget mer än att få spela i Västervik tror jag!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 10, 2008 22:59:53 GMT 1
Eller Khk
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 11, 2008 14:50:53 GMT 1
Ännu ett läsvärt inlägg i bloggen!! "Ja, Blackbugs. Jag kan inte låta bli att hylla dem. Det går bara inte. Nu i veckan tar folk ledigt från jobb, fruar och barn för att ta sig till Göteborg. Där stannar man, sover över, har trevligt och njuter av en seger. Sedan beger man sig mot Västervik. Där ska det tjoas, tjimmas och njutas. En helg i Blackbugs tecken. Jag önskar att vi hade publiken i Dalen. Det bär fram laget i täta matcher och jag tror att pressen är mindre än glädjen att ha en sådan fanclub. Jag är riktigt jävla avundsjuk på Karlskrona Hockey. " Läs hela på hans blogg... hcdalen.blogg.se/1205237905_karlskrona_hk__det_ny.html
|
|
|
Post by jompa on Mar 11, 2008 14:52:29 GMT 1
Minsann, han har snart gjort sig förtjänt av en fribiljett till kvalserien.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 11, 2008 15:00:54 GMT 1
Minsann, han har snart gjort sig förtjänt av en fribiljett till kvalserien. Utan tvekan. Bjud ner honom så han får vara med live. Eller kanske han kommer ihåg nån av de gamla matcherna mot Dalen under KIK tiden. Var en hel del busslaster då också ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 11, 2008 16:10:55 GMT 1
Minsann, han har snart gjort sig förtjänt av en fribiljett till kvalserien. Utan tvekan. Bjud ner honom så han får vara med live. Eller kanske han kommer ihåg nån av de gamla matcherna mot Dalen under KIK tiden. Var en hel del busslaster då också ;D Han är GRYM ! Vi bjuder ner honom tycker jag. Gillar raderna även i inlägget tidigare: "Slutspelsstämningen går nästan att ta på i städerna, byarna och hålorna där det spelas någon form av utslagshockey för tillfället. I Karlskrona är intresset enormt och jag tror inte ens en jordbävning och översvämning skulle hindra invånarna för att följa sitt kära KHK." KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 11, 2008 20:23:35 GMT 1
Nu är man både citerad både i BLT och av Dalen bloggaren..... Måste vart en såkallad guldmening! Ja, bjud ner han till Karlskrona, han verkar vara en hyvens prick med koll på läget!
|
|
|
Post by ringcar on Mar 12, 2008 10:06:50 GMT 1
Våra två störata fans finns i 2 andra lag.. Dalen och Krif
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 15, 2008 18:38:07 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 15, 2008 18:53:53 GMT 1
"Vem bryr sig egentligen att man inte har några egna produkter i stort sett? Inte jag iallafall. Jag myser av att se deras propagandahockey och att höra deras fantastiska publik sjunga i sextio minuter. Ingen annanstans i Sverige är hockeyn så het som i Karlskrona. Möjligtvis, och jag säger möjligtvis, är Skellefteå i närheten av samma temperatur som nere i Blekinge." Okej, var sitter eller står han! Vem har bjudit ner och träffat honom?
|
|