|
Post by #72 Foppa on Mar 7, 2008 10:55:32 GMT 1
Jag tycker faktiskt denna person är värd en egen tråd. Speciellt efter hans senaste inlägg: "Sveriges härligaste hockeystad...." hcdalen.blogg.se/1204879985_sveriges_hrligaste_ho.htmloch då vill jag speciellt att vi uppmärksammar denna rad: "Men framför allt så har man underbara fans. Det är en nyckel i att folk väljer spel i KHK framför Tingsryd, Troja och andra lag i ettan."
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 7, 2008 11:53:09 GMT 1
Han skulle ha en guldmedalj...
|
|
|
Post by Mäki on Mar 7, 2008 12:07:39 GMT 1
Han skriver mycket bra! Man blev ju lite rörd!
|
|
|
Post by mindriot on Mar 7, 2008 13:15:51 GMT 1
Ja det är detta som gör en riktigt glad. Äntligen en som fattar...
KHK har en fantastisk publik, det kan INGEN säga något emot.
Det han också tar upp är det många både KHK supporters men nästan alltid motståndar supporters tar upp. Vi har "inga" egna produkter. Men KHK är en "ung" klubb som satsar mycket på ungdomsverksamheten. Att ta oss till J20 elit tror jag inte ligger många år borta om satsningen med hockeygymnasiet slår ut som alla hoppas. Jag hoppas att både kommunen och KHK går in med rejält med pengar här för att kunna sluta an de bästa tränarna och lärarna och skapar ett av de bästa hockeygymnasier i sverige. Då kan egna produkter börja ta steget upp till ett a-lag. Inget att ta bort från våra ungdomslag idag. Det går verkligen bra även där. Dom klättrar i sina serier och spelar bra hockey. Men vi är inte riktigt där ännu.
Tills dess så får vi förlita oss på "inköpta" spelare. Så enklet är det. Men ge det 5 år då KHK spelar förhoppningsvis i Allsvenskan och har ett av sveriges bästa hockey gymnasium och en drös med egna produkter.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 7, 2008 14:37:33 GMT 1
Men då krävs det nog ett "riktigt" hockeygymnasium, och ingen idrottslinje med hockeyinriktning eller vad det nu skulle startas upp. Kommer inte riktigt ihåg vad det hette...
|
|
|
Post by mindriot on Mar 7, 2008 20:10:13 GMT 1
Hockeyprofilen tror jag det heter...
|
|
gik26
Nybörjare
|
Post by gik26 on Mar 8, 2008 0:03:47 GMT 1
ska bli roligt att se han simma över vättern för det skulle han göra om Mjölby inte går upp
|
|
|
Post by Compa on Mar 8, 2008 0:36:55 GMT 1
ska bli roligt att se han simma över vättern för det skulle han göra om Mjölby inte går upp ;D
|
|
|
Post by jackal on Mar 8, 2008 13:03:44 GMT 1
ska bli roligt att se han simma över vättern för det skulle han göra om Mjölby inte går upp Mjölby kommer att gå upp, så det blir inget med det.
|
|
|
Post by ringcar on Mar 8, 2008 18:47:46 GMT 1
Det är lika säkert att Mjölby går upp som att Mörrum spelar kvalserie
|
|
gik26
Nybörjare
|
Post by gik26 on Mar 8, 2008 21:19:54 GMT 1
vänta får ni se
|
|
|
Post by BigDog on Mar 8, 2008 21:39:42 GMT 1
ska bli roligt att se han simma över vättern för det skulle han göra om Mjölby inte går upp ;D Vet han om att Vättern är en riktigt kall sjö... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by BigDog on Mar 8, 2008 21:44:39 GMT 1
Jag tycker faktiskt denna person är värd en egen tråd. Speciellt efter hans senaste inlägg: "Sveriges härligaste hockeystad...." hcdalen.blogg.se/1204879985_sveriges_hrligaste_ho.htmloch då vill jag speciellt att vi uppmärksammar denna rad: "Men framför allt så har man underbara fans. Det är en nyckel i att folk väljer spel i KHK framför Tingsryd, Troja och andra lag i ettan." VILKEN NJUTNING....................................
|
|
|
Post by aslog on Mar 8, 2008 23:07:01 GMT 1
...och det är faktiskt en väldigt bra blogg även när han inte skriver om KHK!
|
|
|
Post by Compa on Mar 9, 2008 1:44:47 GMT 1
...och det är faktiskt en väldigt bra blogg även när han inte skriver om KHK! Håller med !!!
|
|