|
Post by Teddybear on Mar 15, 2008 23:10:23 GMT 1
"Vem bryr sig egentligen att man inte har några egna produkter i stort sett? Inte jag iallafall. Jag myser av att se deras propagandahockey och att höra deras fantastiska publik sjunga i sextio minuter. Ingen annanstans i Sverige är hockeyn så het som i Karlskrona. Möjligtvis, och jag säger möjligtvis, är Skellefteå i närheten av samma temperatur som nere i Blekinge." Okej, var sitter eller står han! Vem har bjudit ner och träffat honom? Ge honom en biljett omgående! Han verkar ju helt ok! ;D ;D
|
|
|
Post by Mäki on Mar 15, 2008 23:45:48 GMT 1
Håller med helt och hållet! Hoppas klubben bjuder ner honom, annars får ju vi gör det!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 16, 2008 0:09:37 GMT 1
Hallå...
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 16, 2008 7:17:12 GMT 1
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 16, 2008 10:19:55 GMT 1
Killen gör visst allt för att bli värvad till nästa? Förstår han, för vem fan vill spela i Dalen. Det hörs ju på namnet att det inte ligger så långt upp. ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 17, 2008 22:36:34 GMT 1
Killen gör visst allt för att bli värvad till nästa? Förstår han, för vem fan vill spela i Dalen. Det hörs ju på namnet att det inte ligger så långt upp. ;D De har ett bra innebandylag
|
|
|
Post by jackal on Mar 18, 2008 20:33:13 GMT 1
Killen gör visst allt för att bli värvad till nästa? Förstår han, för vem fan vill spela i Dalen. Det hörs ju på namnet att det inte ligger så långt upp. ;D De har ett bra innebandylag Innebandy laget kommer ju från Umeå o hockeylaget Norrahammar.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 20, 2008 20:39:55 GMT 1
De har ett bra innebandylag Innebandy laget kommer ju från Umeå o hockeylaget Norrahammar. Hehe, jag vet. Försökte bara göra mig lustig
|
|
|
Post by #72 Foppa on Apr 1, 2008 10:05:09 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 1, 2008 10:59:39 GMT 1
"Förmodligen det bästa lag som någonsin spelat ett kval upp till ettan"
|
|
|
Post by #72 Foppa on Apr 1, 2008 13:15:25 GMT 1
Saxat ur komentarerna till senaste blogginlägget:
Postat av: Micke Rosell "Kommentarer om KHK:s fans är överflödiga.. Sveriges tredje bästa supportrar. Bara i Scandinavium och i Leksand är man bättre. Och intresset lär ju inte minska om man klättrar. Jag blir tårögd av kärleken till laget..."
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Apr 1, 2008 22:29:17 GMT 1
Saxat ur komentarerna till senaste blogginlägget: Postat av: Micke Rosell "Kommentarer om KHK:s fans är överflödiga.. Sveriges tredje bästa supportrar. Bara i Scandinavium och i Leksand är man bättre. Och intresset lär ju inte minska om man klättrar. Jag blir tårögd av kärleken till laget..." Hoppet lever kanske, att få slippa Div2helvetet på andras arbetes bekostnad. Undras om han vågar ringa Tobbe? ;D Antar att han blivit neringd idag efter Wikegårds list etta.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Apr 2, 2008 8:08:04 GMT 1
Om han nu inte skulle få kontrakt som spelare, kan KHK inte anställa honom som bloggare istället? ;D ;D
|
|
|
Post by Jason on Apr 2, 2008 9:04:23 GMT 1
Idag ger han en känga till Liplaxarna Mörrum... ;D
|
|
|
Post by BigDog on Apr 2, 2008 9:18:40 GMT 1
Idag ger han en känga till Liplaxarna Mörrum... ;D ´ Ett riktigt bra inlägg. Ska sanningen äntligen nå fram ;D ;D ;D.
|
|