|
Post by crosschecking on Apr 18, 2007 14:45:03 GMT 1
Hmm, går man i på "junior" så finns den gamlagamla designen kvar, det är inte snyggt. Lika så ska supportersidan öppna i ett nytt fönster, tycker jag iallafall... I övrigt..tja... snyggt! Wörd!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 18, 2007 17:14:19 GMT 1
Vi går väl inte via khk.se för att komma hit till detta forum... Finns förmodligen många som gör det. Allra minst om inte sitter hemma och då förmodligen inte har bokmärkt sidan till forumet. Spelarna är iaf inte så tekniska att det direkt loggar in sig på forumet, som det faktiskt besöker väldigt ofta.
|
|
|
Post by HF on Apr 18, 2007 18:04:17 GMT 1
Vi går väl inte via khk.se för att komma hit till detta forum... Finns förmodligen många som gör det. Allra minst om inte sitter hemma och då förmodligen inte har bokmärkt sidan till forumet. Spelarna är iaf inte så tekniska att det direkt loggar in sig på forumet, som det faktiskt besöker väldigt ofta. Trodde de hade "förbud" att besöka forumet.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 18, 2007 18:41:40 GMT 1
De har nog förbud att skriva i det.
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 18, 2007 20:46:20 GMT 1
Finns förmodligen många som gör det. Allra minst om inte sitter hemma och då förmodligen inte har bokmärkt sidan till forumet. Spelarna är iaf inte så tekniska att det direkt loggar in sig på forumet, som det faktiskt besöker väldigt ofta. Trodde de hade "förbud" att besöka forumet. Äsch, jag vet flertalet som läser här regelbundet och även några som skriver här.
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 18, 2007 21:43:41 GMT 1
Vi går väl inte via khk.se för att komma hit till detta forum... Finns förmodligen många som gör det. Allra minst om inte sitter hemma och då förmodligen inte har bokmärkt sidan till forumet. Spelarna är iaf inte så tekniska att det direkt loggar in sig på forumet, som det faktiskt besöker väldigt ofta. Undersökningar av detta slag brukar enbart ta hänsyn till "unika besökare eller träffar"! Då spelar det ingen roll om en och samma person går in på hemsidan 100 gånger per dag! Då räknas det ändå som en besökare eftersom ip-numret registreras! Hjälp mig att förklara Sarre!
|
|
|
Post by Compa on Apr 18, 2007 21:51:07 GMT 1
Finns förmodligen många som gör det. Allra minst om inte sitter hemma och då förmodligen inte har bokmärkt sidan till forumet. Spelarna är iaf inte så tekniska att det direkt loggar in sig på forumet, som det faktiskt besöker väldigt ofta. Undersökningar av detta slag brukar enbart ta hänsyn till "unika besökare eller träffar"! Då spelar det ingen roll om en och samma person går in på hemsidan 100 gånger per dag! Då räknas det ändå som en besökare eftersom ip-numret registreras! Hjälp mig att förklara Sarre! Du förklarade det rätt bra!!! ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 19, 2007 18:29:14 GMT 1
Finns förmodligen många som gör det. Allra minst om inte sitter hemma och då förmodligen inte har bokmärkt sidan till forumet. Spelarna är iaf inte så tekniska att det direkt loggar in sig på forumet, som det faktiskt besöker väldigt ofta. Undersökningar av detta slag brukar enbart ta hänsyn till "unika besökare eller träffar"! Då spelar det ingen roll om en och samma person går in på hemsidan 100 gånger per dag! Då räknas det ändå som en besökare eftersom ip-numret registreras! Hjälp mig att förklara Sarre! Nej, det tror jag inte då khk.se skriver att hemsidan har 7 miljoner mer besökare än Mjällby. Dvs säga att mer än hela sveriges befolkning har besökt www.khk.se. Tycker du det låter logiskt?
|
|
|
Post by dragskott on Apr 19, 2007 20:06:51 GMT 1
Undersökningar av detta slag brukar enbart ta hänsyn till "unika besökare eller träffar"! Då spelar det ingen roll om en och samma person går in på hemsidan 100 gånger per dag! Då räknas det ändå som en besökare eftersom ip-numret registreras! Hjälp mig att förklara Sarre! Nej, det tror jag inte då khk.se skriver att hemsidan har 7 miljoner mer besökare än Mjällby. Dvs säga att mer än hela sveriges befolkning har besökt www.khk.se. Tycker du det låter logiskt? Det skrivs inte att sidan har 7 miljoner mer besökare utan ligger 7 miljoner PLACERINGAR bättre än Mjällby. saxat från KHK hemsida "Ser vi regionalt på Blekinge så är det så att den klubb som ligger närmast KHK är en annan Karlskronafavorit – Hästö IF. Men det skiljer ändå 2,5 miljoner placeringar i denna ranking. Mjällby AIF hittar vi nära 7 miljoner placeringar efter KHK."
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 19, 2007 20:33:52 GMT 1
Nej, det tror jag inte då khk.se skriver att hemsidan har 7 miljoner mer besökare än Mjällby. Dvs säga att mer än hela sveriges befolkning har besökt www.khk.se. Tycker du det låter logiskt? Det skrivs inte att sidan har 7 miljoner mer besökare utan ligger 7 miljoner PLACERINGAR bättre än Mjällby. saxat från KHK hemsida "Ser vi regionalt på Blekinge så är det så att den klubb som ligger närmast KHK är en annan Karlskronafavorit – Hästö IF. Men det skiljer ändå 2,5 miljoner placeringar i denna ranking. Mjällby AIF hittar vi nära 7 miljoner placeringar efter KHK." Jo, dock skriver de att hemsidan har haft långt över en miljon besökare. Och det är fortfarande totalt orimligt med unika IP-nr då 1/7 av sveriges befolkning inte ens vet vad Karlskrona är för något.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 19, 2007 20:59:46 GMT 1
Det skrivs inte att sidan har 7 miljoner mer besökare utan ligger 7 miljoner PLACERINGAR bättre än Mjällby. saxat från KHK hemsida "Ser vi regionalt på Blekinge så är det så att den klubb som ligger närmast KHK är en annan Karlskronafavorit – Hästö IF. Men det skiljer ändå 2,5 miljoner placeringar i denna ranking. Mjällby AIF hittar vi nära 7 miljoner placeringar efter KHK." Jo, dock skriver de att hemsidan har haft långt över en miljon besökare. Och det är fortfarande totalt orimligt med unika IP-nr då 1/7 av sveriges befolkning inte ens vet vad Karlskrona är för något. Behöver inte vara enbart svenskar. Kan vara kineser som hittar sidan genom Google.
|
|
|
Post by Compa on Apr 19, 2007 22:43:19 GMT 1
Det skrivs inte att sidan har 7 miljoner mer besökare utan ligger 7 miljoner PLACERINGAR bättre än Mjällby. saxat från KHK hemsida "Ser vi regionalt på Blekinge så är det så att den klubb som ligger närmast KHK är en annan Karlskronafavorit – Hästö IF. Men det skiljer ändå 2,5 miljoner placeringar i denna ranking. Mjällby AIF hittar vi nära 7 miljoner placeringar efter KHK." Jo, dock skriver de att hemsidan har haft långt över en miljon besökare. Och det är fortfarande totalt orimligt med unika IP-nr då 1/7 av sveriges befolkning inte ens vet vad Karlskrona är för något. Många, som jag, loggar säkert in och kollar sidan från flera datorer....sååå... Den faktiska siffran är ju lite lägre!!
|
|
|
Post by happygilmore on Apr 20, 2007 7:58:49 GMT 1
Jo, dock skriver de att hemsidan har haft långt över en miljon besökare. Och det är fortfarande totalt orimligt med unika IP-nr då 1/7 av sveriges befolkning inte ens vet vad Karlskrona är för något. Många, som jag, loggar säkert in och kollar sidan från flera datorer....sååå... Den faktiska siffran är ju lite lägre!! Fast alla som besöker sidan från kommun, landsting, telenor, erikson osv har samma ip och blir en besökare hur många de än är.
|
|
|
Post by Compa on Apr 20, 2007 9:34:20 GMT 1
Många, som jag, loggar säkert in och kollar sidan från flera datorer....sååå... Den faktiska siffran är ju lite lägre!! Fast alla som besöker sidan från kommun, landsting, telenor, erikson osv har samma ip och blir en besökare hur många de än är. Då kanske den faktiska siffran är högre???
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Apr 20, 2007 14:44:38 GMT 1
Man brukar väl räkna unika besökare per dag? Går jag in på sidan tre gånger idag så kommer bara ett besök räknas, på grund av att mitt IP redan är registrerat för ett besök. Går jag in två imorgon kommer ett besök räknas o.s.v. Däremot så lägger man väl ihop mina registrerade besök från både dag ett och två, så att sidan i sig har fått två nya träffar. Är så man brukar räkna om jag inte är helt fel ute.
|
|