|
Post by Sardaukar on Apr 17, 2007 21:41:10 GMT 1
Är det inte Krita? Såååå ung är han verkligen inte.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 18, 2007 6:22:09 GMT 1
Jäkligt kul nyheter på hemsidan!! Nu är det inget tvivel KHK håller högsta klass även på hemsidan med mer besökare än vad anrika lag som Leksand, Björklöven och taif. Man är även större än Växjö Lakers i antalet unika träffar! Starkt jobbat och en eloge till webbansvariga i klubben!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2007 6:39:04 GMT 1
Är det inte Krita? Såååå ung är han verkligen inte. Nä, men DU är så ung att du inte är född än....
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 18, 2007 7:08:34 GMT 1
Jäkligt kul nyheter på hemsidan!! Nu är det inget tvivel KHK håller högsta klass även på hemsidan med mer besökare än vad anrika lag som Leksand, Björklöven och taif. Man är även större än Växjö Lakers i antalet unika träffar! Starkt jobbat och en eloge till webbansvariga i klubben!! Nu utgör ju forumsskribenterna mer än hälften av KHK.se alla besökare, och de större lagen har flertalet forum utspridda ifrån lagets officiella hemsida. Så den undersökningen ska man nog ta med en nypa salt. Tveksamt om det är miljoner personer som besöker khk.se som innehåller 1 nyhet i veckan, max. Men visst. Kul!
|
|
|
Post by crosschecking on Apr 18, 2007 8:25:03 GMT 1
Vi går väl inte via khk.se för att komma hit till detta forum...
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 18, 2007 8:34:02 GMT 1
Vi går väl inte via khk.se för att komma hit till detta forum... Nej precis.
|
|
|
Post by Peter on Apr 18, 2007 10:06:28 GMT 1
Statistik... Om besöken har ökat så borde de göra nånting åt den där sidan...det är ju ett ansikte utåt. Lite bättre än förra men fortfarande långt ifrån bra.
|
|
|
Post by Jason on Apr 18, 2007 10:30:44 GMT 1
Den som väntar på något gott...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2007 10:34:16 GMT 1
Statistik... Om besöken har ökat så borde de göra nånting åt den där sidan...det är ju ett ansikte utåt. Lite bättre än förra men fortfarande långt ifrån bra. ?? Den är väl en av de bättre jag sett...och på denna nivån är den väl helt överlägsen!?
|
|
|
Post by crosschecking on Apr 18, 2007 10:38:11 GMT 1
Statistik... Om besöken har ökat så borde de göra nånting åt den där sidan...det är ju ett ansikte utåt. Lite bättre än förra men fortfarande långt ifrån bra. ?? Den är väl en av de bättre jag sett...och på denna nivån är den väl helt överlägsen!? mm ,Men kolla in Halmstad hockeys.Den är det INTE div.lll klass på.
|
|
|
Post by Jojkrider on Apr 18, 2007 10:53:23 GMT 1
?? Den är väl en av de bättre jag sett...och på denna nivån är den väl helt överlägsen!? mm ,Men kolla in Halmstad hockeys.Den är det INTE div.lll klass på. Du tror inte de återanvänt en hel del från Halmstad Hammers?
|
|
|
Post by Peter on Apr 18, 2007 12:35:07 GMT 1
Statistik... Om besöken har ökat så borde de göra nånting åt den där sidan...det är ju ett ansikte utåt. Lite bättre än förra men fortfarande långt ifrån bra. ?? Den är väl en av de bättre jag sett...och på denna nivån är den väl helt överlägsen!? Nivån spelar väl ingen roll. En sida är bra eller dålig oavsett nivån, det finns ju färdiga lösningar och det enda man behöver ändra är den grafiska profilen och text i menyerna sen har man en bra och funktionell site som alla behöriga kan gå in och redigera i. Som siten ser ut nu ser det olika ut när man surfar runt på sidan. Varför uppfinna hjulet....?
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 18, 2007 13:38:41 GMT 1
?? Den är väl en av de bättre jag sett...och på denna nivån är den väl helt överlägsen!? Nivån spelar väl ingen roll. En sida är bra eller dålig oavsett nivån, det finns ju färdiga lösningar och det enda man behöver ändra är den grafiska profilen och text i menyerna sen har man en bra och funktionell site som alla behöriga kan gå in och redigera i. Som siten ser ut nu ser det olika ut när man surfar runt på sidan. Varför uppfinna hjulet....? Varför måste den vara av standardmodell ? KHK som varumärke är inte grått, trist o standardiserat
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 18, 2007 13:53:47 GMT 1
Hmm, går man i på "junior" så finns den gamlagamla designen kvar, det är inte snyggt. Lika så ska supportersidan öppna i ett nytt fönster, tycker jag iallafall... I övrigt..tja... snyggt!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 18, 2007 14:08:41 GMT 1
Hmm, går man i på "junior" så finns den gamlagamla designen kvar, det är inte snyggt. Lika så ska supportersidan öppna i ett nytt fönster, tycker jag iallafall... I övrigt..tja... snyggt! håller med.
|
|