|
Post by pirre on Nov 9, 2006 20:32:59 GMT 1
Idag i Aftonbladet så låg KHK på andra plats på deras snackis lista om svensk hoki!!
|
|
|
Post by sektiong on Nov 9, 2006 21:04:37 GMT 1
Med motiveringen:
Hockeyfebern i K-na Karlskrona sålde slut sina 2 500 sittplatser i ett nafs inför fredagens derby mot Kallinge. Och då snackar vi div. 2.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 9, 2006 21:32:02 GMT 1
Det är så man få gåshud o känner mig STOLT av att vara KHK Supporter av all denna media uppvakning av våran div 2 klubb ... ;D ;D ;D
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Nov 9, 2006 23:50:44 GMT 1
ELITSERIEN Veckans snackisar: 1. ”Lillis” ut – ”Bäckis” in Frölunda var tvungna att göra något med tanke på tabellläget, även om de kunde skött det snyggare. 2. Hockeyfebern i Karlskrona Karlskrona sålde slut sina 2?500 sittplatser i ett nafs inför fredagens derby mot Kallinge. Och vi pratar division II. 3. Pär Arlbrandt Rögles och allsvenskans överlägsne poängkung. 23-åringen har ett förflutet i HV och frågan är om han inte platsat där i den form han är just nu. Veckans femma: Målvakt: Erik Ersberg, HV 71. Backar: Jaroslav Obsut, Luleå, Johan Åkerman, HV 71. Forwards: Lubos Bartecko, Luleå, Niklas Sundström, Modo, Jens Svensson, HV 71. Kommentar: Mycket HV 71 i Veckans Lag, men så har de också tio raka utan förlust. Luleås Lubos Bartecko börja komma igång och Niklas Sundström knäckte definitivt Stephan Lundh och Frölunda med tre målpass och seger 6–1.
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Nov 10, 2006 22:29:22 GMT 1
KHK var med i TV 4 sporten idag ett KHK MÅL visades och mkt mer Fan va jag älskar TV 4
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 10, 2006 22:40:43 GMT 1
KHK var med i TV 4 sporten idag ett KHK MÅL visades och mkt mer Fan va jag älskar TV 4 även på sydnytt!
|
|
|
Post by Sudden on Nov 11, 2006 0:55:38 GMT 1
Det är så man få gåshud o känner mig STOLT av att vara KHK Supporter av all denna media uppvakning av våran div 2 klubb ... ;D ;D ;D Hoppas att du har varit med hela vägen upp?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 11, 2006 0:59:41 GMT 1
Det är så man få gåshud o känner mig STOLT av att vara KHK Supporter av all denna media uppvakning av våran div 2 klubb ... ;D ;D ;D Hoppas att du har varit med hela vägen upp?
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2006 8:11:26 GMT 1
Hoppas att du har varit med hela vägen upp? Precis, detta är belöning till oss supportrar som varit med länge...nu har vi fått löning för alla frysna arslen i W-hallen
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 11, 2006 10:14:43 GMT 1
Så jävla underbart!! Bra stämning och vinst över kallinge. All gratisreklam gör inte saken sämre, blir nog lite lättare att locka spelare till klubben!
|
|
|
Post by Brutus on Nov 11, 2006 14:41:21 GMT 1
Hoppas bara klubben men framförallt att supportklubb & fans kan sköta detta kaos. Pressen får inte bli för stor på spelare/laget. Dom får inte känna press att vinna varje match..
Saxat
" Det snackas hockey överallt och det ringer folk från hela länet för att försöka få biljetter till matchen, berättar Norberg. Men det är lönlöst, de 2 450 sittplatserna är utsålda sedan i måndags, och ska man ha en ståplats gäller det att köa. Med ett sådant intresse är förstås pressen på spelarna stor. – Folk tar det på liv eller död, så ska man överleva här är det bäst att vinna, säger Norberg. – Förlorar vi derbyt blir vi halshuggna, säger Patrik Häggström halvt på skämt, halvt på allvar men är snabb med att tillägga: – Men det är förstås hur kul som helst. Det ska bli riktigt mäktigt och brorsan kommer ned från Ö-vik för att titta på matchen. I kväll klockan 19.00 är det nedsläpp i sydöstra Sveriges hetaste hockeymatch. I division II."
|
|
|
Post by Mrfrog on Nov 12, 2006 13:48:47 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 12, 2006 17:28:16 GMT 1
Precis, detta är belöning till oss supportrar som varit med länge...nu har vi fått löning för alla frysna arslen i W-hallen jag känner mig som en i gänget i detta avseende (även om en del retar sig på att jag står fast vid mina åsikter om KHK's o andra klubbars spelare.)
|
|
|
Post by Mrfrog on Nov 13, 2006 14:21:36 GMT 1
hmm enligt dagens nätupplaga av sydöstran heter vi Karlskrona HF är det bara jag som har missat att vi bytt namn
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Nov 13, 2006 14:59:09 GMT 1
Du har nog läst om Karlskrona Handbollsförening
|
|