|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Feb 5, 2007 21:01:02 GMT 1
kanon YB .. Bra tänkt
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 5, 2007 22:26:22 GMT 1
Imorgon 6/2 kommer jag å mina minibugs vara på plats i kinnarps arena och se Sverige-Tjeckien!! Matchen kommer att sändas i SVT 1/2 och naturligtvis kommer vi vara klädda i våra KHK replicor!!! Allt för att sprida KHK i sverige!! Den vajande flaggan gör att du kommer i närbild i TV
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 5, 2007 22:35:22 GMT 1
Imorgon 6/2 kommer jag å mina minibugs vara på plats i kinnarps arena och se Sverige-Tjeckien!! Matchen kommer att sändas i SVT 1/2 och naturligtvis kommer vi vara klädda i våra KHK replicor!!! Allt för att sprida KHK i sverige!! Den vajande flaggan gör att du kommer i närbild i TV Flaggan får stanna hemma denna afton...
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 5, 2007 22:45:45 GMT 1
Den vajande flaggan gör att du kommer i närbild i TV Flaggan får stanna hemma denna afton... SKAAANDAL!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 6, 2007 21:22:35 GMT 1
Imorgon 6/2 kommer jag å mina minibugs vara på plats i kinnarps arena och se Sverige-Tjeckien!! Matchen kommer att sändas i SVT 1/2 och naturligtvis kommer vi vara klädda i våra KHK replicor!!! Allt för att sprida KHK i sverige!! Bra YB!! Du lär dig
|
|
|
Post by HF on Mar 5, 2007 17:16:43 GMT 1
Muppen i Sydöstran fortsätter med sitt skit, nu har han visst bytt efternamn också. Han är i Connieklass och det säger inte lite det.
|
|
|
Post by Jason on Mar 5, 2007 18:37:11 GMT 1
Dom skriver fiasko hit och dit... men man glömmer vilken säsong dom gjort!
Fast det förstår man inte som reporter... dom kan ju bara hantera det som händer för tillfället! Tycker det är långt ifrån ett fiasko. Snöpligt slug på en underbar säsong... men långt ifrån et fiasko!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 5, 2007 19:05:19 GMT 1
Hur f*n kan en nykomling som vinner serien överlägset förklaras som fiasko?
|
|
|
Post by Compa on Mar 5, 2007 19:34:05 GMT 1
Hur f*n kan en nykomling som vinner serien överlägset förklaras som fiasko? Håller fullständigt med!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by HF on Mar 5, 2007 19:56:28 GMT 1
Jag kan sträcka mig till missräkning men inte praktfiasko men hela karl är ju ett fiasko själv ;-)
|
|
|
Post by dragskott on Mar 23, 2007 14:22:18 GMT 1
Hittade följande läsarkommentar på Sandbergs blogg, Hade inte sett den innan. Den är riktigt härlig därför klipper jag in den här; " skolklassen! var ute o gick i centrala lyckeby häromdagen då ja stötte på en skolkass som gick i lekis lr i möjligtvis ettan, så går det 7-8 killar i mitten av ledet o skanderar så det ekar över hela lyckeby: HEJA, HEJA PÅ, HEJA PÅ KHK! om och om igen, fy f*n vad härligt dany" Gott att läsa sådant. ;D
|
|
|
Post by Jason on Mar 23, 2007 15:07:47 GMT 1
KLockrent! Min 3-åriga dotter är likadan... Hon var med på varje söndagsmatch som gick och hon är hockeytokig nu. Sjunger om KHK, vi ska spela ishockey med hennes golfset osv... Intresset är här för att stanna...
|
|
|
Post by Sickboy on Mar 23, 2007 15:22:11 GMT 1
Min treåriga dotter kom hem till sin mamma o sjöng "Vad för jä*la pack är ni"... Oups...
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 23, 2007 15:32:23 GMT 1
Har den lyckan att alla mina 4 grabbar hemma är tokiga i KHK! Hoppas bara deras nytillkomna lillasyster oxå får samma intresse för hockey som vi andra!
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 23, 2007 15:33:22 GMT 1
Min treåriga dotter kom hem till sin mamma o sjöng "Vad för jä*la pack är ni"... Oups... Och runt bordet satt mamma,mormor och grannkärringen eller! ;D
|
|