|
Post by Compa on Mar 23, 2007 15:58:08 GMT 1
Har den lyckan att alla mina 4 grabbar hemma är tokiga i KHK! Hoppas bara deras nytillkomna lillasyster oxå får samma intresse för hockey som vi andra! Uppfostran YB....uppfostran!!
|
|
|
Post by Sickboy on Mar 24, 2007 9:29:58 GMT 1
Min treåriga dotter kom hem till sin mamma o sjöng "Vad för jä*la pack är ni"... Oups... Och runt bordet satt mamma,mormor och grannkärringen eller! ;D Behövdes inte... Mamman blev arg för tre generationer...
|
|
|
Post by charlie on Mar 24, 2007 17:39:03 GMT 1
Och runt bordet satt mamma,mormor och grannkärringen eller! ;D Behövdes inte... Mamman blev arg för tre generationer... Är mamman möjligen från Kallinge?
|
|
|
Post by Sickboy on Mar 31, 2007 20:54:36 GMT 1
Behövdes inte... Mamman blev arg för tre generationer... Är mamman möjligen från Kallinge? Brrrrr... Nej tack... Ingen Halvkalling äter vid mitt bord...
|
|
|
Post by HF on Apr 2, 2007 19:56:06 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na!
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 2, 2007 20:39:41 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na! Reagerade också på det uttalandet, lite klumpigt sagt.
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 2, 2007 21:03:34 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na! Jag litar på Tobbe till 100% och vet att han är lojal mot KHK! KHK hade inte varit där de är idag utan hans hjällp!
|
|
|
Post by Compa on Apr 2, 2007 22:05:03 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na! Jag litar på Tobbe till 100% och vet att han är lojal mot KHK! KHK hade inte varit där de är idag untan hans hjällp! WÖRD
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 3, 2007 10:14:34 GMT 1
Jag litar också på Tobbe i den roll han har. Men visst hade det inte skadat med lite hjärta också?...
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 3, 2007 10:23:28 GMT 1
Jag litar också på Tobbe i den roll han har. Men visst hade det inte skadat med lite hjärta också?... Tror nog han har LITE hjärta för KHK också Tror inte det är så värst populärt i KRIF att han plockar hit Henning o Anders ...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2007 10:25:21 GMT 1
Visst är det märkligt sagt...men det är stor risk att tidningen formulerat det starkare än det är sagt...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 3, 2007 10:25:51 GMT 1
Ja, så kan det mycket väl vara.
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 3, 2007 10:27:55 GMT 1
Visst är det märkligt sagt...men det är stor risk att tidningen formulerat det starkare än det är sagt... Japp. Inför derbyna var Tobbe mycket tydlig i tidningarna att hjärtat fanns i KHK när de mötte KRIF
|
|
|
Post by HF on Apr 3, 2007 11:45:11 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na! Jag litar på Tobbe till 100% och vet att han är lojal mot KHK! KHK hade inte varit där de är idag utan hans hjällp! finns massor av andra duktiga sportchefer....och visst vi kanske hade varit i ettan istället om han sett var 2000 andra såg Men visst är han viktig för KHK! Kanske för viktig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 4, 2007 7:12:28 GMT 1
"om han sett var 2000 andra såg"....
Förbryllar mig, tills den dag vi är i ettan...det var uppenbart redan innan serien startade....kanske ska ta till en klassisk HTS: "vad var det jag sa?" ;D
|
|