|
Post by Les Paul on Apr 4, 2007 12:59:22 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na! Det är väl inte så konstigt att man har ett hjärta för sin moderförening. Han visar att han har det för KHK också.
|
|
|
Post by HF on Apr 4, 2007 17:18:22 GMT 1
Tobbe i dagens sydöstran :– Jag är anställd av KHK och vill göra ett så bra jobb som möjligt, men jag har varit i Krif tidigare och mitt hjärta finns kvar i Kallinge. :-( :-( Han vet hur han ska göra sig populär i K-na! Det är väl inte så konstigt att man har ett hjärta för sin moderförening. Han visar att han har det för KHK också. fan vad du är på mig idag, vill du ha nån mer hjälp när du har problem med datorn? Kommer inte visa dig onknappen nåt mer om du fortsätter...
|
|
|
Post by dragskott on Apr 13, 2007 11:02:22 GMT 1
Det är inte så lite imponerande när det skrivs om KHK på Sandbergs blogg av MODO hockey tifo support. Följande är saxat från Sandbergs blogg ;
"Som en av ledarna inom supportverksamheten av modo hockey´s supporterstöd, och också nära vän till flertal av Norbergs familjemedlemmar känner jag att det är dags att sluta diskutera hans framtid det kommande året, självklart ska han vara kvar i KHK kommande säsong för att utveckla hans genialiska spel. Men jag anser dock att om hans utveckling fortsätter i samma takt som de två senaste åren kanske KHK är en aningens för liten förening om dom nu inte kan avancera till en högre serie. Ska samtidigt passa på att berömma för det otroliga supporter/publikstöd som ni ger ert lag. För kommentar skicka eller adda jag_falk@hotmail.com eller snert60@hotmail.com Hoppas att ni lyckas i framtiden! Mvh Robin Falk Örnsköldsvik (modo hockey tifo support) Falken&Lill norpan"
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 13, 2007 17:36:33 GMT 1
Sedan finns det inga mer pinsamma supportrar än just Modo Hockeys.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 13, 2007 20:03:30 GMT 1
Sedan finns det inga mer pinsamma supportrar än just Modo Hockeys. För att just Modo inte passar dig? Modo passar inte, Växjö passar absolut inte. Vad är det annat än MFF som passar dig? Skärp dig!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2007 20:46:46 GMT 1
Man berömde just MoDo-supportrarna och sa att "de var fantastiska" i Femman senaste matchen. Kanske inte Calle Johansson har rätt uppfattning då.. ?!
|
|
|
Post by HF on Apr 13, 2007 20:48:29 GMT 1
Det är inte så lite imponerande när det skrivs om KHK på Sandbergs blogg av MODO hockey tifo support. Följande är saxat från Sandbergs blogg ; "Som en av ledarna inom supportverksamheten av modo hockey´s supporterstöd, och också nära vän till flertal av Norbergs familjemedlemmar känner jag att det är dags att sluta diskutera hans framtid det kommande året, självklart ska han vara kvar i KHK kommande säsong för att utveckla hans genialiska spel. Men jag anser dock att om hans utveckling fortsätter i samma takt som de två senaste åren kanske KHK är en aningens för liten förening om dom nu inte kan avancera till en högre serie. Ska samtidigt passa på att berömma för det otroliga supporter/publikstöd som ni ger ert lag. För kommentar skicka eller adda jag_falk@hotmail.com eller snert60@hotmail.com Hoppas att ni lyckas i framtiden! Mvh Robin Falk Örnsköldsvik (modo hockey tifo support) Falken&Lill norpan" det är väl Norberg lillebror...
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 14, 2007 10:30:41 GMT 1
Man berömde just MoDo-supportrarna och sa att "de var fantastiska" i Femman senaste matchen. Kanske inte Calle Johansson har rätt uppfattning då.. ?! Supporter-experten? ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Apr 14, 2007 10:32:15 GMT 1
Sedan finns det inga mer pinsamma supportrar än just Modo Hockeys. För att just Modo inte passar dig? Modo passar inte, Växjö passar absolut inte. Vad är det annat än MFF som passar dig? Skärp dig! Evenemangssupportrar är alltid skit. Vare sig de kommer från Modo eller Växjö. Jag skäms ärligt talat när TVn zoomar in publiken på Modos läktare....
|
|
|
Post by dicanio on Apr 14, 2007 11:15:50 GMT 1
För att just Modo inte passar dig? Modo passar inte, Växjö passar absolut inte. Vad är det annat än MFF som passar dig? Skärp dig! Evenemangssupportrar är alltid skit. Vare sig de kommer från Modo eller Växjö. Jag skäms ärligt talat när TVn zoomar in publiken på Modos läktare.... =)))))))) Det gör jag med faktiskt , står en ful mupp med hjälm och saftblandare på huvudet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2007 11:22:37 GMT 1
Det är ju för fan KUL! Lite knasigheter sätter färg på tillställningen... På läktaren är det bättre med en saftblandare på huvudet, än en öl i näven....
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 14, 2007 13:36:38 GMT 1
Det är ju för fan KUL! Lite knasigheter sätter färg på tillställningen... På läktaren är det bättre med en saftblandare på huvudet, än en öl i näven.... håller med
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2007 15:27:43 GMT 1
;D
|
|
|
Post by charlie on Apr 14, 2007 15:37:02 GMT 1
Det är ju för fan KUL! Lite knasigheter sätter färg på tillställningen... På läktaren är det bättre med en saftblandare på huvudet, än en öl i näven.... Håller också med
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 14, 2007 16:36:59 GMT 1
För att ta på sig en saftblandare på huvudet så har man nog drukit ett par bira först
|
|