|
Post by Supertramp on Apr 14, 2007 17:17:48 GMT 1
Det är ju för fan KUL! Lite knasigheter sätter färg på tillställningen... På läktaren är det bättre med en saftblandare på huvudet, än en öl i näven.... Kul? Nej, det är pajaseri. Det är ingen jävla cirkus man befinner sig på.
|
|
|
Post by crosschecking on Apr 14, 2007 18:02:22 GMT 1
|
|
|
Post by Jason on Apr 16, 2007 6:41:59 GMT 1
Det är ju för fan KUL! Lite knasigheter sätter färg på tillställningen... På läktaren är det bättre med en saftblandare på huvudet, än en öl i näven.... Kul? Nej, det är pajaseri. Det är ingen jävla cirkus man befinner sig på. Hellre en supporter som bjuder på sig än en odräglig som förstör för andra...
|
|
|
Post by burt on Apr 16, 2007 8:18:36 GMT 1
Det är ju för fan KUL! Lite knasigheter sätter färg på tillställningen... På läktaren är det bättre med en saftblandare på huvudet, än en öl i näven.... Mycket bra sagt MR.C Varför måste man vara full för att kolla på hockey? Alkohol och sport är något som inte rimmar i mina öron. Då får vi se dig med en saftblandare på huvdet i höst MR.C... ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 16, 2007 18:43:24 GMT 1
Kul? Nej, det är pajaseri. Det är ingen jävla cirkus man befinner sig på. Hellre en supporter som bjuder på sig än en odräglig som förstör för andra... WÖRD!
|
|
|
Post by charlie on Apr 17, 2007 7:30:08 GMT 1
Hiitade ingen tråd som handlar om tiden... och en vill ju inte vara petig... men HF för bövelen... NÄR FÅR FORUMET EN KLOCKA SOM GÅR RÄTT? Jag menar inte exakt men på någon timme när... Det kanske är omöjligt att fixa. Det kanske inte spelar någon roll. Risken är ju bara att folk ställer klockan efter forumets tideräkning och därigenom missar hela försäsongen. Det vore ju trist.
|
|
|
Post by dragskott on Apr 17, 2007 10:08:42 GMT 1
Man spelar hockey när det vintertid, därav ständig vintertid på forumet, eller ?
|
|
|
Post by burt on Apr 17, 2007 10:18:30 GMT 1
Hiitade ingen tråd som handlar om tiden... och en vill ju inte vara petig... men HF för bövelen... NÄR FÅR FORUMET EN KLOCKA SOM GÅR RÄTT? Jag menar inte exakt men på någon timme när... Det kanske är omöjligt att fixa. Det kanske inte spelar någon roll. Risken är ju bara att folk ställer klockan efter forumets tideräkning och därigenom missar hela försäsongen. Det vore ju trist. Då är det inte bara jag som har undrat över tidsfrågan...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2007 10:43:38 GMT 1
Trodde bara det var i Torhamn det var en annan tidszon...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 17, 2007 12:07:32 GMT 1
min klocka går rätt ni kan själva ställa in hur ni vill ha klockan under er profil. Det går också utmärkt att ställa in sommar tid alldra längst ner där dom frågar om man vill ta hänsyn till DST
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 17, 2007 12:07:56 GMT 1
Trodde bara det var i Torhamn det var en annan tidszon... Inte annan tidzon men en annan tidsålder där
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2007 12:09:46 GMT 1
Kambrium....
|
|
|
Post by Jojkrider on Apr 17, 2007 17:58:37 GMT 1
Nu tänjer du på saningen va? Riktigt så ung är du väl ändå inte ;D
|
|