|
Post by Compa on Nov 17, 2007 0:57:13 GMT 1
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 22, 2007 9:17:45 GMT 1
|
|
|
Post by Compa on Nov 22, 2007 10:21:30 GMT 1
Vilken förstärkning...helt underbart!!!! Men varför kommer han inte hit?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 22, 2007 10:24:17 GMT 1
Vilken förstärkning...helt underbart!!!! Men varför kommer han inte hit? Han har inte spelat i Taif
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 22, 2007 11:18:14 GMT 1
Vilken förstärkning...helt underbart!!!! Men varför kommer han inte hit? Han har inte spelat i Taif Exakt! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 22, 2007 11:32:54 GMT 1
Han har inte spelat i Taif Exakt! ;D ;D ;D att ni bara orkar. Ser ni ingen fördel med att plocka spelare man har bra koll på ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 22, 2007 11:36:04 GMT 1
att ni bara orkar. Ser ni ingen fördel med att plocka spelare man har bra koll på ? "R2" v/s "The finnish flash"?..... Nä...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 22, 2007 12:11:58 GMT 1
att ni bara orkar. Ser ni ingen fördel med att plocka spelare man har bra koll på ? Att du inte förstår ett skämt Är ditt liv alltid så här allvarligt?
|
|
|
Post by sollet on Nov 22, 2007 12:32:28 GMT 1
att ni bara orkar. Ser ni ingen fördel med att plocka spelare man har bra koll på ? Att du inte förstår ett skämt Är ditt liv alltid så här allvarligt? Tro ej allt du hör, döm ej allt du ser, säg ej allt du hör... Detta är något han ser och dömmer
|
|
|
Post by dockan on Nov 22, 2007 12:56:11 GMT 1
France... 7 mil bort? knappast!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 22, 2007 13:30:46 GMT 1
Att du inte förstår ett skämt Är ditt liv alltid så här allvarligt? Tro ej allt du hör, döm ej allt du ser, säg ej allt du hör... Detta är något han ser och dömmer glashus
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 22, 2007 13:32:41 GMT 1
att ni bara orkar. Ser ni ingen fördel med att plocka spelare man har bra koll på ? Att du inte förstår ett skämt Är ditt liv alltid så här allvarligt? jo första gången. Men när det tjatas dag efter dag om detta med anknytning till TAIF så tycker inte jag det är särskilt roligt. Men upprepning är ju något som går hem här har jag märkt. Men bra att inte alla har samma humor. Eller hur ?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 22, 2007 13:44:40 GMT 1
Att du inte förstår ett skämt Är ditt liv alltid så här allvarligt? jo första gången. Men när det tjatas dag efter dag om detta med anknytning till TAIF så tycker inte jag det är särskilt roligt. Men upprepning är ju något som går hem här har jag märkt. Men bra att inte alla har samma humor. Eller hur ? De flesta inlägg om Taif anknytning har varit allvarliga men det kunde du inte skilja på i detta fallet trots en smiley!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 22, 2007 13:56:53 GMT 1
jo första gången. Men när det tjatas dag efter dag om detta med anknytning till TAIF så tycker inte jag det är särskilt roligt. Men upprepning är ju något som går hem här har jag märkt. Men bra att inte alla har samma humor. Eller hur ? De flesta inlägg om Taif anknytning har varit allvarliga men det kunde du inte skilja på i detta fallet trots en smiley!! Jodå men du kanske får acceptera att alla inte har samma humor. Inget konstigare än att man tycker om olika sorters viner, bilar, resmål etc etc
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 23, 2007 23:49:11 GMT 1
Vilken förstärkning...helt underbart!!!! Men varför kommer han inte hit? Han har inte spelat i Taif ;D ;D ;D
|
|