|
Post by khkkrille on Feb 23, 2016 9:12:56 GMT 1
Stod 24-5 i skott efter två perioder. Sådana siffror har inte ens vi visat upp. De ska nog va glada för de poäng de tog i början annars hade de fått kvala.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 9, 2016 14:02:47 GMT 1
Raffinerat i slutomgången i slutspelsserien. Om Leksand slår Mora hemma med minst fyra mål så får man chansen mot förloraren i sista matchen mellan TAIF och AIK. Annars blir det Mora. Görligt men tufft, lär bli sjukt tryck där uppe så länge chansen finns.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2016 15:20:38 GMT 1
Tror Modo håller tummar och tår för Mora
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 10, 2016 6:51:06 GMT 1
Tror Modo håller tummar och tår för Mora Det är möjligt, men jag tror att de oavsett får möta TAIF Kan inte låta bli att förundras lite över vilket lyft Leksand fick så sent på säsongen. Från nästan avsågade till "nära SHL-kval" på nolltid...
|
|
|
Post by time on Nov 16, 2017 10:09:52 GMT 1
Oskarshamn verkar bygga sin verksamhet på lån från SHL. Nio lån denna säsong. 12 förra säsongen. Verkar accepterat bland fansen. I Tingsryd däremot blir många vansinniga över 1 lån.
Hur ser ni på detta?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 16, 2017 10:44:32 GMT 1
Har alltid ansett lån helt fel. Jag vill ha MITT lag...inte andra lags spelare. Möjligen kan man ha något om att man kan ta in en eller två vid skadekris
|
|
|
Post by Zäta on Nov 16, 2017 11:01:15 GMT 1
Har ju hittills varit ett lyckat koncept, men det är en chansning att göra så. 7 lånade spelare i dagsläget.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 16, 2017 11:29:23 GMT 1
Anmäl en trupp i augusti, så är det den truppen man spelar med säsongen ut. Vid skador får man ta in egna juniorer. Bort med alla dessa inlåningar. Gick ju bra att göra så innan, varför inte idag?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 16, 2017 11:57:44 GMT 1
Håller helt med. Har sagt det förr...man har truppen man har. Har väl ofta sagt att jag inte vill att vi ska låna andras spelare. Framför allt något år när det var löjeväckande. Minns killen som blev återkallad innan han hann hit...eller han vi lånade en bortamatch. Sinnessjukt
|
|
|
Post by time on Nov 16, 2017 12:20:33 GMT 1
Håller helt med. Har sagt det förr...man har truppen man har. Har väl ofta sagt att jag inte vill att vi ska låna andras spelare. Framför allt något år når det var löjeväckande. Minns killen som blev återkallad innan han hann hit...eller han vi lånade en bortamatch. Sinnessjukt Widerström resp Orrsten. När hissas Orrstens tröja i taket?
|
|
|
Post by noll1 on Nov 30, 2017 13:58:46 GMT 1
|
|