|
Post by mindriot on Jun 28, 2007 22:36:15 GMT 1
Kanon! Glöm den jag försökte skriva... Bara att bygga på det så att det blir komplett...
|
|
|
Post by Supertramp on Jul 3, 2007 18:30:23 GMT 1
Lite svårt att spöa Mörrum som inte ligger i samma serie... Touché! Eller kanske inte....
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 5, 2007 10:54:40 GMT 1
|
|
|
Post by Supertramp on Jul 6, 2007 18:10:51 GMT 1
Åh rödsvarta, för evigt trogna - Till KHK Vi är det bästa laget ifrån kusten vackra stad Vi står på vårat ståplats, där vi sjunger för vårt lag
|
|
Emil Lokatt
Nybörjare
All Makt ?t Lokatt , V?r Befriare
|
Post by Emil Lokatt on Aug 18, 2007 23:00:26 GMT 1
FRÅN ROSENHOLM KOMMER VÅRT LAG VI SPÖAR KALLINGE OCH MÖRRUM VARJE DAG VÅR FANAS FÄRG ÄR SVART OCH RÖD JAAAAA NI SKA PASSA ER FÖR VI ÄR KHK/ KHK ULTRAS....THE MATADORS
|
|
|
Post by Supertramp on Aug 21, 2007 19:54:01 GMT 1
KHK ULTRAS - THE MATADORS All The Same - Band of Brothers!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 21, 2007 20:02:59 GMT 1
KHK ULTRAS - THE MATADORS All The Same - Band of Brothers!Fiiifan va tufft
|
|
|
Post by lawless on Aug 21, 2007 20:39:45 GMT 1
FRÅN ROSENHOLM KOMMER VÅRT LAG VI SPÖAR KALLINGE OCH MÖRRUM VARJE DAG VÅR FANAS FÄRG ÄR SVART OCH RÖD JAAAAA NI SKA PASSA ER FÖR VI ÄR KHK/ KHK ULTRAS....THE MATADORS O va e du för en fjant??
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 21, 2007 20:47:30 GMT 1
FRÅN ROSENHOLM KOMMER VÅRT LAG VI SPÖAR KALLINGE OCH MÖRRUM VARJE DAG VÅR FANAS FÄRG ÄR SVART OCH RÖD JAAAAA NI SKA PASSA ER FÖR VI ÄR KHK/ KHK ULTRAS....THE MATADORS O va e du för en fjant?? Ja bara passa dig lawless!! Det är grymma kids det här....... ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Aug 21, 2007 22:11:06 GMT 1
Haha. Vad är det som stör dig Lawless?
Lägger man märke till klockslaget, gramatiken och versalerna, så förstår man att Naughty förmodligen endast är en fylleglad KHK-supporter som kommit på en ny sång som han vill förmedla till forumet?
För jag menar, ni (?) i Black Bugs är ju inte direkt de första som ska hugga på folk när det gäller personpåhopp.
|
|
|
Post by Supertramp on Aug 21, 2007 22:11:58 GMT 1
All The Same - Band of Brothers! Fiiifan va tufft Vad är det som är tufft?
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 21, 2007 22:12:26 GMT 1
Haha. Vad är det som stör dig Lawless? Lägger man märke till klockslaget, gramatiken och versalerna, så förstår man att Naughty förmodligen endast är en fylleglad KHK-supporter som kommit på en ny sång som han vill förmedla till forumet? För jag menar, ni (?) i Black Bugs är ju inte direkt de första som ska hugga på folk när det gäller personpåhopp. Personpåhopp???
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 21, 2007 22:13:27 GMT 1
Fiiifan va tufft Vad är det som är tufft? Ja säg det??
|
|
|
Post by Supertramp on Aug 21, 2007 22:19:11 GMT 1
Det var ju du som sa det, så det är ju aningen konstigt om jag ska behöva säga det. Håller du inte med?
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 21, 2007 22:21:42 GMT 1
Det var ju du som sa det, så det är ju aningen konstigt om jag ska behöva säga det. Håller du inte med? Det jag reagerat mot är den aggresiva attityden som finns i vissa av dina inlägg om våld och det sk ULTRAS ni jämt nämner! det vi försöker bygga upp i bb är en familjär supporteravd som alla ska känna sig välkomna i!
|
|