|
Post by mindriot on Sept 1, 2007 22:56:07 GMT 1
Vi kanske skulle försöka få ihop lite ramsor för specifika spelare. Arto. Brasse kommer nog göra en hel del mål... Sitter och dricker lamumba och är på g att lämna lägenhetn jag är på festen hos... När jag vaknar imorgon så vill jag att det skall ligga lite sånger här... Annars... ehh... så... kommer jag... ehh... skicka mongoape på er...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 1, 2007 23:45:15 GMT 1
ohhh don't send the harbor man on me .....
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 2, 2007 0:26:03 GMT 1
Vi kanske skulle försöka få ihop lite ramsor för specifika spelare. Arto. Brasse kommer nog göra en hel del mål... Sitter och dricker lamumba och är på g att lämna lägenhetn jag är på festen hos... När jag vaknar imorgon så vill jag att det skall ligga lite sånger här... Annars... ehh... så... kommer jag... ehh... skicka mongoape på er... Alla har en KO i VärnaMO!
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 2, 2007 6:25:13 GMT 1
Klappa händerna när KHK gör mål!!klapp klapp Klappa händerna när KHK gör mål!!klapp klapp Ni kan oxå glädja andra med att tackla till de andra!! Klappa händerna när KHK gör mål!! klapp klapp
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 2, 2007 10:15:50 GMT 1
Jag känner att jag måste hitta på något så du inte skickar mig på mig Samma takt som: Hata Göteborg Arto! Arto! Han e vår idol! den e kanske inte klockren men jag vågar inte avstå när det handlar om hot om våld av en sådan hårding
|
|
|
Post by burt on Sept 2, 2007 12:58:23 GMT 1
Något att sjunga när domarna ej ser fula tilltag från motståndarna på våra KHK-hjältar.
Melodi: Sommartider:
Domarjävel, Hej, Hej, Domarjävel! Blås i din pipa, se dig omkring. ohohoh, domarjävel.....du är blind.
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 3, 2007 20:57:35 GMT 1
om vi gör om pipi ramsan till "vi är karlskrona" istället för vi är ifrån karlskrona kan man köra den hemma oxå
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 5, 2007 16:57:13 GMT 1
Kom på mig själv när jag stod och nynnade på en ramsa hos den lokala handlaren idag. Kanske kan avändas i slutet av matcherna då KHK står som segrare. Melodi; Go West med Pet Shop boys (tror jag). Ni åker hem, som ett slaget lag. Ni åker hem, som ett slaget lag. Ni åker hem, som ett slaget lag. För KHK, var för bra idag.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 5, 2007 17:13:28 GMT 1
Kom på mig själv när jag stod och nynnade på en ramsa hos den lokala handlaren idag. Kanske kan avändas i slutet av matcherna då KHK står som segrare. Melodi; Go West med Pet Shop boys (tror jag). Ni åker hem, som ett slaget lag. Ni åker hem, som ett slaget lag. Ni åker hem, som ett slaget lag. För KHK, var för bra idag. Åk hem, som ett slaget lag. Åk hem, som ett slaget lag. Åk hem, som ett slaget lag. För vi, var för bra idag tycker jag flyter lite bättre
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 5, 2007 17:16:08 GMT 1
Den kör vi på, för vem är jag att säga emot en Pet shop Boys expert. ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 5, 2007 19:30:05 GMT 1
Grabbar jag är orolig för järnbyxan...pet shop boys....mjukisbrallan är nog ett bättre namn ;-)
|
|
|
Post by mindriot on Sept 24, 2007 8:13:21 GMT 1
Nu börjar vi redan ladda för Värnamo!
Denna sången skall jag försöka få in i ALLAS huvud.
melodi: Rammstein - America Vi har kommit från Karlskorna Stad! - Vi är här! - För vårat lag! Vi har kommit för att krossa er! - Hänsynslöst! - Skoningslöst!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 24, 2007 8:19:41 GMT 1
Inga probem att få in den in mitt huvud.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 24, 2007 8:20:54 GMT 1
Nu börjar vi redan ladda för Värnamo! Denna sången skall jag försöka få in i ALLAS huvud. melodi: Rammstein - America Vi har kommit från Karlskorna Stad! - Vi är här! - För vårat lag! Vi har kommit för att krossa er! - Hänsynslöst! - Skoningslöst! inga problem alls .. helt kanon .. bra jobbat
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 24, 2007 9:57:52 GMT 1
Nu börjar vi redan ladda för Värnamo! Denna sången skall jag försöka få in i ALLAS huvud. melodi: Rammstein - America Vi har kommit från Karlskorna Stad! - Vi är här! - För vårat lag! Vi har kommit för att krossa er! - Hänsynslöst! - Skoningslöst! Säkert bra Men vad f-n är Rammstein? Kan man äta det? Du kan inte länka till nån midifil eller nåt. så alla kan öva på melodin?
|
|