|
Post by Sir Ironpants on Sept 24, 2007 11:29:18 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 24, 2007 11:32:38 GMT 1
Tack! Nu ska jag öva tvåstämmigt med callahan!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 24, 2007 12:51:11 GMT 1
Nu börjar vi redan ladda för Värnamo! Denna sången skall jag försöka få in i ALLAS huvud. melodi: Rammstein - America Vi har kommit från Karlskorna Stad! - Vi är här! - För vårat lag! Vi har kommit för att krossa er! - Hänsynslöst! - Skoningslöst! Säkert bra Men vad f-n är Rammstein? Kan man äta det? Du kan inte länka till nån midifil eller nåt. så alla kan öva på melodin? Jag har plattan...om jag inte missminner mig, så ligger den på "Reise, Reise".... Trallvänligt, så jag ställer upp på lite stämsång!!
|
|
|
Post by burt on Sept 24, 2007 21:54:30 GMT 1
Nu börjar vi redan ladda för Värnamo! Denna sången skall jag försöka få in i ALLAS huvud. melodi: Rammstein - America Vi har kommit från Karlskorna Stad! - Vi är här! - För vårat lag! Vi har kommit för att krossa er! - Hänsynslöst! - Skoningslöst! Fan vad bra, vi får öva på vår tyska brytning oxå så den får rätt känsla... Ingen som har en karaoke version av låten så hjälper jag till med resten av texten och fixar studio inspelning av den... ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 28, 2007 16:10:59 GMT 1
Melodi: www.youtube.com/watch?v=ADnVRMvO7oMDet finns ett folk av en särskild sort Uppe på Norra ståplats Och våran slogan e jävligt kort Detta är våran ståplats Vi har valt en egen boss Uppe på norra ståplats Så ingen behöver tänka åt oss För detta e våran ståplats Och kommer det folk från en annan klack Upp till norra ståplats Ja då går vi faan i mig till attack För detta är våran ståplats Vi lever och älskar som sig bör Uppe på norra ståplats Vi är arenans ända kör Och detta är våran ståplats Vi älskar Blekinges bästa lag Uppe på norra ståplats Här är det alltid ett jävla drag Och detta e våran ståplats
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 28, 2007 16:28:54 GMT 1
kan vara nått att föröka ge oss på .. kan bli kanon
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 28, 2007 16:36:23 GMT 1
Melodi: www.youtube.com/watch?v=ADnVRMvO7oMDet finns ett folk av en särskild sort Uppe på Norra ståplats Och våran slogan e jävligt kort Detta är våran ståplats Vi har valt en egen boss Uppe på norra ståplats Så ingen behöver tänka åt oss För detta e våran ståplats Och kommer det folk från en annan klack Upp till norra ståplats Ja då går vi faan i mig till attack För detta är våran ståplats Vi lever och älskar som sig bör Uppe på norra ståplats Vi är arenans ända kör Och detta är våran ståplats Vi älskar Blekinges bästa lag Uppe på norra ståplats Här är det alltid ett jävla drag Och detta e våran ståplats tycker den är kanon bra vi bara måste köra den!!!
|
|
|
Post by malte on Sept 28, 2007 16:37:37 GMT 1
Blixte bra ;D
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 28, 2007 19:58:31 GMT 1
Vi skiter i order o direktiv Uppe på norra ståplats Vi lever vårat eget liv För detta e våran ståplats
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 28, 2007 20:01:57 GMT 1
Vi skiter i order o direktiv Uppe på norra ståplats Vi lever vårat eget liv För detta e våran ståplats vad var det för melodi på den
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 28, 2007 20:03:43 GMT 1
Bara en vers till på Mongos låt...
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 23, 2007 8:58:33 GMT 1
Alla lär sig till imorgon onsdag:
Alla lär sig denna till imorgon onsdag:
"Vi kallar er för bönder, Ni heter faktiskt så Med disel, snus och hembränt får ni traktorn er att gå Men när grabbarna från storstaun, så lägger på en rem Tar bönderna från Kallinge sin Epa traktor hem Tljallala lala la, tja lalla la la, HEY !"
(Sedan börjar VI om från början.)
|
|
|
Post by #72 Foppa on Oct 25, 2007 11:01:25 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 29, 2007 21:27:41 GMT 1
|
|
|
Post by dragskott on Nov 12, 2007 21:18:48 GMT 1
(alla heter glenn i göteborg)
Alla heter Jöns i Tyringe Alla heter Jöns i Tyringe Alla heter Jöns Alla heter Jöns Alla heter Jöns i Tyringe
alt. Alla är som pelleJöns i Tyringe
|
|