|
Post by pirre on Sept 8, 2006 7:06:46 GMT 1
Jag har gjort något fantastiskt! En kompis från Småland (från Tingsryd närmare bestämt) är nu omvänd till KHK:are och kommer stå med oss på ståplats i matchen mot TAIF på söndag! Jag och Frog gav henne en supporterhalsduk i födelsedagspresent som hon lovade att använda när hon var i Tingsryd Nu har jag värvat en supporter, nu får alla andra värva varsin! Rätt ACKI!! mer sånt!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 8, 2006 7:54:24 GMT 1
;D
|
|
|
SÖKES!!
Sept 8, 2006 15:16:32 GMT 1
Post by Loppan on Sept 8, 2006 15:16:32 GMT 1
Inte ens jag fick en egen halsduk..Men,men....Är ju inte jul ännu:)
|
|
|
Post by pirre on Sept 9, 2006 9:40:49 GMT 1
NYA medlemmar!! Var finns ni?? Hjälp oss bli den största klacken i hockeytvåan!! Gå in på blackbugs.se och klicka på sektionsledning och där har ni våra mobil nummer för mer infon om BB!
En liten påminnelse bara!! För det fanns många i klacken igår som inte är medlemmar i BB! Man kan ju inte"tvinga" någon att bli medlem men man kan ju försöka påverka! Så ni andra klackannhängare!! Gå med i BB så kan vi gemensamt stötta KHK genom deras resa i div 2!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 9, 2006 9:44:15 GMT 1
är på G ;D
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 10:33:01 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 9, 2006 10:33:01 GMT 1
NYA medlemmar!! Var finns ni?? Hjälp oss bli den största klacken i hockeytvåan!! Gå in på blackbugs.se och klicka på sektionsledning och där har ni våra mobil nummer för mer infon om BB! En liten påminnelse bara!! För det fanns många i klacken igår som inte är medlemmar i BB! Man kan ju inte"tvinga" någon att bli medlem men man kan ju försöka påverka! Så ni andra klackannhängare!! Gå med i BB så kan vi gemensamt stötta KHK genom deras resa i div 2! nja jag e lite tveksam att gå med i en organisation som e knuten till ett lag som verkar vilja toppstyra. NEJ till diktatur
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 10:34:50 GMT 1
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 9, 2006 10:34:50 GMT 1
NYA medlemmar!! Var finns ni?? Hjälp oss bli den största klacken i hockeytvåan!! Gå in på blackbugs.se och klicka på sektionsledning och där har ni våra mobil nummer för mer infon om BB! En liten påminnelse bara!! För det fanns många i klacken igår som inte är medlemmar i BB! Man kan ju inte"tvinga" någon att bli medlem men man kan ju försöka påverka! Så ni andra klackannhängare!! Gå med i BB så kan vi gemensamt stötta KHK genom deras resa i div 2! Nu har ni en ny medlem
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 10:41:50 GMT 1
Post by pirre on Sept 9, 2006 10:41:50 GMT 1
NYA medlemmar!! Var finns ni?? Hjälp oss bli den största klacken i hockeytvåan!! Gå in på blackbugs.se och klicka på sektionsledning och där har ni våra mobil nummer för mer infon om BB! En liten påminnelse bara!! För det fanns många i klacken igår som inte är medlemmar i BB! Man kan ju inte"tvinga" någon att bli medlem men man kan ju försöka påverka! Så ni andra klackannhängare!! Gå med i BB så kan vi gemensamt stötta KHK genom deras resa i div 2! nja jag e lite tveksam att gå med i en organisation som e knuten till ett lag som verkar vilja toppstyra. NEJ till diktatur BB styrs ej av diktatur! Förstår inte var du fått denna ide ifrån?
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 10:49:57 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 9, 2006 10:49:57 GMT 1
nja jag e lite tveksam att gå med i en organisation som e knuten till ett lag som verkar vilja toppstyra. NEJ till diktatur BB styrs ej av diktatur! Förstår inte var du fått denna ide ifrån? att klubben går in och styr till och med vid privata satsningar
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 11:28:34 GMT 1
Post by pirre on Sept 9, 2006 11:28:34 GMT 1
BB styrs ej av diktatur! Förstår inte var du fått denna ide ifrån? att klubben går in och styr till och med vid privata satsningar Det har de inte gjort heller! Då beslutet om inget alkoholintag på bussen var MITT beslut!!
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 11:40:05 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 9, 2006 11:40:05 GMT 1
att klubben går in och styr till och med vid privata satsningar Det har de inte gjort heller! Då beslutet om inget alkoholintag på bussen var MITT beslut!! d vet jag men dom tog ändå kontakt och ville få igenom sin vilja. har vi något att säga tillom när dom e på plan ringer vi hem till spelarna och ber dom köra en schystare hockey för att slippa utvisningar?
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 11:46:52 GMT 1
Post by pirre on Sept 9, 2006 11:46:52 GMT 1
Det har de inte gjort heller! Då beslutet om inget alkoholintag på bussen var MITT beslut!! d vet jag men dom tog ändå kontakt och ville få igenom sin vilja. har vi något att säga tillom när dom e på plan ringer vi hem till spelarna och ber dom köra en schystare hockey för att slippa utvisningar? De hade inga synpunkter på alkohol på denna resa utan samtalet handlade enbart om hur vi i BB kommer att hantera våra resor i framtiden! Hur den ligger till så är ju ända Ola Johansson boss i slut ändan!! Det är han som får stå med mössan i handen då vi skiter bort oss för att någon klämt i sig ett par bira för möe!
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 12:04:55 GMT 1
Post by Sir Ironpants on Sept 9, 2006 12:04:55 GMT 1
Därför hade det varit bättre om BB hade varit fristående och inte en del i KHK.
Jag är säker på att vi lätt skulle kunna fylla en buss om man lyfter på alkohol förbudet.
Jag vet nu kommer någon lägga in ett svar här som går ut på att varför, måste man dricka bira när man skall se på hockey. Det behöver man inte om man inte vill! Men många (inkl. mig själv) tycker att det är trevligt att ta en bira på bussen med polarna på väg till matchen. Men saken är att vare sig man vill erkänna det eller inte så blir det mer folk på supporter resorna om man kan ta några bira, annars väljer dessa pers. bara det andra alternativet åka bil till matcherna.
Dock så vet jag att risken för incidenter ökar med alkohol intag, men så vitt jag vet så skötte sig alla igår kväll.
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 12:06:29 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 9, 2006 12:06:29 GMT 1
Har inte detta varit på tapeten innan fast i en annan del Gå med .....
|
|
|
SÖKES!!
Sept 9, 2006 12:20:09 GMT 1
Post by Sir Ironpants on Sept 9, 2006 12:20:09 GMT 1
Konstaterar bara fakta. Trodde att jag hade livslångt medlemskap.
|
|