|
SÖKES!!
Sept 10, 2006 11:14:07 GMT 1
Post by Loppan on Sept 10, 2006 11:14:07 GMT 1
Ok, nu har jag fått ihop TRE kompisar som följer med. Ingen av dom har någonsin varit på en KHK match. En av dom har aldrig varit på hockey över huvud taget. Hur svårt kan det vara att få tag på folk? *skryter som fan* Låt oss i alla fall visa vilken UNDERBAR klack vi är och vilket DRAG vi kan åstadkomma, så att de kommer på fler matcher! För matchen vinner vi ju i alla fall, eller hur? Bra gjort Acki,du gör det på rätt sätt i allafall.....Forsätt så.. Mot vissa andra som sänder personliga medd,att man ska passa sig o komma till KHK om man inte stödjer er till 100%.Hur många åker inte o kolla Hockey för att dom tycker spelet är intressant...?? KHK ,är duktiga men visst inte mitt lag så,men jag kan ändå titta på dom o vara här på forumet,Sarre va på mycket god väg o vinna mig över,men sen började tjafset om andra lag o hur dåliga dom är,o då tappade jag lusten........Men va o kikade på KHK i OIK....Få se om jag kikar ner på onsdag med Sarre,men sitter då på andra sidan:)
|
|
|
SÖKES!!
Sept 10, 2006 12:30:25 GMT 1
Post by lawless on Sept 10, 2006 12:30:25 GMT 1
Ok, nu har jag fått ihop TRE kompisar som följer med. Ingen av dom har någonsin varit på en KHK match. En av dom har aldrig varit på hockey över huvud taget. Hur svårt kan det vara att få tag på folk? *skryter som fan* Låt oss i alla fall visa vilken UNDERBAR klack vi är och vilket DRAG vi kan åstadkomma, så att de kommer på fler matcher! För matchen vinner vi ju i alla fall, eller hur? Fan vicken go inställning!! ska göra vad JAG kan!
|
|
|
SÖKES!!
Sept 10, 2006 16:33:56 GMT 1
Post by newman on Sept 10, 2006 16:33:56 GMT 1
Ok, nu har jag fått ihop TRE kompisar som följer med. Ingen av dom har någonsin varit på en KHK match. En av dom har aldrig varit på hockey över huvud taget. Hur svårt kan det vara att få tag på folk? *skryter som fan* Låt oss i alla fall visa vilken UNDERBAR klack vi är och vilket DRAG vi kan åstadkomma, så att de kommer på fler matcher! För matchen vinner vi ju i alla fall, eller hur? Bra gjort Acki,du gör det på rätt sätt i allafall.....Forsätt så.. Mot vissa andra som sänder personliga medd,att man ska passa sig o komma till KHK om man inte stödjer er till 100%.Hur många åker inte o kolla Hockey för att dom tycker spelet är intressant...?? KHK ,är duktiga men visst inte mitt lag så,men jag kan ändå titta på dom o vara här på forumet,Sarre va på mycket god väg o vinna mig över,men sen började tjafset om andra lag o hur dåliga dom är,o då tappade jag lusten........Men va o kikade på KHK i OIK....Få se om jag kikar ner på onsdag med Sarre,men sitter då på andra sidan:) vadå andra sidan......skandal!
|
|
|
SÖKES!!
Sept 10, 2006 20:21:05 GMT 1
Post by Loppan on Sept 10, 2006 20:21:05 GMT 1
Bra gjort Acki,du gör det på rätt sätt i allafall.....Forsätt så.. Mot vissa andra som sänder personliga medd,att man ska passa sig o komma till KHK om man inte stödjer er till 100%.Hur många åker inte o kolla Hockey för att dom tycker spelet är intressant...?? KHK ,är duktiga men visst inte mitt lag så,men jag kan ändå titta på dom o vara här på forumet,Sarre va på mycket god väg o vinna mig över,men sen började tjafset om andra lag o hur dåliga dom är,o då tappade jag lusten........Men va o kikade på KHK i OIK....Få se om jag kikar ner på onsdag med Sarre,men sitter då på andra sidan:) vadå andra sidan......skandal! Ja,ngn sida ,så jag inte stör ngn...men hoppas att KHK spöar skiten ur motståndarna:)
|
|
|
SÖKES!!
Sept 11, 2006 13:00:26 GMT 1
Post by qALLAHAN on Sept 11, 2006 13:00:26 GMT 1
Ok, nu har jag fått ihop TRE kompisar som följer med. Ingen av dom har någonsin varit på en KHK match. En av dom har aldrig varit på hockey över huvud taget. Hur svårt kan det vara att få tag på folk? *skryter som fan* Låt oss i alla fall visa vilken UNDERBAR klack vi är och vilket DRAG vi kan åstadkomma, så att de kommer på fler matcher! För matchen vinner vi ju i alla fall, eller hur? Bra gjort Acki,du gör det på rätt sätt i allafall.....Forsätt så.. Mot vissa andra som sänder personliga medd,att man ska passa sig o komma till KHK om man inte stödjer er till 100%.Hur många åker inte o kolla Hockey för att dom tycker spelet är intressant...?? KHK ,är duktiga men visst inte mitt lag så,men jag kan ändå titta på dom o vara här på forumet,Sarre va på mycket god väg o vinna mig över,men sen började tjafset om andra lag o hur dåliga dom är,o då tappade jag lusten........Men va o kikade på KHK i OIK....Få se om jag kikar ner på onsdag med Sarre,men sitter då på andra sidan:) Hatas alldeles för mycket här, tyvärr...
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Nov 7, 2006 12:04:14 GMT 1
Jag e sugen på att gå med i klacken men helst mer än medlem skulle gärna vilja jobba så vi få ihop nåt bra
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 7, 2006 13:30:14 GMT 1
Jag e sugen på att gå med i klacken men helst mer än medlem skulle gärna vilja jobba så vi få ihop nåt bra Snacka med mig, YB, grodan eller Canucken på fredag så ska det nog lösa sig ;D
|
|