|
Post by HF on Oct 3, 2005 14:18:31 GMT 1
Det var inte bara deras inställning till oss under KHK-alvesta matchen som gjorde att vi hade en tyst demonstration utan ALLT gnäll hit och dit om vad som görs och inte görs, och sägs eller skriks. Alltid är det folk som har synpunkter på hur det görs och vad som görs. Så nu körde vi en match utan klack och hur bra stämning var det? ? Är det så vi vill ha det på matcherna? ? finns det bara svart eller vitt för dig? Klapp och klang är den bästa jävla hockeyklack som funnits, lär av de bästa.
|
|
|
Post by climber on Oct 3, 2005 14:36:19 GMT 1
Och vem skulle det vara du eller?? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by youngblood on Oct 3, 2005 14:41:27 GMT 1
Jag tycker att ledningen i BB ska sammankalla medlemmarna för att få lite stuktur i klacken. För som det är nu så skriks det lite hur som helst. Visst att man inte kan styra alla men i det stora hela så borde det gå. Är det nu så att det är någon som stör sig på att klacken för liv så ska de nog inte gå på hockey. Visst att de mer etablerade klackarna är mer samordnade och samsjungna än BB, men alla är vi barn i början. Vad är som sekriteriatet stör sig på??
|
|
|
Post by Iceman on Oct 3, 2005 14:50:15 GMT 1
Håller med youngblood !! Visst ska det finnas en klack som stötar och för oväsen, men sen ska det hållas på rimliga gränser. Jag hoppas och tror det kommer att funka så småningom. Jag tror det är viktigt med tydliga regler.
|
|
|
Post by HF on Oct 3, 2005 15:02:00 GMT 1
Och vem skulle det vara du eller?? ;D ;D ;D klapp och klang givetvis men nu finns inte de kvar men ni kanske kan ta hjälp av nån i klacken som minns dom.
|
|
|
Post by HF on Oct 3, 2005 15:03:53 GMT 1
Jag tycker att ledningen i BB ska sammankalla medlemmarna för att få lite stuktur i klacken. För som det är nu så skriks det lite hur som helst. Visst att man inte kan styra alla men i det stora hela så borde det gå. Är det nu så att det är någon som stör sig på att klacken för liv så ska de nog inte gå på hockey. Visst att de mer etablerade klackarna är mer samordnade och samsjungna än BB, men alla är vi barn i början. Vad är som sekriteriatet stör sig på?? träningsläger för BB det blir nog bra med tiden. Jag stör mig inte det minsta på tutorna bara de inte används för mycket, då blir jag ännu mer tinitussad...
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 3, 2005 15:59:18 GMT 1
Jag tycker att ledningen i BB ska sammankalla medlemmarna för att få lite stuktur i klacken. För som det är nu så skriks det lite hur som helst. Visst att man inte kan styra alla men i det stora hela så borde det gå. Är det nu så att det är någon som stör sig på att klacken för liv så ska de nog inte gå på hockey. Visst att de mer etablerade klackarna är mer samordnade och samsjungna än BB, men alla är vi barn i början. Vad är som sekriteriatet stör sig på?? Väl talat. Det går ju inte riktigt jämföra BB med elitserieklackar....än.
|
|
|
Post by tanstari on Oct 4, 2005 4:08:15 GMT 1
Om han sa så kan han ju inte varit särskilt vänligt inställd mott BB från början, Hoppas ledningen i KHK får reda på hans ordval och ohyfsade sätt att bete sig på och att de handskas med han på ett lämpligt sätt tycker detta är totalt oursäkligt. Undra vad som hade hänt om någon från BB bett dem Dra åt helvete vi hade fått första sidan i blt som skandal klack. åt helvete med alla som klagar på BB och klacken Så länge spelarna kommer fram och tackar oss efter matchen vet vi att vi gjort det vi är där för och det är att hylla och heja fram laget.
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 4, 2005 9:58:44 GMT 1
Om han sa så kan han ju inte varit särskilt vänligt inställd mott BB från början, Hoppas ledningen i KHK får reda på hans ordval och ohyfsade sätt att bete sig på och att de handskas med han på ett lämpligt sätt tycker detta är totalt oursäkligt. Undra vad som hade hänt om någon från BB bett dem Dra åt helvete vi hade fått första sidan i blt som skandal klack. åt helvete med alla som klagar på BB och klacken Så länge spelarna kommer fram och tackar oss efter matchen vet vi att vi gjort det vi är där för och det är att hylla och heja fram laget. Precis. Hoppas kan du ju göra. Men chansen att de får reda på det ökar väl om du ringer o berättar det eller hur ? Vill du ha ännu större spridning tipsa Connie så blir det i BLT
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Oct 4, 2005 10:45:13 GMT 1
Jag håller med Tanstari. Det känns som om vi i klacken är värda mindre än "vanliga människor" på något sätt. Det skrivs negativt om oss, det snackas en massa skit och nu har en snubbe bett oss dra åt helvete utan att vi gjort någonting speciellt. Till alla er som känner sej utpekade: Vi BEHÖVER inte stå ut med det här, att bli nertryckta och trampade på som människor, men vi gör det ändå, för att vi älskar vårt KHK!
|
|
|
Post by HF on Oct 4, 2005 10:58:33 GMT 1
Jag håller med Tanstari. Det känns som om vi i klacken är värda mer än "vanliga människor" på något sätt. Det skrivs negativt om oss, det snackas en massa skit och nu har en snubbe bett oss dra åt helvete utan att vi gjort någonting speciellt. Till alla er som känner sej utpekade: Vi BEHÖVER inte stå ut med det här, att bli nertryckta och trampade på som människor, men vi gör det ändå, för att vi älskar vårt KHK! värda mer än andra....ops mitt svar till dig står i tråden läktarkultur 2.
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Oct 4, 2005 11:41:54 GMT 1
Jag menar naturligtvis att det känns som om vi är värda mindre än alla andra, mitt lilla misstag är nu tillrättat.
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Oct 6, 2005 20:49:14 GMT 1
Nej tack till tutor på hockeyn. Så fruktansvärt störigt och pajas-aktigt.
Men varför ska vi se upp till Elitserieklackarna? Det är i Allsvenskan de bästa härjar (Läs: AIK, Bajen, Västerås, Skellefteå)
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 6, 2005 21:00:49 GMT 1
Nej tack till tutor på hockeyn. Så fruktansvärt störigt och pajas-aktigt. Men varför ska vi se upp till Elitserieklackarna? Det är i Allsvenskan de bästa härjar (Läs: AIK, Bajen, Västerås, Skellefteå) Håller med om tutorna....men att allsvenska klackarna skulle vara bättre än alla elitserieklackarna har du fått om bakfoten. Det beror givetvis vilka lag man jämför och vilka som möts. Har svårt att tro att någon allsvensk klack matchar Färjestads klack ivkäll.
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Oct 6, 2005 22:14:50 GMT 1
Nej tack till tutor på hockeyn. Så fruktansvärt störigt och pajas-aktigt. Men varför ska vi se upp till Elitserieklackarna? Det är i Allsvenskan de bästa härjar (Läs: AIK, Bajen, Västerås, Skellefteå) Håller med om tutorna....men att allsvenska klackarna skulle vara bättre än alla elitserieklackarna har du fått om bakfoten. Det beror givetvis vilka lag man jämför och vilka som möts. Har svårt att tro att någon allsvensk klack matchar Färjestads klack ivkäll. Nu går jag inte på hockey, mer än KHK då. Utan befinner mig mest på allsvenska fotbollsarenor. Dock sitter jag liksom ni och b*gar på ett forum ett par timmar för mycket varje dag, med supportrar till de flesta lagen i fotbolls-allsvenskan, elitserien och hockey-allsvenskan. Efter ha bildat min åsikt efter för många inskickade filmer/bilder så ser jag Färjestads klack som den siste man ska apa efter för att bli så bra som möjligt. Finns det något klack med mer clowner? Uppblåsbara-händer? Ansiktsmålningar? Bajtade sånger? Den mentaliteten Färjestad besitter går lägre ner än till lågstadiet. Det är även en åsikt de flesta aktiva inom hockeyns läktarkultur håller med om.
|
|