|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 10, 2006 19:50:17 GMT 1
Kallar folk till stå på onsdag mot Mörrum .. vill inte höra ännu en tyst Match.. inte meningen att man skall höra vad spelarna säger till varandra ... KÄMPA KHK!!! KÄMPA KHK
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 10, 2006 22:45:01 GMT 1
Kom igen NU Gubbs o Gummor KÄMPA KHK!!!
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 11, 2006 0:15:51 GMT 1
Räkna med mej!!!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 11, 2006 14:46:34 GMT 1
Bra Anki ...
|
|
Thore
Ungdomslirare
|
Post by Thore on Sept 11, 2006 15:32:50 GMT 1
självklart
vägra sittplats
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 11, 2006 18:12:09 GMT 1
Tyvärr jobbar jag på onsdag kväll. Callahan har ju ingen ursäkt för att inte dyka up på stå nu när hemma klacken är pinsamt liten kan inte änns han tro att det kan bli stök. I matchen mot taif var det bara han vad jag vet som av åskådarna körde med våldsammheter när han tryckte upp mig mot väggen ;D Skärpning annars blir du inte välkomnad i BB
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 11, 2006 18:51:35 GMT 1
Ja nu får ni övertyga mig.
|
|
|
Post by Latex on Sept 11, 2006 20:55:31 GMT 1
Jag dyker inte upp - e utomlands då, åker om 3 timmar ! Sen vare ju Bajen match (som man kunde ha skitit i å se) igår - därav mitt å några tills utevaro i klacken igår !
BB -NU KÖR VI !!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2006 8:04:18 GMT 1
Tyvärr jobbar jag på onsdag kväll. Callahan har ju ingen ursäkt för att inte dyka up på stå nu när hemma klacken är pinsamt liten kan inte änns han tro att det kan bli stök. I matchen mot taif var det bara han vad jag vet som av åskådarna körde med våldsammheter när han tryckte upp mig mot väggen ;D Skärpning annars blir du inte välkomnad i BB Haha....det var ju inte ens läktarvåld....får man inte slåss i korridorerna heller??
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 13, 2006 22:04:45 GMT 1
Kallar folk till stå på onsdag mot Mörrum .. vill inte höra ännu en tyst Match.. inte meningen att man skall höra vad spelarna säger till varandra ... KÄMPA KHK!!! KÄMPA KHK tyst va det inte tro alla hörde att mörrum vann läktarn hoppas alla andra lag i 2an har en klack annars blir det pinsamt tyst i TAR i vinter
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 13, 2006 22:09:34 GMT 1
Kallar folk till stå på onsdag mot Mörrum .. vill inte höra ännu en tyst Match.. inte meningen att man skall höra vad spelarna säger till varandra ... KÄMPA KHK!!! KÄMPA KHK tyst va det inte tro alla hörde att mörrum vann läktarn hoppas alla andra lag i 2an har en klack annars blir det pinsamt tyst i TAR i vinter Fan att jag inte va där .. E ju nerbäddad Konstigt att vi kan ha en sån jätte klack borta o en liten hemma... Ne Upp till KAMP i vinter gubbar o gummor .. bröder o systrar ...
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 14, 2006 3:05:28 GMT 1
Nu hotar till och med MrFrog att lämna ståplats. Jag vill inte stå där ensam! När vi var som flest i klacken idag mot Mörrum så räknade jag oss. Vi var 15 stycken. Varav elva av dessa var under 15 år. Ps! Mitt nick är ACKI, inte ANKI!
|
|
|
Post by pirre on Sept 14, 2006 4:35:09 GMT 1
Nu hotar till och med MrFrog att lämna ståplats. Jag vill inte stå där ensam! När vi var som flest i klacken idag mot Mörrum så räknade jag oss. Vi var 15 stycken. Varav elva av dessa var under 15 år. Ps! Mitt nick är ACKI, inte ANKI! Jag kommer jag kommer lugna ner er lite!! Har haft fullt upp hemma men det börjar lösa sig nu!!
|
|
|
Post by pirre on Sept 15, 2006 8:48:34 GMT 1
Vill se dessa följande fans på NNÖ på söndag:newman,iceman,teddybear,sarre,ace,Mrfrog,Acki,järnbyxa,JJB,Callahan,Jonas74,lawless,Polle,HF(släng bandyklubborna i kalmarsund)bajenligan,canucken, har säkert missat många namn men ingen ska känna sig glömd utan ALLA till NNÖ nu på söndag!!
|
|
|
Post by wilhelmiii on Sept 15, 2006 11:54:31 GMT 1
Kanske bara är bäst att inse att vi inte duger som klack hemma, och så får vi nöja oss med att vi är den bäasta klacken på bortamatcher iallfall. För det är ju helt uppenbart att folk är för fega för att stå på ståplats i Telenor arena. Och skulle det mot all förmodan stå nån där så vågar ju ingen öppna truten, utan den som försöker skapa tryck och stämning blir ju idiotförklarad!
|
|