|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 21, 2006 16:53:55 GMT 1
Blir det något folk på stå på fredag? Jag tycker att det bara är dom gammla vanliga som e här inne o skriver.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 21, 2006 16:58:08 GMT 1
du ser man skulle haft lappar på staun.... nått fler folk .. det är samma gäng som e här
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 21, 2006 17:02:33 GMT 1
Blir det något folk på stå på fredag? Jag tycker att det bara är dom gammla vanliga som e här inne o skriver. kan tänka mig att många går ner från läktarn till stå när vi möter kris men de återstå att se vad som händer
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 21, 2006 17:05:33 GMT 1
Hoppas bajrarna dyker upp dom brukar kunna få lite gung i klacken, fasten dom e grön vita
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 21, 2006 17:13:52 GMT 1
Hoppas bajrarna dyker upp dom brukar kunna få lite gung i klacken, fasten dom e grön vita De kommer nog ;D ;D
|
|
|
Post by Loppan on Sept 21, 2006 19:30:42 GMT 1
Hoppas verkligen man får se eran klack i action snart,ni skulle varit me igår ,vilken KLACK TROJA hade,man fick gåshud, FAN VA BRA de va OCH laget
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 21, 2006 19:49:01 GMT 1
Hoppas verkligen man får se eran klack i action snart,ni skulle varit me igår ,vilken KLACK TROJA hade,man fick gåshud, FAN VA BRA de va OCH laget Kan bara instämma. Fast Kristianstad imponerade inte.
|
|
|
Post by newman on Sept 21, 2006 20:31:01 GMT 1
Osby´s då Loppan.. måste har varit i sjunde himmeln...........
|
|
|
Post by Loppan on Sept 22, 2006 12:23:05 GMT 1
Osby´s då Loppan.. måste har varit i sjunde himmeln........... Osby? Jag har inte varit där,nänä.....där är alltid begravningsstämma.....Men TROJA......KRST,va bara skräp,de hade panik i slutet o supportrarna gick hem innan matchen va slut...Längtar redan till 1 okt,då möter Troja Mörrum.....Tack för du fixat biljett Sarre gullet:) På söndag gäller det o va sjukvårdare när lilla Åseda kommer till Diö..:Diö kommer vara skittrötta,de är på träningsläger tors-sö.....Och de nya spelarna ,hoppas vi visar upp sig......
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2006 13:33:22 GMT 1
Det avgörande är inte vad som händer denna match. En fredag tror jag de flesta i BB vågar ställa sig i klacken.
Det intressanta är vad som händer framöver på hemmamatcherna onsd/sönd.
Normalt sett är väl klackarna 4 ggr så stora på hemmais ....
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 22, 2006 13:35:12 GMT 1
Det avgörande är inte vad som händer denna match. En fredag tror jag de flesta i BB vågar ställa sig i klacken. Det intressanta är vad som händer framöver på hemmamatcherna onsd/sönd. Normalt sett är väl klackarna 4 ggr så stora på hemmais .... Få vi se dig på NNÖ i kväll
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2006 13:36:42 GMT 1
Det avgörande är inte vad som händer denna match. En fredag tror jag de flesta i BB vågar ställa sig i klacken. Det intressanta är vad som händer framöver på hemmamatcherna onsd/sönd. Normalt sett är väl klackarna 4 ggr så stora på hemmais .... Nix har aldrig varit på stå. Jag är konsekvent Få vi se dig på NNÖ i kväll
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2006 13:45:50 GMT 1
Är det en PRINCIP att INTE stå
|
|
|
Post by pirre on Sept 22, 2006 13:47:39 GMT 1
Är det en PRINCIP att INTE stå Gillar inte den principen Folk gapar efter en klack men är för fina för att ställa sig i en!!! SKANDAL!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2006 13:48:49 GMT 1
Är det en PRINCIP att INTE stå nej
|
|