|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 17, 2006 2:34:03 GMT 1
Ja kan man inte få se järnbyxan på stå Men du kan ju försöka se lite glad ut annars kan ditt taskiga annlete skrämma bort yngre publik
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 17, 2006 11:50:56 GMT 1
Vill se dessa följande fans på NNÖ på söndag:newman,iceman,teddybear,sarre,ace,Mrfrog,Acki,järnbyxa,JJB,Callahan,Jonas74,lawless,Polle,HF(släng bandyklubborna i kalmarsund)bajenligan,canucken, har säkert missat många namn men ingen ska känna sig glömd utan ALLA till NNÖ nu på söndag!! Tyvärr...sparar bensinpengarna till seriematcherna
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 17, 2006 21:15:21 GMT 1
Vill se dessa följande fans på NNÖ på söndag:newman,iceman,teddybear,sarre,ace,Mrfrog,Acki,järnbyxa,JJB,Callahan,Jonas74,lawless,Polle,HF(släng bandyklubborna i kalmarsund)bajenligan,canucken, har säkert missat många namn men ingen ska känna sig glömd utan ALLA till NNÖ nu på söndag!! Tyvärr...sparar bensinpengarna till seriematcherna Inte enns till KHK -KRIS på Fredag ...
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 17, 2006 22:39:39 GMT 1
Nope...jag satsar på derbyna i serien
|
|
|
Post by pirre on Sept 20, 2006 12:04:07 GMT 1
Nope...jag satsar på derbyna i serien Dit snåla he---vete!!! ;D Du får väl dra me loppan å dela på utgifterna!! Jag står för kaffet å läsken!!
|
|
|
Post by Loppan on Sept 20, 2006 13:23:51 GMT 1
Nope...jag satsar på derbyna i serien Dit snåla he---vete!!! ;D Du får väl dra me loppan å dela på utgifterna!! Jag står för kaffet å läsken!! Har jag sagt till han,men nä,han vill inte slösa bensin i onödan.....Är man supporter så är man väll,eller hur??...Jag far hit o dit o gnäller inte va det kostar,trots min dåliga "vårdlön" enligt Sarre.....Kaffe tackar jag aldrig nej till
|
|
|
Post by pirre on Sept 20, 2006 13:27:21 GMT 1
Dit snåla he---vete!!! ;D Du får väl dra me loppan å dela på utgifterna!! Jag står för kaffet å läsken!! Har jag sagt till han,men nä,han vill inte slösa bensin i onödan.....Är man supporter så är man väll,eller hur??...Jag far hit o dit o gnäller inte va det kostar,trots min dåliga "vårdlön" enligt Sarre.....Kaffe tackar jag aldrig nej till Vågar du stå me oss då eller??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2006 13:27:42 GMT 1
Stackars moderater har inte pengar till bensin....
|
|
|
Post by pirre on Sept 20, 2006 13:31:21 GMT 1
Stackars moderater har inte pengar till bensin.... Han få väl be Reinfelt om lite bidrag!! visst fan det ska inte finnas några ju.. alla ska ju få jobb nu och kunna försörja sig själva!!
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Sept 20, 2006 13:48:07 GMT 1
Vill se dessa följande fans på NNÖ på söndag:newman,iceman,teddybear,sarre,ace,Mrfrog,Acki,järnbyxa,JJB,Callahan,Jonas74,lawless,Polle,HF(släng bandyklubborna i kalmarsund)bajenligan,canucken, har säkert missat många namn men ingen ska känna sig glömd utan ALLA till NNÖ nu på söndag!! Tyvärr...sparar bensinpengarna till seriematcherna En trogen supporter åker oavsett o man inte har några pengar eller inte, i västa fall så får man låna.
|
|
|
Post by pirre on Sept 20, 2006 13:50:32 GMT 1
Tyvärr...sparar bensinpengarna till seriematcherna En trogen supporter åker oavsett o man inte har några pengar eller inte, i västa fall så får man låna. RÄTT så ska det låta!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2006 14:24:07 GMT 1
Stackars moderater har inte pengar till bensin.... Han få väl be Reinfelt om lite bidrag!! visst fan det ska inte finnas några ju.. alla ska ju få jobb nu och kunna försörja sig själva!! Hjälper inte att jobba, med min lön...
|
|
|
Post by pirre on Sept 20, 2006 14:35:25 GMT 1
Han få väl be Reinfelt om lite bidrag!! visst fan det ska inte finnas några ju.. alla ska ju få jobb nu och kunna försörja sig själva!! Hjälper inte att jobba, med min lön... Det du gör kallar jag inte jobb!! Arkivist!! hmm låter som en gammal pop artist från 50 talet!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2006 15:11:11 GMT 1
Haha...."arkivist"? är det ett ord du själv konstruerat??
|
|
|
Post by pirre on Sept 20, 2006 15:24:17 GMT 1
Haha...."arkivist"? är det ett ord du själv konstruerat?? Kan tänkas!! ;D
|
|