|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 22, 2006 13:56:52 GMT 1
Är det en PRINCIP att INTE stå nej Då vill vi se dig på NNÖ
|
|
|
Post by pirre on Sept 22, 2006 13:58:20 GMT 1
Han vågar väl inte!! ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 22, 2006 13:59:57 GMT 1
Är väll så ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2006 14:11:53 GMT 1
Snart har väl alla avslöjat sig...men inte denne "Hemliga Arne"...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2006 14:15:00 GMT 1
ALLA kan inte vara på ståplats. Det är något för unga raska män o kvinnor.
Jag BARA påpekade att jämfört med bortamatcher är klacken försumbar. Detta förhållande är ovanligt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2006 14:23:09 GMT 1
Var ju också en ursäkt...
|
|
|
Post by pirre on Sept 22, 2006 14:30:43 GMT 1
ALLA kan inte vara på ståplats. Det är något för unga raska män o kvinnor. Jag BARA påpekade att jämfört med bortamatcher är klacken försumbar. Detta förhållande är ovanligt Å du e såååååååååååå gammal eller??
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 22, 2006 16:24:45 GMT 1
ALLA kan inte vara på ståplats. Det är något för unga raska män o kvinnor. Jag BARA påpekade att jämfört med bortamatcher är klacken försumbar. Detta förhållande är ovanligt Sittplats är för de som inte kan stå på egna ben
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 22, 2006 16:28:46 GMT 1
Ähh, sluta nu. Man gör som man vill. Vill man inte stå på stå så vill man inte. Står man på stå och inte vill så tillför man inget. Jag står inte, ingen skäller på mig för det. Jag är t.o.m med i samma orden som ståarnas ståare YB! ;D
På bortaplan står jag därför att jag a) inte brukar hitta nån stans att sitta. b) kul och stå med andra karlskronabor. Detta tror jag också är anledningen till att klacken är större på bortaplan. På bortaplan är det naurligt att stå med/hos/i närheten av andra som håller på samma lag. I TAK finns sånna överallt.
|
|
|
Post by pirre on Sept 22, 2006 16:34:11 GMT 1
Ähh, sluta nu. Man gör som man vill. Vill man inte stå på stå så vill man inte. Står man på stå och inte vill så tillför man inget. Jag står inte, ingen skäller på mig för det. Jag är t.o.m med i samma orden som ståarnas ståare YB! ;D På bortaplan står jag därför att jag a) inte brukar hitta nån stans att sitta. b) kul och stå med andra karlskronabor. Detta tror jag också är anledningen till att klacken är större på bortaplan. På bortaplan är det naurligt att stå med/hos/i närheten av andra som håller på samma lag. I TAK finns sånna överallt. BUUUUUUUUUUUUUUUUU
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 22, 2006 16:43:49 GMT 1
Ähh, sluta nu. Man gör som man vill. Vill man inte stå på stå så vill man inte. Står man på stå och inte vill så tillför man inget. Jag står inte, ingen skäller på mig för det. Jag är t.o.m med i samma orden som ståarnas ståare YB! ;D På bortaplan står jag därför att jag a) inte brukar hitta nån stans att sitta. b) kul och stå med andra karlskronabor. Detta tror jag också är anledningen till att klacken är större på bortaplan. På bortaplan är det naurligt att stå med/hos/i närheten av andra som håller på samma lag. I TAK finns sånna överallt. BUUUUUUUUUUUUUUUUU Håller med, men det är ju sant!
|
|
|
Post by pirre on Sept 23, 2006 9:30:19 GMT 1
SKANDAL!! Var håller alla hus???
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 23, 2006 9:36:17 GMT 1
SKANDAL!! Var håller alla hus??? bara att ge upp kommer inte mer folk till stå. tycker dock att vi som står där har trevligt
|
|
|
Post by pirre on Sept 23, 2006 9:38:08 GMT 1
SKANDAL!! Var håller alla hus??? bara att ge upp kommer inte mer folk till stå. tycker dock att vi som står där har trevligt Håller med att de få av oss som valt att stå har trevligt tillsammans men vi måste få med oss fler annars kommer det aldrig bli någon klack som många skriker om!!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 23, 2006 9:44:10 GMT 1
I'm going to be there on Wednesday ;D ;D
|
|