|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 26, 2006 18:46:53 GMT 1
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 18:51:38 GMT 1
tanken är väll att fylla NNÖ med 450 pers ... packade som sardiner ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 18:52:12 GMT 1
men är väll bara att inse ... det kommer aldrig att ske
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 26, 2006 18:55:02 GMT 1
tja det var många som stod på stå mot Lund förra säsongen det finns det ju bild bevis för och det skulle inte behöva vara fler för att vi skulle kunna låta ordäntligt. och då är du ändå inte med på bilden
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 18:55:52 GMT 1
tja det var många som stod på stå mot Lund förra säsongen det finns det ju bild bevis för och det skulle inte behöva vara fler för att vi skulle kunna låta ordäntligt Du har PM ;D
|
|
|
Post by Latex on Sept 28, 2006 8:08:02 GMT 1
Noterade att jag inte hade nån Bajen tröja på mig på den bilden Bör tilläggas att jag numera har lovat att jag aldrig mer ska ha en Bajen tröja på mig när det är en KHK match igen ! Det har varit respektlöst från min sida tidigare, har helt enkelt inte tänkt i dom banorna bara - så jag ber alla om ursäkt för det, kommer som sagt var aldrig att upprepas !
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 8:32:22 GMT 1
Noterade att jag inte hade nån Bajen tröja på mig på den bilden Bör tilläggas att jag numera har lovat att jag aldrig mer ska ha en Bajen tröja på mig när det är en KHK match igen ! Det har varit respektlöst från min sida tidigare, har helt enkelt inte tänkt i dom banorna bara - så jag ber alla om ursäkt för det, kommer som sagt var aldrig att upprepas ! Då är det bara en KHK-replica som ska inhandlas av gode Latex så e förvandlingen klar!!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 28, 2006 22:39:55 GMT 1
undrar om det hade gått bättre om priset hade varit lite billigare på stå änn sitta .. kanske nått att tänka på
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 29, 2006 9:03:46 GMT 1
undrar om det hade gått bättre om priset hade varit lite billigare på stå änn sitta .. kanske nått att tänka på Självklart ska klubben ha billigare biljetter till ståplats, de hade säkert fått en del att ställa sig där. Men då måste man ha folk som kollar vid sittplats så de med ståbiljett inte går upp på sittplats. 500:- säsong, 30:-/match kunde väl va rimliga priser??
|
|
|
Post by Latex on Sept 29, 2006 12:36:13 GMT 1
Ett förslag är skickat till KHK av YB ang priserna på stå kontra sittplats och en lösning på hur man kan reglera att folk hamnar rätt !
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 29, 2006 13:14:31 GMT 1
Ett förslag är skickat till KHK av YB ang priserna på stå kontra sittplats och en lösning på hur man kan reglera att folk hamnar rätt ! Ja o det är bra gjort at YB hoppas på ett positivt svar ... YB Keep Up The God Work !!! ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 29, 2006 13:16:10 GMT 1
Noterade att jag inte hade nån Bajen tröja på mig på den bilden Bör tilläggas att jag numera har lovat att jag aldrig mer ska ha en Bajen tröja på mig när det är en KHK match igen ! Det har varit respektlöst från min sida tidigare, har helt enkelt inte tänkt i dom banorna bara - så jag ber alla om ursäkt för det, kommer som sagt var aldrig att upprepas ! Ursäkten godtagen ...
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 3, 2006 23:52:53 GMT 1
På söndag lämnar jag min säsongsplats i hallen för att ge mitt fulla stöd till KHK på stå! KARLSKRONA HK - DEAD OR ALIVE!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 3, 2006 23:56:17 GMT 1
Om jag får ledigt så....... blir det ståplats för mig också.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 4, 2006 2:18:48 GMT 1
det kommer att bli mycket folk på stå mot KRIS för att junisarna kommer att bli hänvisade ditt och trumm pojkarna kommer också ditt efter sin spelning i entren. efter vad jag har hört iallafall
|
|