|
Post by Loppan on Nov 7, 2006 11:24:53 GMT 1
Har du blivit så feg så du inte kan svara på Pm och annat? Eller skäms du över Hulligan mamman....Idag var jag tyst på matchen.....hihi....Ses´vi på fredag ? Och vilken sida ska man stå på, kanske inte välkommen på stå? Men finns ju stolar o sitte på ju..... FEG?? aldrig men trodde inte det skulle behövas svaras! STOL!!?? det tror du! FULLSATT!! det blir stå för damen i fråga!! ALLA är välkomna till NNÖ!! Har ni inga sittplatser i Arenan? har ni plockat bort dom ?...Vi kan säkert stå men vet ej var,hm
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 7, 2006 11:39:40 GMT 1
FEG?? aldrig men trodde inte det skulle behövas svaras! STOL!!?? det tror du! FULLSATT!! det blir stå för damen i fråga!! ALLA är välkomna till NNÖ!! Har ni inga sittplatser i Arenan? har ni plockat bort dom ?...Vi kan säkert stå men vet ej var,hm Södra ståplats. Så har ni bra utsikt när Macke o Alm bjuder Adams på några luftturer
|
|
|
Post by pirre on Nov 7, 2006 13:35:52 GMT 1
Uppmaning till alla i klacken!! RÖTT,VITT,SVART klädsel är det som gäller!!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 7, 2006 13:44:48 GMT 1
Nu måste vi visa bönderna hur en klack låter i storstaun
|
|
|
Post by pirre on Nov 7, 2006 13:45:25 GMT 1
Nu måste vi visa bönderna hur en klack låter i storstaun Rätta takter mongoape!!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 7, 2006 15:52:04 GMT 1
Uppmaning till alla i klacken!! RÖTT,VITT,SVART klädsel är det som gäller!! Klart det gäller .. för er somm inte ha hokitröjan så köp vilken Röda tröja eller plagg som hällst .. bsara det lyser gött .. ni som inte ha blijetter .. kom tidigt så ni inte få stå i det lilla vita havet på andra sidan ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 7, 2006 20:16:43 GMT 1
Nu måste vi visa bönderna hur en klack låter i storstaun ?? låter...ska den göra det? Har inte märkt det så ofta? Gör nåt innan ni börjar snacka om hur bra ni är. Förra matchen var ett fall framåt!
|
|
|
Post by pirre on Nov 8, 2006 13:30:25 GMT 1
YB me minibugs kommer va på plats!! Har en suprise me mig!!! ;D Måste tyvärr ta tillbaka min suprise då det ej gick att utföra så som jag hade tänkt mig!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 8, 2006 20:30:57 GMT 1
Uppmaning till alla i klacken!! RÖTT,VITT,SVART klädsel är det som gäller!! Har du några tröjor att låna ut till mina gäster då?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 8, 2006 20:36:03 GMT 1
Uppmaning till alla i klacken!! RÖTT,VITT,SVART klädsel är det som gäller!! Har du några tröjor att låna ut till mina gäster då? ja just det .. finns väll inte så mycket rött hos loppan ;D där är väll bara diö o fbk färger ;D ;D
|
|
|
Post by pirre on Nov 8, 2006 20:45:29 GMT 1
Uppmaning till alla i klacken!! RÖTT,VITT,SVART klädsel är det som gäller!! Har du några tröjor att låna ut till mina gäster då? Finns att köpa i arenan!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2006 19:32:02 GMT 1
Har du några tröjor att låna ut till mina gäster då? Finns att köpa i arenan!! Jag köper inte tröjor för 450:- styck för en match. Vi blir 4 stycken som åker ner från Älmhult, men bara jag som har tröja.
|
|
|
Post by Latex on Nov 10, 2006 12:30:36 GMT 1
Kn nog bli risk för en massa "hockey turister" på NNÖ ikväll eftersom sittplatserna e slutsålda ! Så bli inte förvånade om mamma bengt å pappa berit klagar på att folk är högljudda å att man tagit in musikskolans bongotrumma ;D
|
|
|
Post by pirre on Nov 10, 2006 12:32:22 GMT 1
Kn nog bli risk för en massa "hockey turister" på NNÖ ikväll eftersom sittplatserna e slutsålda ! Så bli inte förvånade om mamma bengt å pappa berit klagar på att folk är högljudda å att man tagit in musikskolans bongotrumma ;D Stage 4You kommer att vara på NNö ikv!! ;D
|
|
|
Post by dragskott on Mar 20, 2007 19:29:44 GMT 1
Nästa säsong ska det gå att köpa säsongskort till ståplats. Detta kommer att göra att det blir fler i den "skönsjungande" klacken på NNO.
|
|