|
Post by billibutt on Oct 14, 2005 9:18:45 GMT 1
Nu har det hänt igen Sydöstran skriver en kanon artikel men BLT bara skit och dom var med på mötet !!BLT målar ut bb som om det är vi som är den stora boven i dramat och att vi ska försöka skärpa oss men det var inte det som sas på mötet.Nu ska jag jaga conny och fråga vad fan han håller på med.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 14, 2005 9:39:21 GMT 1
Sydöstran var inte på mötet? Så de skrev det Jonas berättade för dem? BLT var på mötet? Och kunde bilda sig en egen uppfattning om vad som sades?... Kanske Jonas skulle bli språkrör fullt ut.
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 14, 2005 10:09:29 GMT 1
Sydöstran var inte på mötet? Så de skrev det Jonas berättade för dem? BLT var på mötet? Och kunde bilda sig en egen uppfattning om vad som sades?... Kanske Jonas skulle bli språkrör fullt ut. Eller skrota BLT ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2005 11:50:01 GMT 1
Jag läste artiklen och tyckte inte den var så farlig, Billibutt kan väl förklara vad han är upprörd över.
En av killarna på bilden har varit kanon laddad på många av de bortamatcherna jag har varit på, undrar om han är med i BB´s ledning?
Ett flerårigt ingrott "hat" vänder man inte på en torsdagskväll!
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2005 11:50:42 GMT 1
Sydöstran var inte på mötet? Så de skrev det Jonas berättade för dem? BLT var på mötet? Och kunde bilda sig en egen uppfattning om vad som sades?... Kanske Jonas skulle bli språkrör fullt ut. Eller skrota BLT ;D är du verkligen ordförande för BB´s?
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Oct 14, 2005 11:53:45 GMT 1
Så snart jag vaknat till ska jag traska ner till byn och köpa två tidningar... BLT (ok, det tar emot, men va fan...) och Sydöstran. Jag ska läsa vad som skrivs, och återkommer sedan till forumet med åsikter.
|
|
|
Post by newman on Oct 14, 2005 11:56:03 GMT 1
Såg dock att två pers som håll mest låda i kallinge inte va med........
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2005 11:59:46 GMT 1
Såg dock att två pers som håll mest låda i kallinge inte va med........ la också märke till det.
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 14, 2005 12:01:45 GMT 1
Jag läste artiklen och tyckte inte den var så farlig, Billibutt kan väl förklara vad han är upprörd över. En av killarna på bilden har varit kanon laddad på många av de bortamatcherna jag har varit på, undrar om han är med i BB´s ledning? Ett flerårigt ingrott "hat" vänder man inte på en torsdagskväll! Kan vara sant, men han har vridit på saker och ting så att det ser ut som det är BB som har ställt till med allt
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 14, 2005 12:09:56 GMT 1
är du verkligen ordförande för BB´s? Jo, Ordförande i sektionsledningen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 14, 2005 13:14:33 GMT 1
Artiklen var inte så farlig tycker jag, men jag har hört att mr. Buranj är på krigstigen (och då är det bästa att hålla sig undan) Problemet är väl hur BLT (connie) avänder orden när han skriver. Sju meningar in i artiklen kan man ju tro att BB bara super och skriker rasistiska slagord. Ändå tyckte jag att vi gjorde det kristallklart för BLT`s utsände igår att det inte var någon BB medlem som hade vrålat detta. Sedan handlar ju nästan resten av artikeln om alkohol som conny visade ett stort intresse för igår då merparten av hans frågor behandlade detta ämne. Uppenbarligen har connie problem med spriten. ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 14, 2005 13:28:09 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 14, 2005 13:32:32 GMT 1
Personligen tycker jag att vi nu skiter i vad som skrivs i tidningarna och koncentrera oss på hockeyn.
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 14, 2005 13:53:45 GMT 1
Conny har påpassligt gått på semester idag och kan ej svar på frågor angående sitt repotage. När vi ville publisera en insändare så får vi ej detta. Då sa vi det att då frågar vi Sydöstran istället, Då skrattade bara sportchefen och sa "det kan ni ju göra". Jag säger bara en sak, jag säger upp min premunation på måndag morgon med BLT.
|
|
|
Post by newman on Oct 14, 2005 13:55:31 GMT 1
håller med järnbrallan ovan. Plus att vi gör vårt bästa för att inte dra på oss mera missnöje!
|
|