|
Post by Sir Ironpants on Oct 14, 2005 14:02:54 GMT 1
Tycker att vi kör på newman´s visa ord.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 14, 2005 14:06:27 GMT 1
Var kan man köpa lösnummer av tidningarna?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 14, 2005 14:08:12 GMT 1
Du kan få mina bägge om du cyklar ut till marieberg.
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 14, 2005 14:24:31 GMT 1
Var kan man köpa lösnummer av tidningarna? Prova kiosken nere vid gräsvik.
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 14, 2005 16:39:09 GMT 1
Conny har påpassligt gått på semester idag och kan ej svar på frågor angående sitt repotage. När vi ville publisera en insändare så får vi ej detta. Då sa vi det att då frågar vi Sydöstran istället, Då skrattade bara sportchefen och sa "det kan ni ju göra". Jag säger bara en sak, jag säger upp min premunation på måndag morgon med BLT. Samma här.Kommer att vara först i kön till prenavd. Ser att min helårspren löper till slutet av november. Men sedan blir det Sydöstran. (inte bara av detta skäl)
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 14, 2005 16:41:23 GMT 1
håller med järnbrallan ovan. Plus att vi gör vårt bästa för att inte dra på oss mera missnöje! Exakt. Men sedan hoppas jag att ni följer Jonas och mitt exempel Det enda som biter på sportchefen.
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2005 18:31:41 GMT 1
då jag är allätare av sport skulle jag aldrig byta till sydöstran. Den tidningen har ungefär hälften så mycket sport som Blt. Blt har också bättre bevakning på KHK´s matcher, ofta med bild och mer utförligt reportage. Sydöstran har ofta bara en större notis. Som väl är Connie inte så ofta på KHK´s matcher.
Ni har tyvärr felaktigt fått ett mycket dåligt rykte p g a förra årets bravader(som BB inte är skyldiga till då BB inte fanns) och det kommer ta tid att tvätta bort. Det gör man inte genom att kasta skit på en reporter utan man visar på matcherna vilken fantastisk klack man är genom att skapa en grym stämning. Nu kommer ni verkligen ha ögonen på er och jag hoppas ni lyckas skala bort det ruttna skalet för innanför det finns en härlig klack som vi alla vill se och höra mer av!!!
Så kom igen och sluta tjura på Connie och visa var fan skåpet ska stå!!!!!!KHK
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 14, 2005 19:07:27 GMT 1
Du kan få mina bägge om du cyklar ut till marieberg. Tack men det fanns 300m hemifrån Var kan man köpa lösnummer av tidningarna? Prova kiosken nere vid gräsvik. Tack
|
|
|
Post by billibutt on Oct 14, 2005 20:02:10 GMT 1
EN DIKT AV BILLIBUTT TILL ER ALLA KHK SUPPORTERS! ;D Stå upp som en riktig man eller visa vad du inte kan Stå på dej eller ska du lyssna på när conny gör dej besviken Det är nu du ska stå upp som en riktig man och visa vad conny inte kan. Han vet inte vad vi står men KHK är det som reser våra hår vi i blackbugs är dom som agerar vi kommer snart att vara dom som dominerar ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D VÄLKOMNA som SUPPORTER TILL BB
|
|
|
Post by billibutt on Oct 14, 2005 20:46:11 GMT 1
Jag ber HOGAN FOKER OM URSÄKT det blev ett missförstånd HAN ÄR EN RIKTIG KHK OCH BB SUPPORTER. HOPPAS DU TAR I MOT DET .DET HAR VARIT FÖR MYCKET MED TIDNINGS ARTIKLEN I BLT I DAG MEN BILLI GER ALDRIG UPP BB OCH KHK STÅR MEJ HÖGST så man kan samman fatta 1-0 till blt men billi kommer med jokern i hand i blt på måndag eller tisdag i tidningen efter kontakt med högt uppsatta om hur mycket man kan krämnka folk i tidningen som inte är sant.(Jag vill bara säga det finns ingen som JONAS han lägger ner mycket arbete på BB som vi andra kanske inte gör BB kan ALDRIG FÅ EN BÄTTRE ORDFÖRANDE visa lite uppskatning och ge han lite mer beröm.
|
|
|
Post by youngblood on Oct 14, 2005 20:54:22 GMT 1
Nu ni all BB medlemmar och övriga supportrar. Nu ger vi FAN i tidningar och de andra som inte förstår vad vi försöker att åstakomma. Och nu ser vi till att vi blir en av hockeysveriges bästa klackar och stöder vårt KHK till110% och skiter vad andra tycker. HEJ Å HÅ KHK!!! BB kommer att regera!!
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2005 20:58:00 GMT 1
upp med flaggan i topp
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 14, 2005 20:59:11 GMT 1
Jag ber HOGAN FOKER OM URSÄKT det blev ett missförstånd HAN ÄR EN RIKTIG KHK OCH BB SUPPORTER. HOPPAS DU TAR I MOT DET .DET HAR VARIT FÖR MYCKET MED TIDNINGS ARTIKLEN I BLT I DAG MEN BILLI GER ALDRIG UPP BB OCH KHK STÅR MEJ HÖGST så man kan samman fatta 1-0 till blt men billi kommer med jokern i hand i blt på måndag eller tisdag i tidningen efter kontakt med högt uppsatta om hur mycket man kan krämnka folk i tidningen som inte är sant.(Jag vill bara säga det finns ingen som JONAS han lägger ner mycket arbete på BB som vi andra kanske inte gör BB kan ALDRIG FÅ EN BÄTTRE ORDFÖRANDE visa lite uppskatning och ge han lite mer beröm. Håller med. Jonas sköter detta mycket bra!
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 16, 2005 14:53:39 GMT 1
då jag är allätare av sport skulle jag aldrig byta till sydöstran. Den tidningen har ungefär hälften så mycket sport som Blt. Blt har också bättre bevakning på KHK´s matcher, ofta med bild och mer utförligt reportage. Sydöstran har ofta bara en större notis. Som väl är Connie inte så ofta på KHK´s matcher. Sen tycker inte jag det smartaste är att ordf i supportersektionen går ut här på forumet och skriver skit om Connie. Så skapar man inte förståelse och bra sammarbete. Du har mycket att lära Jonas som ordf, framför allt att vara diplomatisk. Du får vara lite som en politiker, säga vad folk vill höra och hålla dina egna åsikter till dig själv. Du tror väl ändå inte att bara för ni kallar till möte så är allt gammalt glömt, ni kommer att få bevisa er i varje match. Minsta lilla skit nån gör kommer blåsas upp ännu mera nu. Ni har tyvärr felaktigt fått ett mycket dåligt rykte p g a förra årets bravader(som BB inte är skyldiga till då BB inte fanns) och det kommer ta tid att tvätta bort. Det gör man inte genom att som ordf kasta skit på en reporter utan man visar på matcherna vilken fantastisk klack man är genom att skapa en grym stämning. Nu kommer ni verkligen ha ögonen på er och jag hoppas ni lyckas skala bort det ruttna skalet för innanför det finns en härlig klack som vi alla vill se och höra mer av!!! Så kom igen och sluta tjura på Connie och visa var fan skåpet ska stå!!!!!!KHK Jag har provoprenumererat på SÖ. I de sporter som intresserar mig hockey o fotboll, så har sydöstran klart bättre artiklar o reportage. sen att BLT kanske har en snyggare öayout är en sak. Men de som skriver om hockey o fotboll i SÖ har högre kompetens än i BLT. Hade hoppats på ett lyft när Rolf Jönsson slutade, Men tyvärr ... . Att man slutar att bidra till Connies lön är ju grädden på moset Så jag byter till dem
|
|
|
Post by billibutt on Oct 18, 2005 7:50:09 GMT 1
Nu har jag rett ut missförståndet med conny och blt så det blev 1-1 gameover Nu när det är klart så slutar vi upp att skriva om conny.....han brukar kolla på forumet och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om honom.Det kan vara rätt så bra tänka på att även TIDNINGARNA läser det ni skriver på forumet om olika saker viket kan leda till missförstånd.Nu konsentrerar vi oss på Blackbugs och khk i stället.
|
|