|
Post by Teddybear on Oct 18, 2005 8:32:21 GMT 1
Nu har jag rett ut missförståndet med conny och blt så det blev 1-1 gameover Nu när det är klart så slutar vi upp att skriva om conny.....han brukar kolla på forumet och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om honom.Det kan vara rätt så bra tänka på att även TIDNINGARNA läser det ni skriver på forumet om olika saker viket kan leda till missförstånd.Nu konsentrerar vi oss på Blackbugs och khk i stället. Helt rätt nu ser vi fram emot Rydaholm borta!
|
|
|
Post by youngblood on Oct 18, 2005 18:45:55 GMT 1
Nu har jag rett ut missförståndet med conny och blt så det blev 1-1 gameover Nu när det är klart så slutar vi upp att skriva om conny.....han brukar kolla på forumet och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om honom.Det kan vara rätt så bra tänka på att även TIDNINGARNA läser det ni skriver på forumet om olika saker viket kan leda till missförstånd.Nu konsentrerar vi oss på Blackbugs och khk i stället. Instämmer helt å hållet med Billibutt! Nu kör vi så det ryker och blåser Rydaholm av läktaren och ser KHK sopa rinken med Rydaholm SK: (Bra insändare Billibut)
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 18, 2005 21:24:29 GMT 1
Nu har jag rett ut missförståndet med conny och blt så det blev 1-1 gameover Nu när det är klart så slutar vi upp att skriva om conny.....han brukar kolla på forumet och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om honom.Det kan vara rätt så bra tänka på att även TIDNINGARNA läser det ni skriver på forumet om olika saker viket kan leda till missförstånd.Nu konsentrerar vi oss på Blackbugs och khk i stället. Instämmer helt å hållet med Billibutt! Nu kör vi så det ryker och blåser Rydaholm av läktaren och ser KHK sopa rinken med Rydaholm SK: (Bra insändare Billibut) Japp ! Men Connie borde tåla lite mer med tanke på hans artiklar genom åren
|
|
|
Post by youngblood on Oct 18, 2005 21:30:24 GMT 1
Jag vet att Connie är en bra kille(gubbe) då jag känner honom lite grann och jag tror inte att han artiklar i tidningen speglar hans personlighet utan han försöker nog vinkla saker och ting till allas syn. Jag skulle nog hellre ha med Connie i BB än emot oss. Men som sagt nu ser vi enbart framåt och som jag skrivit tidigare:BB KOMMER ATT REGERA!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 18, 2005 21:57:58 GMT 1
Nu har jag rett ut missförståndet med conny och blt så det blev 1-1 gameover . Nu när det är klart så slutar vi upp att skriva om conny.....han brukar kolla på forumet och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om honom.Det kan vara rätt så bra tänka på att även TIDNINGARNA läser det ni skriver på forumet om olika saker viket kan leda till missförstånd.Nu konsentrerar vi oss på Blackbugs och khk i stället Nu när det är klart så slutar BLT upp att skriva om Balckbugs.....Blackbugs brukar kolla i BLT och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om dem.Det kan vara rätt så bra tänka på att även Blackbugs läser det de skriver på BLT-sporten om olika saker viket kan leda till missförstånd.
|
|
|
Post by newman on Oct 19, 2005 8:00:05 GMT 1
Frågan är hur pass arga de var på blt efter det att en viss reporter8(dock ej i tjänst) plus en blekingebackham vandrade i på planen i mjällby? Verkat som om man sopat det under mattan.
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Oct 21, 2005 20:32:33 GMT 1
Nu när det är klart så slutar BLT upp att skriva om Balckbugs.....Blackbugs brukar kolla i BLT och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om dem.Det kan vara rätt så bra tänka på att även Blackbugs läser det de skriver på BLT-sporten om olika saker viket kan leda till missförstånd. [/quote] Bra skrivet! Håller med till fullo! Jag tycker inte att Conny har fått nog med kritik eftersom han fortsätter på samma usla sätt hela tiden. detta gäller inte bara hockeyn, eller BB. Varje gång han skriver om sport i BLT så försöker han verkligen plocka fram det negativa. Det är så jävla TRÅKIGT! Jag skiter fullständigt i om Conny ser detta eller inte, jag tänker inte låtsas om att det regnar. Jag blir förbannad och tänker inte krypa på marken och hålla käften på grund av någon som jobbar på en skitblaska. Låt honom skriva osanningar om han vill, låt honom måla BB i kolsvart, jag tänker aldrig mer köpa BLT, och vi får väl se om det är BLT eller BB som går segrande ur detta i slutänden... Ursäkta språket, men jag är förbannad.
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 21, 2005 23:29:44 GMT 1
Nu har jag rett ut missförståndet med conny och blt så det blev 1-1 gameover . Nu när det är klart så slutar vi upp att skriva om conny.....han brukar kolla på forumet och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om honom.Det kan vara rätt så bra tänka på att även TIDNINGARNA läser det ni skriver på forumet om olika saker viket kan leda till missförstånd.Nu konsentrerar vi oss på Blackbugs och khk i stället Nu när det är klart så slutar BLT upp att skriva om Balckbugs.....Blackbugs brukar kolla i BLT och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om dem.Det kan vara rätt så bra tänka på att även Blackbugs läser det de skriver på BLT-sporten om olika saker viket kan leda till missförstånd. Det kommer nog aldrig att ta slut, det är en ond cirkel.
|
|
|
Post by HF on Oct 22, 2005 8:21:39 GMT 1
Nu när det är klart så slutar BLT upp att skriva om Balckbugs.....Blackbugs brukar kolla i BLT och tycker inte att det är så roligt att läsa det som står om dem.Det kan vara rätt så bra tänka på att även Blackbugs läser det de skriver på BLT-sporten om olika saker viket kan leda till missförstånd. Bra skrivet! Håller med till fullo! Jag tycker inte att Conny har fått nog med kritik eftersom han fortsätter på samma usla sätt hela tiden. detta gäller inte bara hockeyn, eller BB. Varje gång han skriver om sport i BLT så försöker han verkligen plocka fram det negativa. Det är så jävla TRÅKIGT! Jag skiter fullständigt i om Conny ser detta eller inte, jag tänker inte låtsas om att det regnar. Jag blir förbannad och tänker inte krypa på marken och hålla käften på grund av någon som jobbar på en skitblaska. Låt honom skriva osanningar om han vill, låt honom måla BB i kolsvart, jag tänker aldrig mer köpa BLT, och vi får väl se om det är BLT eller BB som går segrande ur detta i slutänden... Ursäkta språket, men jag är förbannad.[/quote] nu handlar det ju inte bara om bb, connie(flicknamn) var ju efter KIK på den tiden och då var det tyvärr ännu värre....
|
|
|
Post by HF on Oct 22, 2005 8:24:30 GMT 1
nu gäller det ju BB men innan var connie(flicknamn) efter KIK och då var det själva klubben han var ute efter och de skriverierna var betydligt värre, så det går ju åt rätt håll
|
|