|
Post by tanstari on Nov 1, 2005 22:07:37 GMT 1
Klockrent! Precis (nästan) som jag hade tänkt mig Sen skulle man iofs kunna ha vertikala ränder istället, eftersom div3-domare fortfarande har de gamla dräkterna Annars finns det risk att buskapet blir....in med domar'n i finkan ;D dömer de för j'vla dåligt hör de hemma i finkan =)
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Nov 1, 2005 22:15:27 GMT 1
Vi får helt enkelt börja sjunga "Hej Nalle Puh! Hej Nalle Puh!" (introt till Nalle Puh filmerna) när domarn är för dum i skallen...
|
|
|
Post by tanstari on Nov 1, 2005 22:16:51 GMT 1
orka inte starta ny tråd. men är bb hemsida nere? kommer inte in där.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 1, 2005 22:32:57 GMT 1
orka inte starta ny tråd. men är bb hemsida nere? kommer inte in där. Inte jag heller...
|
|
|
Post by youngblood on Nov 1, 2005 22:38:43 GMT 1
orka inte starta ny tråd. men är bb hemsida nere? kommer inte in där. Inte jag heller... inte heller jag!
|
|
|
Post by schizo on Nov 2, 2005 10:12:45 GMT 1
jag kommer iaf in där....
|
|
|
Post by schizo on Nov 2, 2005 10:42:20 GMT 1
Klockrent! Precis (nästan) som jag hade tänkt mig Sen skulle man iofs kunna ha vertikala ränder istället, eftersom div3-domare fortfarande har de gamla dräkterna Annars finns det risk att buskapet blir....in med domar'n i finkan ;D så då? img132.imageshack.us/img132/6359/nalle22qw.jpg
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 2, 2005 11:57:30 GMT 1
Klockrent! Precis (nästan) som jag hade tänkt mig Sen skulle man iofs kunna ha vertikala ränder istället, eftersom div3-domare fortfarande har de gamla dräkterna Annars finns det risk att buskapet blir....in med domar'n i finkan ;D så då? img132.imageshack.us/img132/6359/nalle22qw.jpg ;D ;D Mycket bra!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 2, 2005 16:20:20 GMT 1
jag kommer iaf in där.... Nu ja...men inte igår kväll.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 2, 2005 16:20:48 GMT 1
Klockrent! Precis (nästan) som jag hade tänkt mig Sen skulle man iofs kunna ha vertikala ränder istället, eftersom div3-domare fortfarande har de gamla dräkterna Annars finns det risk att buskapet blir....in med domar'n i finkan ;D så då? img132.imageshack.us/img132/6359/nalle22qw.jpgUnderbart! Gör verklighet av den nu
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 2, 2005 17:14:11 GMT 1
Någon som kan kolla vad det kostar?? Men utan BB loggan. (fler färger=dyrare) Typ storleken 1*2m ca med en pinne i varje kant.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 2, 2005 18:56:28 GMT 1
Mitt förslag:
Ett par jätteglasögon som hissas upp
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 3, 2005 12:12:49 GMT 1
Måla själva? Det är lättare än att poppa popcorn.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 8, 2005 13:51:43 GMT 1
En fråga: Vem är det som står bakom genomförandet av kepsar, halsdukar och nu även badhandukar?
En ide är att ta fram ett band till nycklarna som är ganska poppis nu förtiden, Typ med texten KARLSKRONA HK i svart med rött band. Tror att det skulle kunna vara en storsäljare då det är något alla skulle kunna ha råd med. Kanske inte är något för den äldre generationen men det skulle säkert vara många kids som skulle vara intresserade. Kanske skulle kunna vara något, eller???
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 8, 2005 14:06:57 GMT 1
En fråga: Vem är det som står bakom genomförandet av kepsar, halsdukar och nu även badhandukar? En ide är att ta fram ett band till nycklarna som är ganska poppis nu förtiden, Typ med texten KARLSKRONA HK i svart med rött band. Tror att det skulle kunna vara en storsäljare då det är något alla skulle kunna ha råd med. Kanske inte är något för den äldre generationen men det skulle säkert vara många kids som skulle vara intresserade. Kanske skulle kunna vara något, eller??? Kanon idé Som du säger, var och varannan snoris springer ju omkring med sådana. I.o.m. att de är rätt billiga så är de nog lättsålda!
|
|