|
Post by Sudden on Nov 11, 2005 22:08:10 GMT 1
Snälla! Lägg ner Nalle Puh!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2005 0:17:10 GMT 1
Jag bara frågade vad du gör här. Inte att du ska dra åt ***. Vad ditt syfte är, eftersom du bara klagar och klagar utan att tillföra någonting. Du talade om att vi skulle få ha olika åsikter. Varför tillåter du inte mig att ha mina då? Jag tyckte Nalle Puh var ganska kul, och du tyckte tvärtom. Fine, nu har du fått säga det men varför ifrågasätta? Jag är inte ensam här om att tycka saker om dig, men det är bara jag som orkar ta en debatt med dig tydligen. Jag ger mig nog också snart. Finns roligare saker att lägga tid på. Det här med Nalle Puh kommer förmodligen inte bli verklighet ändå så du kan vara lugn. Det var bara en idé som denna tråd handlade om. Nu väntar vi på dina.
|
|
|
Post by HF on Nov 12, 2005 11:32:39 GMT 1
Jag bara frågade vad du gör här. Inte att du ska dra åt ***. Vad ditt syfte är, eftersom du bara klagar och klagar utan att tillföra någonting. Du talade om att vi skulle få ha olika åsikter. Varför tillåter du inte mig att ha mina då? Jag tyckte Nalle Puh var ganska kul, och du tyckte tvärtom. Fine, nu har du fått säga det men varför ifrågasätta? Jag är inte ensam här om att tycka saker om dig, men det är bara jag som orkar ta en debatt med dig tydligen. Jag ger mig nog också snart. Finns roligare saker att lägga tid på. Det här med Nalle Puh kommer förmodligen inte bli verklighet ändå så du kan vara lugn. Det var bara en idé som denna tråd handlade om. Nu väntar vi på dina. Burn
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2005 11:51:15 GMT 1
Jag bara frågade vad du gör här. Inte att du ska dra åt ***. Vad ditt syfte är, eftersom du bara klagar och klagar utan att tillföra någonting. Du talade om att vi skulle få ha olika åsikter. Varför tillåter du inte mig att ha mina då? Jag tyckte Nalle Puh var ganska kul, och du tyckte tvärtom. Fine, nu har du fått säga det men varför ifrågasätta? Jag är inte ensam här om att tycka saker om dig, men det är bara jag som orkar ta en debatt med dig tydligen. Jag ger mig nog också snart. Finns roligare saker att lägga tid på. Det här med Nalle Puh kommer förmodligen inte bli verklighet ändå så du kan vara lugn. Det var bara en idé som denna tråd handlade om. Nu väntar vi på dina. Burn Väldigt givande. Utveckla gärna, som calvin skulle sagt.
|
|
|
Post by HF on Nov 12, 2005 13:58:57 GMT 1
Väldigt givande. Utveckla gärna, som calvin skulle sagt. aldrig sett That´s 70 show, används när man sätter nån på plats... sen ska du inte vara spydig, det var väl du som började med "word" skiten
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2005 14:36:12 GMT 1
Väldigt givande. Utveckla gärna, som calvin skulle sagt. aldrig sett That´s 70 show, används när man sätter nån på plats... sen ska du inte vara spydig, det var väl du som började med "word" skiten Jag tror jag tolkade ditt inlägg aningen fel. Ber om ursäkt för det. Det där med word var inte jag som började med. Det var någon gröngöling här som använde uttrycket och någon undrade vad som menades. DÅ kom jag in i bilden och fick förklara som vanligt
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 12, 2005 15:46:25 GMT 1
Jag bara frågade vad du gör här. Inte att du ska dra åt ***. Vad ditt syfte är, eftersom du bara klagar och klagar utan att tillföra någonting. Du talade om att vi skulle få ha olika åsikter. Varför tillåter du inte mig att ha mina då? Jag tyckte Nalle Puh var ganska kul, och du tyckte tvärtom. Fine, nu har du fått säga det men varför ifrågasätta? Jag är inte ensam här om att tycka saker om dig, men det är bara jag som orkar ta en debatt med dig tydligen. Jag ger mig nog också snart. Finns roligare saker att lägga tid på. Det här med Nalle Puh kommer förmodligen inte bli verklighet ändå så du kan vara lugn. Det var bara en idé som denna tråd handlade om. Nu väntar vi på dina. Jag "klagar" för jag tycker annorlunda. Svårare än så är det. Skillnaden mellan oss är att du proppar ord i munnen på de du diskuterar med. Du påstår att jag tycker si och så, i diverse inläggr. Hallå! Du vet ju inte ett skit om mig och du ska då heller inte yttra dig om mig. Det går liksom inte diskutera någorlunda vettigt då. Så kom igen lite; ryck upp dig. Mitt syfte är att diskutera läktarkultur, med folk som är relativt nya inom området. Det jag inte håller med er om, klagar jag på. Vad är det för problem med det? "Varför tillåter du inte mig att ha mina då? Jag tyckte Nalle Puh var ganska kul, och du tyckte tvärtom. " Du säger ju emot dig själv. Hela tiden. Vart påstår jag att du inte får tycka Nalle Puh är kul? Fortsätt ni tycka saker om mig. Det blir ganska kul! Kanske lika kul som folk har när de diskuterar KHK-klacken till och med. Men, vi lägger ner här. Kom med något vettigt, nästa gång du ska bedömma Calvin - The Indipendenti Urban Suburban Ultrá Casual Inferno, Let's Go --ing Mental, Firm!
|
|
|
Post by HF on Nov 12, 2005 15:57:39 GMT 1
ett problem på forum är väl att man missuppfattar tonlägen. När man tror någon använder irriterad "röst" kanske personen bara för samtalet i vanlig ton ;-)
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2005 16:06:46 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 12, 2005 16:28:07 GMT 1
om khk inte satsar några pengar på inköp kan dom heller inte vinna något vi försäljning. klart de kan det är ju KHKs varumärke som säljs Exakt !
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2005 17:50:06 GMT 1
klart de kan det är ju KHKs varumärke som säljs Exakt ! KHK har väl gett tillstånd till Team Sportia, och på så sätt få ut sitt varumärke i staun för att göra reklam för klubben den vägen. Det kanske resulterar i några extra inträdesbiljetter och korvpengar.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 12, 2005 17:53:49 GMT 1
En fråga: Vem är det som står bakom genomförandet av kepsar, halsdukar och nu även badhandukar? En ide är att ta fram ett band till nycklarna som är ganska poppis nu förtiden, Typ med texten KARLSKRONA HK i svart med rött band. Tror att det skulle kunna vara en storsäljare då det är något alla skulle kunna ha råd med. Kanske inte är något för den äldre generationen men det skulle säkert vara många kids som skulle vara intresserade. Kanske skulle kunna vara något, eller??? Detta är en kanon idé, hoppas att någon i KHK kollar upp detta.
|
|