|
Post by youngblood on Nov 8, 2005 18:41:58 GMT 1
En fråga: Vem är det som står bakom genomförandet av kepsar, halsdukar och nu även badhandukar? En ide är att ta fram ett band till nycklarna som är ganska poppis nu förtiden, Typ med texten KARLSKRONA HK i svart med rött band. Tror att det skulle kunna vara en storsäljare då det är något alla skulle kunna ha råd med. Kanske inte är något för den äldre generationen men det skulle säkert vara många kids som skulle vara intresserade. Kanske skulle kunna vara något, eller??? Lillen på Team sportia är ganska drivande i denna fråga
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 8, 2005 19:40:58 GMT 1
Tycker mina jätteglasögon var roligare än Nalle Puh (det är ju utjatat av andra klubbar) kuligare med något nytt ?
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 9, 2005 10:37:23 GMT 1
Nalle Puh är ju sjukt pinsamt! Riktig bonne-varning på temat...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 11:53:51 GMT 1
Nalle Puh är ju sjukt pinsamt! Riktig bonne-varning på temat... Det som är meningen liksom...
|
|
|
Post by newman on Nov 9, 2005 13:01:34 GMT 1
Han har inte fattat nått..................
|
|
|
Post by newman on Nov 9, 2005 13:04:00 GMT 1
En fråga: Vem är det som står bakom genomförandet av kepsar, halsdukar och nu även badhandukar? En ide är att ta fram ett band till nycklarna som är ganska poppis nu förtiden, Typ med texten KARLSKRONA HK i svart med rött band. Tror att det skulle kunna vara en storsäljare då det är något alla skulle kunna ha råd med. Kanske inte är något för den äldre generationen men det skulle säkert vara många kids som skulle vara intresserade. Kanske skulle kunna vara något, eller??? Lillen på Team sportia är ganska drivande i denna fråga Stämmer ryktet så tjänar imte khk en krona på det han säljer.. Hoppas jag hört fel. Är det någon som vet . Du Y.B??
|
|
|
Post by tanstari on Nov 9, 2005 13:42:58 GMT 1
Lillen på Team sportia är ganska drivande i denna fråga Stämmer ryktet så tjänar imte khk en krona på det han säljer.. Hoppas jag hört fel. Är det någon som vet . Du Y.B?? låter mycket lustigt att KHK inte skylle tjäna en krona på det för det är ju änndå att det står KHK på som gör att de säljer.
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 9, 2005 15:28:06 GMT 1
Han har inte fattat nått.................. Nej, jag har inte läst hela tråden. Men du får gärna berätta meningen med att göra en pinsam flagga med Nalle Puh som motiv. Är det kul? Häftigt? Snyggt? Hjälp mig tack.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 17:07:13 GMT 1
Det är ju underbart med tuffa fotbollssupportrar på ett hockeyforum...var det nåt mer?
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 9, 2005 20:53:30 GMT 1
Det är ju underbart med tuffa fotbollssupportrar på ett hockeyforum...var det nåt mer? Hög nivå du håller. När argumenten tryter så är det alltid lämpligt med lite "personangrepp". Förklara gärna istället, vad som var meningen.
|
|
|
Post by HF on Nov 9, 2005 21:02:08 GMT 1
Stämmer ryktet så tjänar imte khk en krona på det han säljer.. Hoppas jag hört fel. Är det någon som vet . Du Y.B?? låter mycket lustigt att KHK inte skylle tjäna en krona på det för det är ju änndå att det står KHK på som gör att de säljer. om khk inte satsar några pengar på inköp kan dom heller inte vinna något vi försäljning.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 21:14:03 GMT 1
Det är ju underbart med tuffa fotbollssupportrar på ett hockeyforum...var det nåt mer? Hög nivå du håller. När argumenten tryter så är det alltid lämpligt med lite "personangrepp". Förklara gärna istället, vad som var meningen. Driva med domaren... Blir bara så trött på att du bara lägger dig i utan att ens vara aktivt engagerad i supportersektionen. Majoriteten av dina inlägg har gjorts i trådar som handlar om klacken. Du verkar ju inte ha något intresse av att diskutera om den sportsliga sidan av KHK som det huvudsakliga syftet med detta forum är. Du vill bara att vi ska göra samma saker som din fotobllsklack som du håller så kär. Vad gör du här?
|
|
|
Post by youngblood on Nov 9, 2005 21:30:11 GMT 1
Hög nivå du håller. När argumenten tryter så är det alltid lämpligt med lite "personangrepp". Förklara gärna istället, vad som var meningen. Driva med domaren... Blir bara så trött på att du bara lägger dig i utan att ens vara aktivt engagerad i supportersektionen. Majoriteten av dina inlägg har gjorts i trådar som handlar om klacken. Du verkar ju inte ha något intresse av att diskutera om den sportsliga sidan av KHK som det huvudsakliga syftet med detta forum är. Du vill bara att vi ska göra samma saker som din fotobllsklack som du håller så kär. Vad gör du här? Den frågan har jag tänkt på länge!Hmmmmmm UT MED PACKET!!
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 11, 2005 15:45:00 GMT 1
Hög nivå du håller. När argumenten tryter så är det alltid lämpligt med lite "personangrepp". Förklara gärna istället, vad som var meningen. Driva med domaren... Blir bara så trött på att du bara lägger dig i utan att ens vara aktivt engagerad i supportersektionen. Majoriteten av dina inlägg har gjorts i trådar som handlar om klacken. Du verkar ju inte ha något intresse av att diskutera om den sportsliga sidan av KHK som det huvudsakliga syftet med detta forum är. Du vill bara att vi ska göra samma saker som din fotobllsklack som du håller så kär. Vad gör du här? Så det är inte längre meningen att det ska vara bonnigt? Eller ska syftet fortfarande vara bonningt, samtidigt som det driver med domaren? Vänta nu. Du klagar över att jag skriver mina åsikter på ett internetFORUM? Isf är det läge nog att börja vänja sig. Kan du inte acceptera att folk har andra åsikter, så får du nog surfa tillbaks till Lunarstorm. Vad fan spelar det för roll om i vilka trådar jag skriver i? Sköt du ditt, så sköter jag mitt. Seriöst, kom med något bättre nästa gång du ska försöka göra dig en bild av mig. Nej, jag vill verkligen inte KHK ska förändras till vår fotbolls-klack. Varför skulle jag vilja det? Hade bara sett patetiskt ut. Skärp dig för fan. Ska du komma med sådann här kritik får du allt ta och leta fram något bättre, och sluta propagera om saker du inte vet ett skit om.
|
|
|
Post by tanstari on Nov 11, 2005 16:19:35 GMT 1
låter mycket lustigt att KHK inte skylle tjäna en krona på det för det är ju änndå att det står KHK på som gör att de säljer. om khk inte satsar några pengar på inköp kan dom heller inte vinna något vi försäljning. klart de kan det är ju KHKs varumärke som säljs
|
|