Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 9, 2005 12:02:12 GMT 1
Jag tyckte det var ganska trist att sitta på A-sektionen i WH. Då var det stor risk att man hamnade jämte några betonghäckar och då vågade man inte göra ett skit själv. Vad menar du med betonghäckar?? Dom är säkert inte farliga ska du se.
|
|
|
Post by tanstari on Nov 9, 2005 12:17:46 GMT 1
jag saknar inte A-sektionen, äntligen har klacken en riktig stå plats som det ska vara. STÅ UPP SOM EN RIKTIG KLACK!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 9, 2005 14:14:13 GMT 1
Det är ju det jag säger. Ingen stod på ståplats i Wämöhallen dom senaste åren så varför ska vi göra det nu? Vad är skillnaden nu mot innan förutom att vi fått en ny arena? A-SEKTIONEN!!! A-SEKTIONEN!!! ny hall nya traditioner eller är det så att man syns för mycket på ståplats och vill sitta mer som en i mängden på sittplats? - Ingen risk för detta. ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 17:01:48 GMT 1
Jag tyckte det var ganska trist att sitta på A-sektionen i WH. Då var det stor risk att man hamnade jämte några betonghäckar och då vågade man inte göra ett skit själv. Vad menar du med betonghäckar?? Dom är säkert inte farliga ska du se. Betonghäckar=gamla gökar som bara orkar med golfapplåder i bästa fall.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 9, 2005 17:17:46 GMT 1
Vad menar du med betonghäckar?? Dom är säkert inte farliga ska du se. Betonghäckar=gamla gökar som bara orkar med golfapplåder i bästa fall. Nu blir jag riktigt upprörd!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 9, 2005 17:22:02 GMT 1
Sanningen svider eller. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 17:24:19 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 9, 2005 17:27:22 GMT 1
Sanningen svider eller. ;D ;D ;D Nej, men han kopplar ihop mig med golf!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 9, 2005 17:31:01 GMT 1
Än värre ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 17:31:12 GMT 1
Förlåt...trodde du var erfaren are
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 9, 2005 18:41:53 GMT 1
En klack ska stå på ståplats, inte svårare än så. Man får bara hoppas att de flesta som älskar KHK gör oss i BB sällskap på den ståsektion vi har stått på tidigare matcher i VAR.
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 9, 2005 20:47:48 GMT 1
En klack ska stå på ståplats, inte svårare än så. Man får bara hoppas att de flesta som älskar KHK gör oss i BB sällskap på den ståsektion vi har stått på tidigare matcher i VAR. Ord och inga visor templet...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 21:04:18 GMT 1
En klack ska stå på ståplats, inte svårare än så. Man får bara hoppas att de flesta som älskar KHK gör oss i BB sällskap på den ståsektion vi har stått på tidigare matcher i VAR. Ord och inga visor templet... Så ni är inte eniga för en gångs skull ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 9, 2005 21:05:41 GMT 1
Vad menar du med betonghäckar?? Dom är säkert inte farliga ska du se. Betonghäckar=gamla gökar som bara orkar med golfapplåder i bästa fall. hur skulle det vara om du visade lite respekt för de som följt hockeyn i Karlskrona i årtionden, genom divisionerna upp och ner och aldrig svikit. ""###%&&"% ROOKIE!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 21:33:00 GMT 1
Betonghäckar=gamla gökar som bara orkar med golfapplåder i bästa fall. hur skulle det vara om du visade lite respekt för de som följt hockeyn i Karlskrona i årtionden, genom divisionerna upp och ner och aldrig svikit. ""###%&&"% ROOKIE! Jag glömde visst smileyn?
|
|