|
Post by youngblood on Nov 9, 2005 21:38:06 GMT 1
JJB! när jag tänker på:Whatever happened to the heroes? Tänker jag på Kjelle Bank,Kenta Borg,Ola Håkansson,Conny Olausson,Stig Gustafsso,Magnus"Löken"Johansson,Lasse Pettersson Och vem minns inte Lille Randy Maxwell mfl Fan det var tider
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 9, 2005 21:48:33 GMT 1
Dessvärre är det nog många här som inte minns "lille Randy"... Jag minns ju t.o.m. gamle Des och Jojje Strand och sådana profiler. Gissa om jag känner mig gammal...
|
|
|
Post by youngblood on Nov 9, 2005 21:54:01 GMT 1
Jag såg att Randy höll på i Hammarby tom95-96 Och i Rungsted i Dk 03-04
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 9, 2005 22:46:09 GMT 1
Jag såg att Randy höll på i Hammarby tom95-96 Och i Rungsted i Dk 03-04 Han kanske vill ta sig en runda till karlskrona. Kan du kontakta honom Dean? ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 10, 2005 6:47:26 GMT 1
"Maxwell ny assistenttræner i Nordsjælland 6. august 2005 12:26
Den tidligere Nordsjælland Cobrasspiller Randy Maxwell er tilbage i klubben som assistenttræner.
Efter tilknytningen af den nye træner Hasse Ljunggren, har man valgt Maxwell som assistent på grund af hans gode kendskab til såvel spillere som hele klubben.
Parterne har underskrevet en et-årig aftale."
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 10, 2005 7:29:11 GMT 1
Vad menar du med betonghäckar?? Dom är säkert inte farliga ska du se. Betonghäckar=gamla gökar som bara orkar med golfapplåder i bästa fall. Betonghäckar = folk som ALLTID kommer att tycka att det var bättre förr
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 10, 2005 11:23:58 GMT 1
Betonghäckar=gamla gökar som bara orkar med golfapplåder i bästa fall. Betonghäckar = folk som ALLTID kommer att tycka att det var bättre förr WÖRD! ;D (såvida inte nån kan ändra på det... )
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 10, 2005 15:36:09 GMT 1
Betonghäckar = folk som ALLTID kommer att tycka att det var bättre förr WÖRD! ;D (såvida inte nån kan ändra på det... ) Nån ? Är det du ?
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 11, 2005 16:22:04 GMT 1
WÖRD! ;D (såvida inte nån kan ändra på det... ) Nån ? Är det du ? Tycker att man glidit ifrån ämnet här lite. Det handlade om att alla ska vara samlade under matcherna på ståplats eller sittplats, inte utspridda över hela hallen. För min del spelar det ingen roll bara vi bestämmer oss för ståplats eller en sektion på sittplats. Det är långt tid till nästa hemmamatch så tills dess ska vi väl ha bestämt oss.
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2005 18:54:11 GMT 1
det har väl varit bestämt sen första matchen, en klack ska vara på ståplats.
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 11, 2005 20:47:29 GMT 1
det har väl varit bestämt sen första matchen, en klack ska vara på ståplats. Okej, det är så alltså. Blev lite förvirrad förra hemmamatchen när alla va utspridda. Är du säker att detta ha framkommit ordentligt till alla? Jag är inte så säker på det. Alla i bb styrelsen verkar ju inte hela veta det.
|
|