Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 8, 2005 18:41:57 GMT 1
Nu byter vi från ståplats till A-sektionen för det är ju endå inte en jävel som står på ståplats. Bättre vi samlas nånstans än inte alls. För många verkar ha problem med ryggen så att dom inte kan stå upp. Vilka är med mig?? Ett annat förslag är att vi byter till sektionen bakom motståndarnas bänk så att de blir som i Wämöhallen. Kämpa KHK.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 8, 2005 18:44:30 GMT 1
Nu byter vi från ståplats till A-sektionen för det är ju endå inte en jävel som står på ståplats. Bättre vi samlas nånstans än inte alls. För många verkar ha problem med ryggen så att dom inte kan stå upp. Vilka är med mig?? Ett annat förslag är att vi byter till sektionen bakom motståndarnas bänk så att de blir som i Wämöhallen. Kämpa KHK. Tyvärr jag är ett renodlat betongbarn från KM så det får nog bli att jag står kvar på NNÖ
|
|
joker
Björnligan
Blackbugs
|
Post by joker on Nov 8, 2005 19:09:41 GMT 1
Jag håller med ståplatsen är bra. Ser dom på a -sektionen att vi har det roligare så kommer dom också till ståplatsen ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 8, 2005 19:13:21 GMT 1
En klack ska vara på ståplats!
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 8, 2005 19:17:27 GMT 1
Det svaret håller inte... Varför var vi inte det i Wämöhallen då?
|
|
|
Post by youngblood on Nov 8, 2005 19:25:21 GMT 1
Har stått på apberget hur många år som helst men av någon anledning hamnade jag på B-sek av någon och sedan på A-sek varför vet jag inte. Men nu tar jag nya tag och försöker med flera att bygga upp en ny klack som kommer att stå på NNÖ och stötta vårat KHK till framgång även i motgång för den delen. Så ni som inte än har intagit NNÖ kom igen nu och ta tag i saken och kom ner till oss. BB kommer att regera!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 8, 2005 20:30:05 GMT 1
Det svaret håller inte... Varför var vi inte det i Wämöhallen då? Frågar du mig det som är inne på tredje säsongen nu?
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 9, 2005 10:26:38 GMT 1
Det svaret håller inte... Varför var vi inte det i Wämöhallen då? De var visst ståplats i wh !
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 9, 2005 10:35:42 GMT 1
Det svaret håller inte... Varför var vi inte det i Wämöhallen då? De var visst ståplats i wh ! Men stod någon där på senare år? "nuet är en kamp framtiden är våran." Är du UN?
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 9, 2005 11:17:58 GMT 1
De var visst ståplats i wh ! Men stod någon där på senare år? "nuet är en kamp framtiden är våran." Är du UN? Det är ju det jag säger. Ingen stod på ståplats i Wämöhallen dom senaste åren så varför ska vi göra det nu? Vad är skillnaden nu mot innan förutom att vi fått en ny arena? A-SEKTIONEN!!! A-SEKTIONEN!!!
|
|
|
Post by HF on Nov 9, 2005 11:30:42 GMT 1
Men stod någon där på senare år? "nuet är en kamp framtiden är våran." Är du UN? Det är ju det jag säger. Ingen stod på ståplats i Wämöhallen dom senaste åren så varför ska vi göra det nu? Vad är skillnaden nu mot innan förutom att vi fått en ny arena? A-SEKTIONEN!!! A-SEKTIONEN!!! ny hall nya traditioner eller är det så att man syns för mycket på ståplats och vill sitta mer som en i mängden på sittplats?
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 9, 2005 11:40:03 GMT 1
Det är ju det jag säger. Ingen stod på ståplats i Wämöhallen dom senaste åren så varför ska vi göra det nu? Vad är skillnaden nu mot innan förutom att vi fått en ny arena? A-SEKTIONEN!!! A-SEKTIONEN!!! ny hall nya traditioner eller är det så att man syns för mycket på ståplats och vill sitta mer som en i mängden på sittplats? Håller med dig om nya traditioner, och du ställer en riktigt bra fråga. Men den kan inte jag svara på eftersom jag hållit mig på ståplats än så länge. (Börja dock tröttna pga. den dåliga uppslutningen på matcherna.) Men det måste uppenbarligen vara många som kan svara på din fråga. Hoppas det dyker upp nån med svaret. Vore en intressant läsning. Enda in i kaklet KHK!!!
|
|
|
Post by HF on Nov 9, 2005 11:44:49 GMT 1
ny hall nya traditioner eller är det så att man syns för mycket på ståplats och vill sitta mer som en i mängden på sittplats? Håller med dig om nya traditioner, och du ställer en riktigt bra fråga. Men den kan inte jag svara på eftersom jag hållit mig på ståplats än så länge. (Börja dock tröttna pga. den dåliga uppslutningen på matcherna.) Men det måste uppenbarligen vara många som kan svara på din fråga. Hoppas det dyker upp nån med svaret. Vore en intressant läsning. Enda in i kaklet KHK!!! precis det var en fråga ingen anklagesle eller något så nån tar illa upp.
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 9, 2005 11:52:19 GMT 1
Håller med dig om nya traditioner, och du ställer en riktigt bra fråga. Men den kan inte jag svara på eftersom jag hållit mig på ståplats än så länge. (Börja dock tröttna pga. den dåliga uppslutningen på matcherna.) Men det måste uppenbarligen vara många som kan svara på din fråga. Hoppas det dyker upp nån med svaret. Vore en intressant läsning. Enda in i kaklet KHK!!! precis det var en fråga ingen anklagesle eller något så nån tar illa upp. Men det vore intressant med ett svar eller hur? Jag menar, det kan ju beror på det du sa, men det kan ju också beror på något helt annat som vi inte vet om.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 11:57:18 GMT 1
Jag tyckte det var ganska trist att sitta på A-sektionen i WH. Då var det stor risk att man hamnade jämte några betonghäckar och då vågade man inte göra ett skit själv.
|
|