|
Post by chilipulver on Jan 2, 2008 14:50:08 GMT 1
Men på bb hemsida var det inte lika klart.
Men skitsamma nu...
|
|
|
Post by burt on Jan 4, 2008 21:19:35 GMT 1
HAr inte sett han spela i KHK tröja än, jag återkommer med kommertar. Nu har jag sett Larry i HKH-tröjan och är mer än nöjd med det jag fick se. Fortsätter han så här så är det en kanonvärvning Tobbe har gjort tii FL, men jag kan tänka mig att han blir bara bättre och bättre ju fler matcher han får spela.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 4, 2008 21:27:32 GMT 1
Ett tips till YB: Det var jäkligt svårt att höra vad du sa idag. Tala starkare och tydligare nästa gång du får chansen så att alla hör. Sen fick vi aldrig veta summan heller. Synd!
|
|
|
Post by burt on Jan 4, 2008 21:34:51 GMT 1
Ett tips till YB: Det var jäkligt svårt att höra vad du sa idag. Tala starkare och tydligare nästa gång du får chansen så att alla hör. Sen fick vi aldrig veta summan heller. Synd! JA summan hade varit kul och höra, så vi får som mål detta året att samla in mer pengar.
|
|
|
Post by HF on Jan 4, 2008 21:38:48 GMT 1
Ett tips till YB: Det var jäkligt svårt att höra vad du sa idag. Tala starkare och tydligare nästa gång du får chansen så att alla hör. Sen fick vi aldrig veta summan heller. Synd! Hyvel fram så han kan tala ur skägget!!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 4, 2008 21:43:46 GMT 1
Ber om ursäkt för mitt framträdande idag! Första gången i mitt liv jag håller i en mick och förmodligen var det den enda!! Summa till FL kommer hamna runt 70,000:- när allt kassor kommit in!
|
|
|
Post by burt on Jan 4, 2008 21:49:02 GMT 1
Ber om ursäkt för mitt framträdande idag! Första gången i mitt liv jag håller i en mick och förmodligen var det den enda!! Summa till FL kommer hamna runt 70,000:- när allt kassor kommit in! 70K, det är mycket bra jobbat... ;D
|
|
|
Post by HF on Jan 4, 2008 21:49:28 GMT 1
Ber om ursäkt för mitt framträdande idag! Första gången i mitt liv jag håller i en mick och förmodligen var det den enda!! Summa till FL kommer hamna runt 70,000:- när allt kassor kommit in! lilla söta du, du behöver inte be om ursäkt
|
|
|
Post by burt on Jan 4, 2008 21:51:16 GMT 1
Ber om ursäkt för mitt framträdande idag! Första gången i mitt liv jag håller i en mick och förmodligen var det den enda!! Summa till FL kommer hamna runt 70,000:- när allt kassor kommit in! Framförandet var idag var kanonbra, med tanke på tiden du fick på dig att förbereda dig, det som störde var att vi i klacken tjoade och klappade när du talade.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 4, 2008 21:54:35 GMT 1
Ber om ursäkt för mitt framträdande idag! Första gången i mitt liv jag håller i en mick och förmodligen var det den enda!! Summa till FL kommer hamna runt 70,000:- när allt kassor kommit in! Du skall inte be om ursäkt. Var bara ett tips i all vänlighet inför din nästa show! 70 laxar..... rätt bra. dubblar vi den summan detta året ??
|
|
|
Post by burt on Jan 4, 2008 21:57:31 GMT 1
Ber om ursäkt för mitt framträdande idag! Första gången i mitt liv jag håller i en mick och förmodligen var det den enda!! Summa till FL kommer hamna runt 70,000:- när allt kassor kommit in! Du skall inte be om ursäkt. Var bara ett tips i all vänlighet inför din nästa show! 70 laxar..... rätt bra. dubblar vi den summan detta året ?? Med OAO som kapten vid hästrodret så får vi förmodligen lägga till en nolla på den summan...
|
|
|
Post by Sickboy on Jan 4, 2008 22:25:09 GMT 1
Säg att vi dubblar det till nästa nyår...
Vad får man för 140 000 under tre månader i hockeysverige idag...? Lite nyfiken bara på vad lönerna ligger...
|
|
|
Post by burt on Jan 4, 2008 22:27:55 GMT 1
Säg att vi dubblar det till nästa nyår... Vad får man för 140 000 under tre månader i hockeysverige idag...? Lite nyfiken bara på vad lönerna ligger... Hyfsade spelare hoppas jag... ;D
|
|
|
Post by Sickboy on Jan 4, 2008 22:34:31 GMT 1
Säg att vi dubblar det till nästa nyår... Vad får man för 140 000 under tre månader i hockeysverige idag...? Lite nyfiken bara på vad lönerna ligger... Hyfsade spelare hoppas jag... ;D Hyfsade spelare fick vi för 70 000... Så vi lär nog få riktiga monster för det dubbla då... Nej men allvarligt. Någon som har koll..?
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 4, 2008 22:44:51 GMT 1
Vad går egentligen pengarna till överhuvudtaget ??
- En övergångssumma till tidigare klubb? - En engångssumma till spelaren? - Månadslöner till spelaren? - Lördagsgodis?
Vore kul att veta!
|
|