|
Post by HF on Jan 4, 2008 22:48:01 GMT 1
Hyfsade spelare hoppas jag... ;D Hyfsade spelare fick vi för 70 000... Så vi lär nog få riktiga monster för det dubbla då... Nej men allvarligt. Någon som har koll..? Är vi i ettan då och på säker mark hoppas jag verkligen inte de förstärker.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 4, 2008 22:51:31 GMT 1
Va menar du nu då?
|
|
|
Post by Sickboy on Jan 4, 2008 22:59:16 GMT 1
Vad går egentligen pengarna till överhuvudtaget ?? - En övergångssumma till tidigare klubb? - En engångssumma till spelaren? - Månadslöner till spelaren? - Lördagsgodis? Vore kul att veta! Det är det nog bara Tobbe som vet. Och jag tror inte han är så sugen på att dela med sig av den infon...
|
|
|
Post by Sickboy on Jan 4, 2008 23:01:12 GMT 1
Hyfsade spelare fick vi för 70 000... Så vi lär nog få riktiga monster för det dubbla då... Nej men allvarligt. Någon som har koll..? Är vi i ettan då och på säker mark hoppas jag verkligen inte de förstärker. Kanske hinner bli så mycket att vi hinner få med en extra spelare redan i Augusti... Och en liten julklapp sen skadar ju inte... Om inte annat för att ersätta spelare som eventuellt blivit skadade...
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 4, 2008 23:06:54 GMT 1
Hur mycket av pengarna till Folkets lirare finns kvar tills nästa säsong?
Hur mycket pengar blev det på Halmstadsresan?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 5, 2008 0:18:23 GMT 1
Säg att vi dubblar det till nästa nyår... Vad får man för 140 000 under tre månader i hockeysverige idag...? Lite nyfiken bara på vad lönerna ligger... En spelare av hög allsvensk klass
|
|
|
Post by Compa on Jan 17, 2008 0:01:33 GMT 1
Finns det ingen uppgift på hur mycket Halmstadresan gav?? Eller har jag bara missat det?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 17, 2008 7:21:00 GMT 1
Finns det ingen uppgift på hur mycket Halmstadresan gav?? Eller har jag bara missat det? Halmstads resan gav ca 16000:- TACK till alla som följde med och gjorde denna resa till en härlig hockeyfest!
|
|
|
Post by Compa on Jan 17, 2008 8:57:38 GMT 1
Finns det ingen uppgift på hur mycket Halmstadresan gav?? Eller har jag bara missat det? Halmstads resan gav ca 16000:- TACK till alla som följde med och gjorde denna resa till en härlig hockeyfest! Inte illa alls!!!! Tack YB!! ;D
|
|
|
Post by chriande on Jan 25, 2008 13:00:17 GMT 1
Nu när hemsidan är kapad kan ni fråga KHK om BB får ha en Folkets Lirare-stapel på KHKs hemsida? Det är alltid roligt att se hur den växer.
|
|
|
Post by jompa on Feb 18, 2008 11:18:35 GMT 1
Blev det några FL pengar kvar från förra året? Eller gick allt åt?
|
|
|
Post by chriande on Feb 26, 2008 12:26:02 GMT 1
Ligger Folkets Lirare på is, inför nästa säsong, eller? Det står bara en hel rad med nollor på Black Bugs sida.
|
|
|
Post by mindriot on Feb 26, 2008 16:01:55 GMT 1
Nej då FL ligger inte på is. Det är i full gång. Bara kommit "lite" i skymmundan med slutspel m.m.
Vi kommer att uppdatera med en ny siffra inom kort. Den är redan ganska stor tack vare OAO:s grymma arbete med V75 - Allt för KHK satsningen. Stort tack till OAO där...
Men när det har börjat lugna ner sig lite och tiden kan läggas på annat än slutspel, bussar m.m. så kommer vi presentera en summa...
Den som väntar på något gott... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Feb 26, 2008 16:33:39 GMT 1
Nej då FL ligger inte på is. Det är i full gång. Bara kommit "lite" i skymmundan med slutspel m.m. Vi kommer att uppdatera med en ny siffra inom kort. Den är redan ganska stor tack vare OAO:s grymma arbete med V75 - Allt för KHK satsningen. Stort tack till OAO där... Men när det har börjat lugna ner sig lite och tiden kan läggas på annat än slutspel, bussar m.m. så kommer vi presentera en summa... Den som väntar på något gott... ;D ;D ;D OAO har ju skrivit varje vecka hur mycket som gått till FL så det är ju bara att börja räkna...
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 9, 2008 13:21:06 GMT 1
Kollade in på BB hemsida nyss, brukar inte göra det speciellt ofta.
Blev oerhört förvånad över att det står 000000:- på folket lirare.....
Snygg hemsida i all ära, men jag tycker det minsta man kan göra för alla som bidrar med pengar är att presentera ett saldo på kontot. Kan väl inte vara så fruktansvärt jobbigt, eller ??
|
|