|
Post by oneandonly on Mar 9, 2008 14:36:47 GMT 1
Kollade in på BB hemsida nyss, brukar inte göra det speciellt ofta. Blev oerhört förvånad över att det står 000000:- på folket lirare..... Snygg hemsida i all ära, men jag tycker det minsta man kan göra för alla som bidrar med pengar är att presentera ett saldo på kontot. Kan väl inte vara så fruktansvärt jobbigt, eller ?? Det kommer när kvalet är över och när allt räknas ihop. Det är mycket annat som ska göras nu och det är inte så många som jobbar med det. Ha tålamod !!!!
|
|
|
Post by mindriot on Mar 9, 2008 19:23:30 GMT 1
Uppdaterat på hemsidan. Tror att det är lite mer. Alla spänner från matcherna är inte inräkande. Men vi är hyfsat nära här.
Får be om ursäkt att vi inte har hunnit med detta. Men men... Bättre sent än aldrig... Och det är redan en bra summa. Innan ens säsongen är avslutad.
Måste säga att jag är grymt nöjd med folkets lirare som faktiskt vi supportarna fick hit denna gången. #72 går bara från klarhet till klarhet och ikväll fick han äntligen näta!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Compa on Mar 9, 2008 19:34:29 GMT 1
Uppdaterat på hemsidan. Tror att det är lite mer. Alla spänner från matcherna är inte inräkande. Men vi är hyfsat nära här. Får be om ursäkt att vi inte har hunnit med detta. Men men... Bättre sent än aldrig... Och det är redan en bra summa. Innan ens säsongen är avslutad. Måste säga att jag är grymt nöjd med folkets lirare som faktiskt vi supportarna fick hit denna gången. #72 går bara från klarhet till klarhet och ikväll fick han äntligen näta!!! ;D ;D ;D TACK MATS.....helt underbart!!!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 9, 2008 20:57:39 GMT 1
Uppdaterat på hemsidan. Tror att det är lite mer. Alla spänner från matcherna är inte inräkande. Men vi är hyfsat nära här. Får be om ursäkt att vi inte har hunnit med detta. Men men... Bättre sent än aldrig... Och det är redan en bra summa. Innan ens säsongen är avslutad. Måste säga att jag är grymt nöjd med folkets lirare som faktiskt vi supportarna fick hit denna gången. #72 går bara från klarhet till klarhet och ikväll fick han äntligen näta!!! ;D ;D ;D Grym summa redan och med allas hjälp så kan den bli riktigt bra till hösten! En fråga: är det tänkt att FL liraren ska ansluta redan till säsongsstart eller vid juluppehållet?
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 9, 2008 21:00:16 GMT 1
Uppdaterat på hemsidan. Tror att det är lite mer. Alla spänner från matcherna är inte inräkande. Men vi är hyfsat nära här. Får be om ursäkt att vi inte har hunnit med detta. Men men... Bättre sent än aldrig... Och det är redan en bra summa. Innan ens säsongen är avslutad. Måste säga att jag är grymt nöjd med folkets lirare som faktiskt vi supportarna fick hit denna gången. #72 går bara från klarhet till klarhet och ikväll fick han äntligen näta!!! ;D ;D ;D Grym summa redan och med allas hjälp så kan den bli riktigt bra till hösten! En fråga: är det tänkt att FL liraren ska ansluta redan till säsongsstart eller vid juluppehållet? Det beror lite hur det går de närmsta 6 mån! Men annars så har jag sagt till Tobbe vi siktar på nyförvärv runt juletid!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 9, 2008 22:19:51 GMT 1
Bra!!!
Tack för uppdateringen!!
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Mar 17, 2008 8:31:12 GMT 1
Vid vinst mot Mörrum den 19 mars kommer jag att lägga 100:- i FL-spannen och 10:- för varje mål KHK gör. Kom igen nu och anta den utmaningen...
|
|
|
Post by dragskott on Mar 17, 2008 8:36:28 GMT 1
Med tanke på vilken underbar spelare vi fick i år så är jag självklart med.
|
|
|
Post by dragskott on Mar 17, 2008 11:47:45 GMT 1
Vid vinst mot Mörrum den 19 mars kommer jag att lägga 100:- i FL-spannen och 10:- för varje mål KHK gör. Kom igen nu och anta den utmaningen... Nu är vi två stycken som antagit utmaningen från icing, dvs totalt tre st som ger 100:- till Folkets Lirare vid vinst för KHK mot Mörrum på onsdag, samt 10:- för varje mål som KHK gör. Toppenide icing, kom igen folk och gå med på utmaningen från icing! icing utmanar
Mats "mindRIOT" Olsson dragskott
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 17, 2008 14:04:22 GMT 1
Vid vinst mot Mörrum den 19 mars kommer jag att lägga 100:- i FL-spannen och 10:- för varje mål KHK gör. Kom igen nu och anta den utmaningen... Nu är vi två stycken som antagit utmaningen från icing, dvs totalt tre st som ger 100:- till Folkets Lirare vid vinst för KHK mot Mörrum på onsdag, samt 10:- för varje mål som KHK gör. Toppenide icing, kom igen folk och gå med på utmaningen från icing! icing utmanar
Mats "mindRIOT" Olsson dragskottJag är på!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 17, 2008 14:05:06 GMT 1
släng in mig med
|
|
|
Post by dragskott on Mar 17, 2008 16:09:35 GMT 1
Vid vinst mot Mörrum den 19 mars kommer jag att lägga 100:- i FL-spannen och 10:- för varje mål KHK gör. Kom igen nu och anta den utmaningen... Nu är vi fyra stycken som antagit utmaningen från icing, dvs totalt fem st som ger 100:- till Folkets Lirare vid vinst för KHK mot Mörrum på onsdag, samt 10:- för varje mål som KHK gör. Toppenide icing, kom igen folk och gå med på utmaningen från icing! icing utmanar
Mats "mindRIOT" Olsson dragskott Jonas74 Bennie "Canucken" Sundmark
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Mar 18, 2008 15:21:58 GMT 1
Vid vinst mot Mörrum den 19 mars kommer jag att lägga 100:- i FL-spannen och 10:- för varje mål KHK gör. Kom igen nu och anta den utmaningen... Nu är vi fyra stycken som antagit utmaningen från icing, dvs totalt fem st som ger 100:- till Folkets Lirare vid vinst för KHK mot Mörrum på onsdag, samt 10:- för varje mål som KHK gör. Toppenide icing, kom igen folk och gå med på utmaningen från icing! icing utmanar
Lyfter fram tråden
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 18, 2008 17:03:33 GMT 1
Nu är vi fyra stycken som antagit utmaningen från icing, dvs totalt fem st som ger 100:- till Folkets Lirare vid vinst för KHK mot Mörrum på onsdag, samt 10:- för varje mål som KHK gör. Toppenide icing, kom igen folk och gå med på utmaningen från icing! icing utmanar
Lyfter fram tråden fEM !!!!!
|
|
|
Post by dragskott on Mar 18, 2008 17:13:59 GMT 1
Vid vinst mot Mörrum den 19 mars kommer jag att lägga 100:- i FL-spannen och 10:- för varje mål KHK gör. Kom igen nu och anta den utmaningen... Nu är vi fem stycken som antagit utmaningen från icing, dvs totalt sex st som ger 100:- till Folkets Lirare vid vinst för KHK mot Mörrum på onsdag, samt 10:- för varje mål som KHK gör. Toppenide icing, kom igen folk och gå med på utmaningen från icing! icing utmanar
Mats "mindRIOT" Olsson dragskott Jonas74 Bennie "Canucken" Sundmark oneandonly
|
|