|
Post by kraftwerk on Apr 12, 2008 15:07:28 GMT 1
25083:- FL nollställdes väl tidigare. Årsskiftet ? Hur mycket har samlats in totalt ?
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 17, 2008 6:28:19 GMT 1
Uppdaterat!
|
|
|
Post by Meister on Apr 19, 2008 14:54:03 GMT 1
ttar man på oik har dem redan "fått in" 62000kr lite drygt. men frågan är om alla pengarna är inne på deras konto nu el om de räknar med de pengarne som kommer trila in om 6 månader oxå? isf e de ju inte så mycket...
|
|
|
Post by kex on Apr 19, 2008 16:57:45 GMT 1
ttar man på oik har dem redan "fått in" 62000kr lite drygt. men frågan är om alla pengarna är inne på deras konto nu el om de räknar med de pengarne som kommer trila in om 6 månader oxå? isf e de ju inte så mycket... Troligen de pengar som de är garanterade.., de ger bara den summan för att de ska låta som om de vore mkt Tror jag i alla fall.
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 19, 2008 17:35:05 GMT 1
ttar man på oik har dem redan "fått in" 62000kr lite drygt. men frågan är om alla pengarna är inne på deras konto nu el om de räknar med de pengarne som kommer trila in om 6 månader oxå? isf e de ju inte så mycket... Det är summan de beräknas få in på sex månader! Jag tycker att det är en bra summa de fått in och tror nog de kommer öka! Det försök vi själva gjort med att få in pengar till FL via autogiro har enl mig hittentills varit en katastroff och hade faktiskt hoppas på att fler av oss forumsmedlemmar skulle haka på men tyvärr inte! Det är naturligtvis frivilligt och alla gör vad de vill! ETT STORT TACK TILL DE SOM VALT ATT HAKA PÅ och hoppas att fler följer
|
|
|
Post by Compa on Apr 19, 2008 21:14:56 GMT 1
Är "travpengarna" inräknade i summan på bb:s hemsida?
|
|
|
Post by mindriot on Apr 19, 2008 21:59:52 GMT 1
Japp... Men inte alla... Uppdateras löpande. Vi skall försöka få till ett bra sätt här så att vi kan uppdatera veckovis...
Har nu satt så varje månad den 25:e så sätts 166 kr in på FL kontot automatiskt. Uppmanar alla som har internetbank att med en gång gå in och göra det samma. Detta i en period av 6 månader.
|
|
|
Post by chriande on Jun 8, 2008 20:44:12 GMT 1
När ska en Folkets Lirare presenteras denna säsong, ska han vara med från start eller blir det efter jul i som i förra säsongen?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jul 15, 2008 16:05:44 GMT 1
Vet att BBs hemsida är under konstruktion och undrar därför om summan (ca 60 000:-) för folketslirare stämmer? Grymt bra isf!!
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 16, 2008 8:27:23 GMT 1
Jag tycker faktiskt inte man nödvändigtvis behöver presentera någon Folkets Lirare denna säsong...
Bättre att spara pengarna till den gången man satsar seriöst mot HA. Säg att det dröjer ca tre säsonger innan dess. Skulle gissa att vi ligger runt en halv miljon då. Då kan man snacka om lirare för dom pengarna. Eller rent av ett backpar eller en kedja...
|
|
|
Post by HF on Jul 16, 2008 8:33:40 GMT 1
Precis
|
|
|
Post by offe1988 on Jul 16, 2008 9:27:55 GMT 1
Håller med tycker laget ser asbra ut, Men om Oskar går sönder å Melker inte pallar trycket så måste de in en målvakt o då är dem pengarna bra, Men nu ser jag ingen andledning till en spelare till
|
|
|
Post by mace on Jul 16, 2008 12:00:58 GMT 1
Håller med dig Sickboy och det är sant även det offe1988 skriver.
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 16, 2008 13:23:23 GMT 1
Håller med tycker laget ser asbra ut, Men om Oskar går sönder å Melker inte pallar trycket så måste de in en målvakt o då är dem pengarna bra, Men nu ser jag ingen andledning till en spelare till Jo, men pengar till en ny målis finns ju isf... Typ ett par miljoner... ;D Men undra hur detdär samarbetet med någon allsvensk klubb går... Skulle ju lånas in en målvakt om det skulle bli som du säger...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 16, 2008 13:28:00 GMT 1
Jag tycker faktiskt inte man nödvändigtvis behöver presentera någon Folkets Lirare denna säsong... Bättre att spara pengarna till den gången man satsar seriöst mot HA. Säg att det dröjer ca tre säsonger innan dess. Skulle gissa att vi ligger runt en halv miljon då. Då kan man snacka om lirare för dom pengarna. Eller rent av ett backpar eller en kedja... Instämmer
|
|