|
Post by oneandonly on Sept 20, 2007 22:13:28 GMT 1
Lite förslag på nya KHK-prylar.
1. Penna med inbyggd röd belysning. Djäkligt mäktigt om många tänder sin penna under introt. Mäktigt !!! De flesta vet nog vilken penna jag menar. Då jag haft sådana pennor ute i TAR och på borta buss och visat. Annars fråga mig.
2. Vykort med lagbild. Bra att skicka KHK landet runt. Alltid några som ser kortet i hanteringen på vägen och när avsändaren sätter upp det på kylskåpet. Syns man-Finns man !
3. En RIKTIG keps med KLUBBMÄRKET på. Broderat.
4. Påslakan och Örngott som KHK's dress. Mäktigt !
5. Ny mössa med loggan.
6. Snygg vinterjacka. Loggan på vänster sida.
7. Tröjor. Munkjackor, T-shirts osv.
8. Standarer.
9. Pins och klubbnålar.
10. KHK mobil framtagen ihop exclusivt i samarbete med Telenor. Attraktivt pris och med en riktig KHK layout.
Detta var några saker. Finns förstås många fler. Bara mina önskemål.
Vad vill Ni andra se ?
Just nu känns det aningen seeeeegt på denna fronten !
|
|
|
Post by charlie on Sept 20, 2007 22:40:16 GMT 1
Faktum är att några förslag här är på väg. Nägra är helt nya och helt lysande. Hur många känner du i Kallinge som du skulle vilja skicka ett KHK-kort till? Jag kan tänka mig några tusen...
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 21, 2007 0:46:30 GMT 1
Faktum är att några förslag här är på väg. Nägra är helt nya och helt lysande. Hur många känner du i Kallinge som du skulle vilja skicka ett KHK-kort till? Jag kan tänka mig några tusen... Ungefär detsamma !!!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 21, 2007 17:35:07 GMT 1
Lite förslag på nya KHK-prylar. 1. Penna med inbyggd röd belysning. Djäkligt mäktigt om många tänder sin penna under introt. Mäktigt !!! De flesta vet nog vilken penna jag menar. Då jag haft sådana pennor ute i TAR och på borta buss och visat. Annars fråga mig. 2. Vykort med lagbild. Bra att skicka KHK landet runt. Alltid några som ser kortet i hanteringen på vägen och när avsändaren sätter upp det på kylskåpet. Syns man-Finns man ! 3. En RIKTIG keps med KLUBBMÄRKET på. Broderat. 4. Påslakan och Örngott som KHK's dress. Mäktigt ! 5. Ny mössa med loggan. 6. Snygg vinterjacka. Loggan på vänster sida. 7. Tröjor. Munkjackor, T-shirts osv. 8. Standarer. 9. Pins och klubbnålar. 10. KHK mobil framtagen ihop exclusivt i samarbete med Telenor. Attraktivt pris och med en riktig KHK layout. Detta var några saker. Finns förstås många fler. Bara mina önskemål. Vad vill Ni andra se ? Just nu känns det aningen seeeeegt på denna fronten ! 1 och 2 lysande ideer
|
|
|
Post by burt on Sept 25, 2007 11:13:02 GMT 1
Blir det mer ölglas? Nej nu vill jag se toapapper med KRIF-loggan som man kan köpa i TAR under KHK matcherna... ;D Nu har jag tagit fram designen (kolla på min avatar), nu behövs bara investerare till produkten...
|
|
|
Post by HF on Sept 25, 2007 11:45:49 GMT 1
Blir det mer ölglas? Nej nu vill jag se toapapper med KRIF-loggan som man kan köpa i TAR under KHK matcherna... ;D Nu har jag tagit fram designen (kolla på min avatar), nu behövs bara investerare till produkten... Jag skulle aldrig svärta ner mitt arsle med en kriflogga, mitt arsle är mig för kärt för det....
|
|
|
Post by burt on Sept 25, 2007 11:48:14 GMT 1
Nu har jag tagit fram designen (kolla på min avatar), nu behövs bara investerare till produkten... Jag skulle aldrig svärta ner mitt arsle med en kriflogga, mitt arsle är mig för kärt för det.... Min tanke var snarare att man ska bli ren i baken... ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 25, 2007 12:51:45 GMT 1
Då tårtfyrverkerier tydligen inte får användas så skulle de se mäktigt ut under introt med en sådan "lyspenna" som OAO beskriver!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 25, 2007 13:02:59 GMT 1
Då tårtfyrverkerier tydligen inte får användas så skulle de se mäktigt ut under introt med en sådan "lyspenna" som OAO beskriver! absolut
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 25, 2007 13:20:12 GMT 1
Då tårtfyrverkerier tydligen inte får användas så skulle de se mäktigt ut under introt med en sådan "lyspenna" som OAO beskriver! Mja, massor med lyspennor möjligtvis... en blir nog för fjuttigt...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 25, 2007 13:25:26 GMT 1
Då tårtfyrverkerier tydligen inte får användas så skulle de se mäktigt ut under introt med en sådan "lyspenna" som OAO beskriver! Mja, massor med lyspennor möjligtvis... en blir nog för fjuttigt... precis som en butter gubbe så trivs också såna pennor i sina gellikars sällskap
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 13:25:53 GMT 1
Då tårtfyrverkerier tydligen inte får användas så skulle de se mäktigt ut under introt med en sådan "lyspenna" som OAO beskriver! Det blir mäktigt med många sådana pennor. Lovar !
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 25, 2007 13:37:44 GMT 1
Då tårtfyrverkerier tydligen inte får användas så skulle de se mäktigt ut under introt med en sådan "lyspenna" som OAO beskriver! Mja, massor med lyspennor möjligtvis... en blir nog för fjuttigt... Va ja trodde de skulle räcka med en penna
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 3, 2007 17:19:39 GMT 1
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 3, 2007 17:27:54 GMT 1
den är snygg o en sån skall man ha
|
|