|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2007 19:43:02 GMT 1
En vinterjacka ligger högst upp på min önskelista, men tills dess får jag fortsätta använda min ullareds-jacka med ditsytt märke från en keps
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 16, 2008 8:48:03 GMT 1
Kanske dags för lite "fräcka underkläder" i KHK collectionen. Lite förslag med "glimten" i ögat: Kalsonger med texten fram: Stå upp för KHK !Trosor med texten: Satsa allt ! KHK !
|
|
|
Post by hockeylover on Jan 16, 2008 8:58:50 GMT 1
Kanske dags för lite "fräcka underkläder" i KHK collectionen. Lite förslag med "glimten" i ögat: Kalsonger med texten fram: Stå upp för KHK !Trosor med texten: Satsa allt ! KHK ! ;D ;D Garanterad försäljningsuccé ;D ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 16, 2008 8:59:31 GMT 1
Kanske dags för lite "fräcka underkläder" i KHK collectionen. Lite förslag med "glimten" i ögat: Kalsonger med texten fram: Stå upp för KHK !Trosor med texten: Satsa allt ! KHK ! ;D ;D Garanterad försäljningsuccé ;D ;D Tror jag med !!!! KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 16, 2008 9:01:41 GMT 1
Kanske dags för lite "fräcka underkläder" i KHK collectionen. Lite förslag med "glimten" i ögat: Kalsonger med texten fram: Stå upp för KHK !Trosor med texten: Satsa allt ! KHK ! Den var bra !!!!
|
|
|
Post by sektiong on Jan 16, 2008 9:14:41 GMT 1
Örngott med texten bortamatch och hemmamatch. (Snott från IFK Göteborg, men coolt.)
|
|
|
Post by Compa on Jan 16, 2008 10:05:22 GMT 1
Kanske dags för lite "fräcka underkläder" i KHK collectionen. Lite förslag med "glimten" i ögat: Kalsonger med texten fram: Stå upp för KHK !Trosor med texten: Satsa allt ! KHK ! JAAA....härligt...det måste dom ju ha!!! ;D
|
|
pepps
Ungdomslirare
|
Post by pepps on Jan 16, 2008 21:07:47 GMT 1
Kanske dags för lite "fräcka underkläder" i KHK collectionen. Lite förslag med "glimten" i ögat: Kalsonger med texten fram: Stå upp för KHK !Trosor med texten: Satsa allt ! KHK ! Haha, detta måste ju bara göras! ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 4, 2008 7:05:08 GMT 1
Från och med krifmatchen nu på söndag så kommer vi tillhandaha The Bones collection!
Till att börja med så kommer det finnas ett litet sortiment vid vårat bord i entren men så fort hemsidan är klar så kommer det finnas i webshopen!
Jag vet att detta inte är några prylar som förknippas med KHK/Blackbugs men vi vill ge någonting tillbaka till The Bones iom vad de gjort för klubben!
Men inom kort så kommer det finnas prylar som förknippas med KHK/BONES/BLACKBUGS!
Har en liten undran bara...Finns det någon här ute i cyberspace som har en stor trunk att låna ut för att vi ska kunna förvara dessa"kläder" under perioderna?? Hör av er till mig isf 0708-377 387
|
|
|
Post by BigDog on Feb 4, 2008 15:06:51 GMT 1
YB jag har två st moderna Amerikakoffertar från 1994 - mjuka med hård undersida och hjul - Dragbara!
|
|
|
Post by jonnyssenap12 on Feb 22, 2008 21:28:36 GMT 1
Gå inn på Skrivbordsbilder och klicka på bilderna så öppnas ett nytt fönster med bilden.
|
|
|
Post by dockan on Mar 6, 2008 9:09:42 GMT 1
|
|
|
Post by dockan on Mar 19, 2008 11:24:13 GMT 1
Vad är suppotrersprylarna i Hallen... inte en enda vettig grej.. Här mister man stålars. Vad tänker folk med ??
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 19, 2008 11:27:56 GMT 1
Vad är suppotrersprylarna i Hallen... inte en enda vettig grej.. Här mister man stålars. Vad tänker folk med ?? Har också undrat detta tidigare!
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 19, 2008 12:06:58 GMT 1
Tillbaka till det där med underkläder. Skulle vilja ha ett par med "ståplats" på ;D
|
|