|
Post by hockeylover on Mar 19, 2008 12:14:07 GMT 1
Tillbaka till det där med underkläder. Skulle vilja ha ett par med "ståplats" på ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 24, 2008 13:55:57 GMT 1
Vill ha en kaffemugg till jobbet med KHK:s logga på. Kommer dock inte ha kaffe i den...
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 24, 2008 14:25:41 GMT 1
Vill ha en kaffemugg till jobbet med KHK:s logga på. Kommer dock inte ha kaffe i den... Jobbas på detta!! Håll ut
|
|
|
Post by HF on Sept 24, 2008 15:00:43 GMT 1
Vill ha en kaffemugg till jobbet med KHK:s logga på. Kommer dock inte ha kaffe i den... Inte sprita på arbetstid
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 24, 2008 15:27:34 GMT 1
Skulle inte souvenirutbudet växa betydligt denna säsong....? Och då menar jag KHK prylar.... jag är FULLSTÄNDIGT ointresserad av saker det står Black Bugs på...och det har inte att göra med att jag inte gillar dom...men jag håller inte på DOM...utan på KHK...
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 25, 2008 13:41:46 GMT 1
Vill ha en kaffemugg till jobbet med KHK:s logga på. Kommer dock inte ha kaffe i den... Inte sprita på arbetstid Schhhh
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 28, 2008 22:20:06 GMT 1
Skulle inte souvenirutbudet växa betydligt denna säsong....? Och då menar jag KHK prylar.... jag är FULLSTÄNDIGT ointresserad av saker det står Black Bugs på...och det har inte att göra med att jag inte gillar dom...men jag håller inte på DOM...utan på KHK... Ja du Callahan! Vi får nog vänta ytterligare en säsong innan vi får se mer sånt känns det som! Verkar inte vara så hög prioritet på sånt just nu!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 16, 2008 5:38:10 GMT 1
Nu börjar det likna nåt! En del mycket fina prylar nere i butiken igår kväll! Både supporterprylar och souvenirer.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 16, 2008 16:05:14 GMT 1
Tackar!! Överlag mkt snygga och trevliga saker!
|
|
|
Post by HF on Oct 17, 2008 19:01:19 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 17, 2008 19:18:12 GMT 1
|
|
|
Post by charlie on Oct 17, 2008 21:21:06 GMT 1
Under matchen mot Skövde så kommer en av deras fans in och handlar för fyrsiffriga belopp i vår souvenirshop. Han köper whiskeyglasen, ölglas, halsdukar, t-shirts... - Är du inte redig, frågar vår butikskille - det är ju vår logga på?! - Jag vill köpa hem det till vårt lag och visa hur ett riktigt coolt souvenirsortiment kan se ut, svarar den troligen rätt välbärgade västgöten.
Visst känns det lite gott?
|
|
|
Post by mace on Oct 18, 2008 12:56:07 GMT 1
Under matchen mot Skövde så kommer en av deras fans in och handlar för fyrsiffriga belopp i vår souvenirshop. Han köper whiskeyglasen, ölglas, halsdukar, t-shirts... - Är du inte redig, frågar vår butikskille - det är ju vår logga på?! - Jag vill köpa hem det till vårt lag och visa hur ett riktigt coolt souvenirsortiment kan se ut, svarar den troligen rätt välbärgade västgöten. Visst känns det lite gott? ;D
|
|