|
Post by billibutt on Dec 25, 2005 19:56:45 GMT 1
Hur blir det ska vi gå över till E-sektionen 30/12 eller inte jag sitter där hädan efter i alla fall hoppas på bra uppslutning !!!!! Hur ska vi göra det är dags för ett nytt möte i BB för nu måste vi ta nya tag och vakna upp allt går ju bara på sparlåga.Kom med förslag och idèer alla BB medlemar hur vi ska bli bättre för nu måste vi visa oss tillsammans och stödja KHK... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by youngblood on Dec 25, 2005 21:35:52 GMT 1
Hur blir det ska vi gå över till E-sektionen 30/12 eller inte jag sitter där hädan efter i alla fall hoppas på bra uppslutning !!!!! Hur ska vi göra det är dags för ett nytt möte i BB för nu måste vi ta nya tag och vakna upp allt går ju bara på sparlåga.Kom med förslag och idèer alla BB medlemar hur vi ska bli bättre för nu måste vi visa oss tillsammans och stödja KHK... ;D ;D ;D YB kommer att vara på plats
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 26, 2005 9:27:11 GMT 1
Hur blir det ska vi gå över till E-sektionen 30/12 eller inte jag sitter där hädan efter i alla fall hoppas på bra uppslutning !!!!! Hur ska vi göra det är dags för ett nytt möte i BB för nu måste vi ta nya tag och vakna upp allt går ju bara på sparlåga.Kom med förslag och idèer alla BB medlemar hur vi ska bli bättre för nu måste vi visa oss tillsammans och stödja KHK... ;D ;D ;D Väl talat ! 30/12 kommer ju ett gäng Tingsrydare o kollar in ... Trots att jag ej är BBare skickade jag för några dar sedan ett förslag i tråd 'BB 30/12' om en banderoll som välkomnar Pavol o Henrik Men det finns säkert bättre förslag .... Huvudsaken är bara att det GENOMFÖRS
|
|
|
Post by tanstari on Dec 26, 2005 13:33:48 GMT 1
Hur blir det ska vi gå över till E-sektionen 30/12 eller inte jag sitter där hädan efter i alla fall hoppas på bra uppslutning !!!!! Hur ska vi göra det är dags för ett nytt möte i BB för nu måste vi ta nya tag och vakna upp allt går ju bara på sparlåga.Kom med förslag och idèer alla BB medlemar hur vi ska bli bättre för nu måste vi visa oss tillsammans och stödja KHK... ;D ;D ;D Väl talat ! 30/12 kommer ju ett gäng Tingsrydare o kollar in ... Trots att jag ej är BBare skickade jag för några dar sedan ett förslag i tråd 'BB 30/12' om en banderoll som välkomnar Pavol o Henrik Men det finns säkert bättre förslag .... Huvudsaken är bara att det GENOMFÖRS om det nu är så viktigt för dig HTS varför genomför du det inte själv?
|
|
|
Post by HF on Dec 26, 2005 18:41:36 GMT 1
det är väl en träningsmatch...?
|
|
|
Post by mac76 on Dec 26, 2005 19:49:02 GMT 1
Hej allihopa!
Jag tycker att det har blivit fruktansvärt dålig support sedan vi flyttade ut till rosenholm! En riktig klack ska stå på ståplats!!!! Det är det inget snack om!!! Men jag tycker att det måste komma ner mer folk från läktaren till ståplats, gammal eller ung, ska inte ha någon betydelse! Men som det ser ut idag så är det enbart en knattesektion med endast ett fåtal trogna äldre supportrar som finns på ståplats! Istället för att klaga och dra igång omröstningar om att relokalisera klacken. GÅ NER OCH STÄLL ER!!! Eller tycker ni kanske att det är för jobbigt att stå upp under en hel match?!?!?!?!
|
|
|
Post by youngblood on Dec 26, 2005 19:56:44 GMT 1
Hej allihopa! Jag tycker att det har blivit fruktansvärt dålig support sedan vi flyttade ut till rosenholm! En riktig klack ska stå på ståplats!!!! Det är det inget snack om!!! Men jag tycker att det måste komma ner mer folk från läktaren till ståplats, gammal eller ung, ska inte ha någon betydelse! Men som det ser ut idag så är det enbart en knattesektion med endast ett fåtal trogna äldre supportrar som finns på ståplats! Istället för att klaga och dra igång omröstningar om att relokalisera klacken. GÅ NER OCH STÄLL ER!!! Eller tycker ni kanske att det är för jobbigt att stå upp under en hel match?!?!?!?! Detta har diskuterats i oändlighet men som sagt har då beslutats av olika anledningar att klacken ska flytta upp på E-sek då vissa i klacken inte vill,orkar vara på stå. Men jag håller med dig att en klack ska vara på NNÖ. Även jag har fått böja mig för andras viljor.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 26, 2005 22:33:08 GMT 1
Hej allihopa! Jag tycker att det har blivit fruktansvärt dålig support sedan vi flyttade ut till rosenholm! En riktig klack ska stå på ståplats!!!! Det är det inget snack om!!! Men jag tycker att det måste komma ner mer folk från läktaren till ståplats, gammal eller ung, ska inte ha någon betydelse! Men som det ser ut idag så är det enbart en knattesektion med endast ett fåtal trogna äldre supportrar som finns på ståplats! Istället för att klaga och dra igång omröstningar om att relokalisera klacken. GÅ NER OCH STÄLL ER!!! Eller tycker ni kanske att det är för jobbigt att stå upp under en hel match?!?!?!?! Det var jag som startade omröstningen, men jag har alltid varit på stå. Det är bara att inse fakta, det är ingen på sittplatts som vill komma ner till stå hur mycket vi än tjatar på forumet.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 26, 2005 23:56:18 GMT 1
det är väl en träningsmatch...? ja men det är ju inte Kryptonics utan TAIF KHK möter. KHK - KRIF 30/12 2004 var också en träningsmatch
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 26, 2005 23:58:32 GMT 1
Väl talat ! 30/12 kommer ju ett gäng Tingsrydare o kollar in ... Trots att jag ej är BBare skickade jag för några dar sedan ett förslag i tråd 'BB 30/12' om en banderoll som välkomnar Pavol o Henrik Men det finns säkert bättre förslag .... Huvudsaken är bara att det GENOMFÖRS om det nu är så viktigt för dig HTS varför genomför du det inte själv? Uppfattade det som om billibutt också tyckte det var viktigt han ville ha förslag på aktiviteter. men som jag skrev så finns det säkert bättre förslag. Du har säkert några
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 13, 2006 1:50:42 GMT 1
Klacken verkar lida av ett moment 22 för ingen vill ju sitta i en klack nästan själv. Folk går och sneglar upp mot klacken och ser att det är nästan tomt och går sen vidare mot en plats vid röd. Mitt förslag är att vi träffas en halvtimme timme innan match, värmer upp och sedan går in tillsammans. Vad måste hända för att DU ska ta ditt förnuft till fånga och sätta dig i klacken?
|
|
|
Post by youngblood on Jan 13, 2006 7:24:30 GMT 1
Klacken verkar lida av ett moment 22 för ingen vill ju sitta i en klack nästan själv. Folk går och sneglar upp mot klacken och ser att det är nästan tomt och går sen vidare mot en plats vid röd. Mitt förslag är att vi träffas en halvtimme timme innan match, värmer upp och sedan går in tillsammans. Vad måste hända för att DU ska ta ditt förnuft till fånga och sätta dig i klacken? Förnuftig eller inte! Jag sitter redan där
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 13, 2006 8:19:58 GMT 1
Ursäkta mig. Men är inte detta en TYPISK arbetsuppgift för BB's styrelse. Eller vilken funktion har denna ? Varför inte ta och samla stykorna till ett möte istället för at debattera här inför öppen ridå ?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 13, 2006 8:42:46 GMT 1
Ursäkta mig. Men är inte detta en TYPISK arbetsuppgift för BB's styrelse. Eller vilken funktion har denna ? Varför inte ta och samla stykorna till ett möte istället för at debattera här inför öppen ridå ? Hmmm BB verkar inte funka. Efter att BB bildades har det bara blivit färre och färre människor i klacken
|
|
|
Post by schizo on Jan 13, 2006 10:24:44 GMT 1
Ursäkta mig. Men är inte detta en TYPISK arbetsuppgift för BB's styrelse. Eller vilken funktion har denna ? Varför inte ta och samla stykorna till ett möte istället för at debattera här inför öppen ridå ? Hmmm BB verkar inte funka. Efter att BB bildades har det bara blivit färre och färre människor i klacken Kom me å hjälp till då...
|
|