|
Post by youngblood on Jan 14, 2006 22:36:23 GMT 1
Kanske dax att damma av stämbanden på gamla kik singers! Det finns ju återträffar för allting nu för tiden. ;D VA!!! Ska änteligen malte göra oss den äran?? Du är saknad!!
|
|
|
Post by mindriot on Jan 15, 2006 2:14:33 GMT 1
Klart att vi skall börja stödja KHK nu.
Häng nu ALLA på och träffas utanför hallen på torsdag enligt mongoape´s förslag. Har själv inte varit medverkande i klacken men nu skall det bli ändring på det.
Vi syns på torsdag!
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 15, 2006 4:00:50 GMT 1
Gud så korkade och naiva ni är!!!
Det verkar som om ni försöker fixa till en klack på sittplats. Glöm det! För att få stämning skall man stå i klacken. Även om man måste stå på sittplatserna. Det är bara så! Ni kan fråga vem ni vill, det finns inte en riktig klack i hela världen som sitter ner. Tro inte att ni lyckas bli den första. Gud så korkat!!
|
|
|
Post by Latex on Jan 15, 2006 10:43:42 GMT 1
Funkade ju i WH på A-sektionen (stundtals), men jag hajjar vad du menar !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 15, 2006 11:00:14 GMT 1
Gud så korkade och naiva ni är!!! Det verkar som om ni försöker fixa till en klack på sittplats. Glöm det! För att få stämning skall man stå i klacken. Även om man måste stå på sittplatserna. Det är bara så! Ni kan fråga vem ni vill, det finns inte en riktig klack i hela världen som sitter ner. Tro inte att ni lyckas bli den första. Gud så korkat!! Problemet är att det är för lite personer som verkar var interesserade av att stå i klacken för tillfället.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 15, 2006 11:12:39 GMT 1
Gud så korkade och naiva ni är!!! Det verkar som om ni försöker fixa till en klack på sittplats. Glöm det! För att få stämning skall man stå i klacken. Även om man måste stå på sittplatserna. Det är bara så! Ni kan fråga vem ni vill, det finns inte en riktig klack i hela världen som sitter ner. Tro inte att ni lyckas bli den första. Gud så korkat!! Tro mig! vi har försökt
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 15, 2006 14:00:41 GMT 1
Gud så korkade och naiva ni är!!! Det verkar som om ni försöker fixa till en klack på sittplats. Glöm det! För att få stämning skall man stå i klacken. Även om man måste stå på sittplatserna. Det är bara så! Ni kan fråga vem ni vill, det finns inte en riktig klack i hela världen som sitter ner. Tro inte att ni lyckas bli den första. Gud så korkat!! I Karlskrona funkar inte ståplats och det borde du redan ha märkt.
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 15, 2006 15:30:54 GMT 1
Jag är villig att gå till klacken igen om vi ställer oss på ståplats igen. Klack på sittplats finns inte på kartan för mig.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 15, 2006 15:37:46 GMT 1
Jag är villig att gå till klacken igen om vi ställer oss på ståplats igen. Klack på sittplats finns inte på kartan för mig. Håller med! Men ville inte stå kvar själv
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 15, 2006 15:51:54 GMT 1
Jag är villig att gå till klacken igen om vi ställer oss på ståplats igen. Klack på sittplats finns inte på kartan för mig. Håller med! Men ville inte stå kvar själv Jag är på att ställa mig på ståplats direkt, men det stämmer som du säger Youngblood, man vill ju inte stå själv. Men jag tycker att vi flyttar klacken till stå igen omgående
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 15, 2006 16:41:27 GMT 1
Håller med! Men ville inte stå kvar själv Jag är på att ställa mig på ståplats direkt, men det stämmer som du säger Youngblood, man vill ju inte stå själv. Men jag tycker att vi flyttar klacken till stå igen omgående Om vi möts utanför på torsdag så kan vi disskutera saken så kan dom som vill få säga sitt
|
|
|
Post by youngblood on Jan 15, 2006 16:49:23 GMT 1
Jag är på att ställa mig på ståplats direkt, men det stämmer som du säger Youngblood, man vill ju inte stå själv. Men jag tycker att vi flyttar klacken till stå igen omgående Om vi möts utanför på torsdag så kan vi disskutera saken så kan dom som vill få säga sitt mongoape for PRESIDENT!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 15, 2006 17:03:53 GMT 1
Om vi möts utanför på torsdag så kan vi disskutera saken så kan dom som vill få säga sitt mongoape for PRESIDENT!! ;D ;D ;D När är valet?
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 15, 2006 17:20:17 GMT 1
Låter som en bra ide mongoape! Nu lyfter vi våra feta arslen och går bort till stå igen och börja om från början!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 15, 2006 20:00:38 GMT 1
Hur blir det nu? Blir vi fler än vanligt i klacken nu på torsdag eller? Ska vi sitta eller stå?
|
|