|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 13, 2006 12:11:48 GMT 1
Innan BB så var det en, låt oss kalla det, "spontanklack" som den som ville kunde ansluta sig till på matcherna. Denna "spontanklack" satt helt natuligt på A-sektionen i Wämöhallen. I.o.m. BB's tillkommande skulle allt organiseras i deras regi och det kanske inte passar så många som ni först trott? Var är spontaniteten?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 13, 2006 12:22:32 GMT 1
Var är spontaniteten? Kvar i WH tydligen
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 13, 2006 13:52:17 GMT 1
Hmmm BB verkar inte funka. Efter att BB bildades har det bara blivit färre och färre människor i klacken Kom me å hjälp till då... det är ju det jag försöker göra genom att komma med kontruktiva förslag
|
|
|
Post by Latex on Jan 13, 2006 14:40:48 GMT 1
Mitt förslag är att vi träffas en halvtimme timme innan match, värmer upp och sedan går in tillsammans. Mycket bra ide tycker jag !
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 13, 2006 15:12:22 GMT 1
Mitt förslag är att vi träffas en halvtimme timme innan match, värmer upp och sedan går in tillsammans. Mycket bra ide tycker jag ! Bra då tycker jag att dom som vill stödja KHK möts vid den stora ficklampan utanför entre´n en timme innan match start på torsdag. Har någon ett bättre förslag så säg någonting i god tid.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 13, 2006 19:49:00 GMT 1
Mycket bra ide tycker jag ! Bra då tycker jag att dom som vill stödja KHK möts vid den stora ficklampan utanför entre´n en timme innan match start på torsdag. Har någon ett bättre förslag så säg någonting i god tid. Bra idé, missar jag samlingen så synes vi på "klackläktaren".
|
|
|
Post by youngblood on Jan 13, 2006 22:11:28 GMT 1
Mycket bra ide tycker jag ! Bra då tycker jag att dom som vill stödja KHK möts vid den stora ficklampan utanför entre´n en timme innan match start på torsdag. Har någon ett bättre förslag så säg någonting i god tid. LYSANDE
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 13, 2006 22:43:24 GMT 1
Innan BB så var det en, låt oss kalla det, "spontanklack" som den som ville kunde ansluta sig till på matcherna. Denna "spontanklack" satt helt natuligt på A-sektionen i Wämöhallen. I.o.m. BB's tillkommande skulle allt organiseras i deras regi och det kanske inte passar så många som ni först trott? Var är spontaniteten? Och A-sek. gnällde på golfapplåderna från G-sek. Vad händer nu på E-sek. just det! Golfapplåder.
|
|
|
Post by malte on Jan 13, 2006 22:49:21 GMT 1
VAR är för stort för div 3. Bjud lite på er själva när ni är på match. Det har jag gjort i många år, kanske både på gott och ont. Heeeeeeja ;D.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 13, 2006 23:23:48 GMT 1
VAR är för stort för div 3. Bjud lite på er själva när ni är på match. Det har jag gjort i många år, kanske både på gott och ont. Heeeeeeja ;D. Word på den
|
|
|
Post by youngblood on Jan 13, 2006 23:59:14 GMT 1
VAR är för stort för div 3. Bjud lite på er själva när ni är på match. Det har jag gjort i många år, kanske både på gott och ont. Heeeeeeja ;D. Miss you ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 14, 2006 0:56:32 GMT 1
VAR är för stort för div 3. Bjud lite på er själva när ni är på match. Det har jag gjort i många år, kanske både på gott och ont. Heeeeeeja ;D. Exakt! Det är alldeles för stort, det som funkade i WH funkar inte i VAR! DET finns ingen A-sektion Men vi hade aldrig haft 962 betalande i Wämöhallen!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 14, 2006 1:01:42 GMT 1
VAR är för stort för div 3. Bjud lite på er själva när ni är på match. Det har jag gjort i många år, kanske både på gott och ont. Heeeeeeja ;D. Exakt! Det är alldeles för stort, det som funkade i WH funkar inte i VAR! DET finns ingen A-sektion Men vi hade aldrig haft 962 betalande i Wämöhallen! Nepp precis. Antagligen har KHK iom den nya arenan skaffat sig några hundra fler "närmast sörjande"
|
|
|
Post by Peter on Jan 14, 2006 19:35:23 GMT 1
I går var jag nere i Olofström och hämtade vinterdäck som jag köpt på blocket. När jag skulle åka hem körde jag förbi ishallen och såg att det var match. Kom in i 2:a och möttes av en riktig hockeyatmosfär det kändes som att det var en bra bit över 1000 inne i hallen. Blev förvånad när de sa publiksiffran 630 nånting (TAIF siffror??). Man längtade tillbaka till Wämöhallen. Ute i Rosenholm har vi klart bättre publiksiffror men det råder rena begravningsstämningen på läktaren. Den nya hallen känns som en "slipsarena" ala Globen. Det märks även på spelarna, och det finns spelare som saknar stämningen som fanns i Wämöhallen under vissa matcher. I nån match, kommer inte ihåg vilken märkte man skillnaden när trumslagaren presenterade sig i klacken. Spelarna höjde genast tempot när trumman och klacken kom igång. Det ligger även hos spelarna att det blir liv på läktarna, för går nån in och smäller på eller tar en fight så blir det garanterat mer liv på läktarna. Matchen mot Landskrona har alla förutsättningar att få hallen att "koka".
|
|
|
Post by malte on Jan 14, 2006 21:14:30 GMT 1
Kanske dax att damma av stämbanden på gamla kik singers! Det finns ju återträffar för allting nu för tiden. ;D
|
|