|
Post by newman on Jan 20, 2006 8:47:23 GMT 1
Kan ligga något i det.men egentligen ska en klack stå. Men det funkade på A-sek i W-H så varför skulle det inte funka på E-sek i VAR?
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 20, 2006 8:59:02 GMT 1
Vi står (sitter) kvar på E-sek tills vi växer ur den ;D Sedan flyttar vi till antingen stå eller B el. G. Ser och känns bara löjligt när vi är så få att stå eller sitta på en "stor" sektion. Tror det var därför många försvann från stå, de kännde sig uttittade om ni förstår mig. Eller??? Någon som vet varför de gick och satte sig?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 20, 2006 17:18:35 GMT 1
G är nog minst lämpligt med tanke på alla sponsorers slipsnissar som sitter där Nästa gång jag kommer till VAR vill jag se en klack på NNÖ
|
|
|
Post by youngblood on Jan 20, 2006 18:33:57 GMT 1
Där har du fel SARD jag vet en sponsor som sitter där men utan hängsnara
|
|
|
Post by malte on Jan 20, 2006 21:04:08 GMT 1
Jag skulle vilja se dig i slips YB ;D
|
|
|
Post by youngblood on Jan 20, 2006 21:19:45 GMT 1
Jag skulle vilja se dig i slips YB ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 20, 2006 21:46:19 GMT 1
Blir vi fler på söndag eller har vi nått gränsen för hur många det finns som vill höja rösten för khk?
|
|
|
Post by youngblood on Jan 20, 2006 22:22:39 GMT 1
Blir vi fler på söndag eller har vi nått gränsen för hur många det finns som vill höja rösten för khk? Vi saknar malte
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 20, 2006 23:44:54 GMT 1
Blir vi fler på söndag eller har vi nått gränsen för hur många det finns som vill höja rösten för khk? Jobbar Söndag så detta blir första matchen man missar denna säsong.
|
|
|
Post by malte on Jan 21, 2006 10:31:55 GMT 1
Blir vi fler på söndag eller har vi nått gränsen för hur många det finns som vill höja rösten för khk? Vi saknar malte Ständig stämbandsinflammation ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 21, 2006 10:56:35 GMT 1
det var riktig tråkigt att prylarna och folket var på sittplats. På söndag tycker jag att vi ska vara på nnö stå Är det inte jäkligt dumt att byta plats nu när det äntligen börjar bli lite drag igen?? Håller med vi håller oss kvar på E-sektionen, men står upp hela matchen i stället. Hoppas att ytterligare några kan göra oss sällskap där borta, riktigt trevligt med lite "nya" ansikten i klacken senats. Hoppas även att ni "nya" hänger med på någon supporter resa i framtiden. Sedan måste vi byta trummis eller att någon åtminstone kan ta trumpinnarna ifrån killen som inte vet när han har trummat färdigt. ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 21, 2006 12:43:01 GMT 1
Sedan måste vi byta trummis eller att någon åtminstone kan ta trumpinnarna ifrån killen som inte vet när han har trummat färdigt. ;D Nej, nej, nej. Banka på från första nedsläpp till slutsignal!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 21, 2006 12:49:59 GMT 1
Bra jobb på e-sek i torsdags. Riktigt kul o se, fortsätt så! Malte har blitt en cyber supporter;)!
|
|
|
Post by HF on Jan 21, 2006 13:14:34 GMT 1
Bra jobb på e-sek i torsdags. Riktigt kul o se, fortsätt så! Malte har blitt en cyber supporter;)! dito, word, håller med och alla utryck som betyder samma sak
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 21, 2006 13:24:01 GMT 1
Sedan måste vi byta trummis eller att någon åtminstone kan ta trumpinnarna ifrån killen som inte vet när han har trummat färdigt. ;D Nej, nej, nej. Banka på från första nedsläpp till slutsignal! Hely Ok om det inte vore för att han tappade takten hela tiden.
|
|