|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 21, 2006 13:40:18 GMT 1
Hely Ok om det inte vore för att han tappade takten hela tiden. Det tar sig, han måste ju få öva och framförallt få uppskattning.
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 21, 2006 18:06:45 GMT 1
Hely Ok om det inte vore för att han tappade takten hela tiden. Det tar sig, han måste ju få öva och framförallt få uppskattning. Precis, det är bara att trumma på.
|
|
|
Post by HF on Jan 21, 2006 18:22:12 GMT 1
Killen satt ju brevid sandvikarna ett par matcher, kanske därför han är i otackt, för enligt nån här så klappar vi inte alls och då är det ju inte lätt för killen att lära sig. Själv tycker jag det var bra att nån tog tag i det...
|
|
|
Post by youngblood on Jan 21, 2006 18:25:47 GMT 1
Killen"du e för dålig" hade hand om trumman i de två första sen i sista så avtog takten lite men visst med lite övning så når även han div 2 ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 21, 2006 19:25:27 GMT 1
Killen"du e för dålig" hade hand om trumman i de två första sen i sista så avtog takten lite men visst med lite övning så når även han div 2 ;D Bara han inte kroknar i kvalet
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 21, 2006 23:12:01 GMT 1
Om trumman är i lite otakt eller inte, det låter iallafall och det var ett tag sen.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 22, 2006 8:02:38 GMT 1
C-Sek rockar?? Har för mig att jag läste detta någonstans i forumet. Har funderat länge på vad det kan vara som gör att vi,ni sitter utsprida i arenan och inte gemensamt? Vi gjorde ett försök på stå och alla försvann Vi försöker på E-sek och folk klagar De säger att C-sek rockar varför sitter vi inte där då? Är det en så skillnad på supportrarna att de ej kan sitta tillsammans? Vet ej vilka "Sandvikarna" är men de är ju ett gäng med ett brett hockey kunnande så varför vill inte de vara i en klack? Jag tror mig veta att ju större stöd på läktaren destu större blir den sjätte spelaren på isen,varför då inte samla alla till en gemensam klack? För det spelar väl ingen roll var vi sitter eller står? Kan någon i detta kära hockey forum svara på dessa frågor? Om inte så kommer KHK aldrig få en riktig klack som vi alla tjatar om att skaffa..
|
|
|
Post by HF on Jan 22, 2006 9:17:08 GMT 1
C-Sek rockar?? Har för mig att jag läste detta någonstans i forumet. Har funderat länge på vad det kan vara som gör att vi,ni sitter utsprida i arenan och inte gemensamt? Vi gjorde ett försök på stå och alla försvann Vi försöker på E-sek och folk klagar De säger att C-sek rockar varför sitter vi inte där då? Är det en så skillnad på supportrarna att de ej kan sitta tillsammans? Vet ej vilka "Sandvikarna" är men de är ju ett gäng med ett brett hockey kunnande så varför vill inte de vara i en klack? Jag tror mig veta att ju större stöd på läktaren destu större blir den sjätte spelaren på isen,varför då inte samla alla till en gemensam klack? För det spelar väl ingen roll var vi sitter eller står? Kan någon i detta kära hockey forum svara på dessa frågor? Om inte så kommer KHK aldrig få en riktig klack som vi alla tjatar om att skaffa.. det var inte nån sandvikare som skrev att c rockar.... Vi sitter bara bland vänner och har det trevligt. Varför jag inte sitter i klacken...har svårt att få upp nån spänning för dessa seriematcher som har varit. Utgången är allt för uppenbar (bra eller dåligt?), men jag lovar att bli det kval så ska jag starkt överväga att göra er gaphalsar sällskap.
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 22, 2006 9:29:12 GMT 1
Blir vi fler på söndag eller har vi nått gränsen för hur många det finns som vill höja rösten för khk? Jag kommer idag om än lite senare
|
|
|
Post by youngblood on Jan 22, 2006 10:24:38 GMT 1
C-Sek rockar?? Har för mig att jag läste detta någonstans i forumet. Har funderat länge på vad det kan vara som gör att vi,ni sitter utsprida i arenan och inte gemensamt? Vi gjorde ett försök på stå och alla försvann Vi försöker på E-sek och folk klagar De säger att C-sek rockar varför sitter vi inte där då? Är det en så skillnad på supportrarna att de ej kan sitta tillsammans? Vet ej vilka "Sandvikarna" är men de är ju ett gäng med ett brett hockey kunnande så varför vill inte de vara i en klack? Jag tror mig veta att ju större stöd på läktaren destu större blir den sjätte spelaren på isen,varför då inte samla alla till en gemensam klack? För det spelar väl ingen roll var vi sitter eller står? Kan någon i detta kära hockey forum svara på dessa frågor? Om inte så kommer KHK aldrig få en riktig klack som vi alla tjatar om att skaffa.. det var inte nån sandvikare som skrev att c rockar.... Vi sitter bara bland vänner och har det trevligt. Varför jag inte sitter i klacken...har svårt att få upp nån spänning för dessa seriematcher som har varit. Utgången är allt för uppenbar (bra eller dåligt?), men jag lovar att bli det kval så ska jag starkt överväga att göra er gaphalsar sällskap. Det där med spänning har ju varit si så där. men det där med en att försöka bygga upp en klack ser jag som ett förspel till kvalserien börjar då även vi ska va på topp. Därför vill jag mfl försöka sammansvetsa oss alla till vad vi vill bli:STÖRST I BLEKINGE
|
|
|
Post by HF on Jan 22, 2006 11:49:57 GMT 1
jag är nog tyvärr en person som är för lat för att sitta i klacken.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 22, 2006 12:06:27 GMT 1
jag är nog tyvärr en person som är för lat för att sitta i klacken. Mmm, jag också. Jag gillar inte att vara organiserad. Jag är en mycket oorganiserad person. ;D
|
|
|
Post by youngblood on Jan 22, 2006 12:09:36 GMT 1
HF! Om du nu är för lat för att "sitta" i klacken så tycker jag att du ska dra ner på andra aktiviteter typ GOLF ;D så du har lite krafter kvar till oss stackare som orkar Skämt å sido så hoppas jag att hela arenan blir en enda stor klack någon gång i framtiden så att alla kan medverka och inte känna sig ut tittad av andra
|
|
|
Post by youngblood on Jan 22, 2006 12:10:59 GMT 1
jag är nog tyvärr en person som är för lat för att sitta i klacken. Mmm, jag också. Jag gillar inte att vara organiserad. Jag är en mycket oorganiserad person. ;D Hmm de va fan va ni va lata men springa till kiosken var eviga paus de orkar ni
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 22, 2006 12:54:13 GMT 1
C-Sek rockar?? Har för mig att jag läste detta någonstans i forumet. Har funderat länge på vad det kan vara som gör att vi,ni sitter utsprida i arenan och inte gemensamt? Vi gjorde ett försök på stå och alla försvann Vi försöker på E-sek och folk klagar De säger att C-sek rockar varför sitter vi inte där då? Är det en så skillnad på supportrarna att de ej kan sitta tillsammans? Vet ej vilka "Sandvikarna" är men de är ju ett gäng med ett brett hockey kunnande så varför vill inte de vara i en klack? Jag tror mig veta att ju större stöd på läktaren destu större blir den sjätte spelaren på isen,varför då inte samla alla till en gemensam klack? För det spelar väl ingen roll var vi sitter eller står? Kan någon i detta kära hockey forum svara på dessa frågor? Om inte så kommer KHK aldrig få en riktig klack som vi alla tjatar om att skaffa.. Tror det var templet som sa det. Han får gärna rätta mig om jag har fel.
|
|